Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bruce banner #3 anesiaseeds Drip System

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    22/11/2023

    Klein updatje.

    Heel tevreden over het lage onderhoud ook over de groeisnelheid van sog.

    Maar aan de andere kant vind sog stukken moeilijker om te beslissen welke takken snij ik af. Half licht pinetreert mijn bladerdek dus ik vraag me af hoe compact die onderste wiet zal worden.
    Ik hier redelijk nog wat bij te leren, nuja ik relativeer ook dat dit een kweek was waar ik in het begin niet veel tijd voor had en nu mss wel een beetje gemakzuchtig ben.

    Verder mijn bladeren staan niet zoals de drip recht als een fiere duitser wat ik wel jammer vindt maar mss heeft het te maken dat ik kweek zonder afzuiging naar buiten, wie weet.

    Oja je ziet het wel even iets fout gelopen met die ene plant veel gele blaadjes dus voor deze zal het een tijdsrun zijn om te kijken of ik die de eindmeet haalt. (Wss even water/voeding te kort gehad wat toppen hangden ook door).

    Nuja goed vanaf volgende week ga ik de green sensation bovenhalen en straks even wat power buds toevoegen mss komen die onderste toppen ook nog ok uit.

    Wat nog te melden, oja ik heb wat toppen rechtgehangen met die rode draadjes vanachter.

    Fotootjes hé

    image.jpg

    Comment


      De tent is te groot voor het oppervlak en dat werkt flink in je nadeel. Dat kun je oplossen door de volgende kweek het oppervlakte waar je op kweekt even groot te maken als het bereik van de lamp. Door bijvoorbeeld een lekbak van 100cm x 100cm precies in het midden van je dr120 tent te plaatsen en vervolgens je planten binnen die 100cm x 100cm te houden. Hoe je dat doet maakt niet uit, zolang de planten maar optimaal beschenen worden. Het zou kunnen door verticaal vier netten op te hangen in een vierkant van 100cm x 100cm. En de takken die er uitkomen steek je terug onder het net of snoei je.
      Horks Fototopic 2.0

      Comment


      • Wildeman
        Wildeman commented
        Editing a comment
        Ik vraag me oprecht af waarom je een 150 x150 tent hebt met een lamp van 120x120. Of je hebt een hekel aan ruimte op je locatie waardoor je een 150x150 tent zet of je lamp is te klein

      • NewNoobie
        NewNoobie commented
        Editing a comment
        Extra plaats voor een ontvochtiger

      • NewNoobie
        NewNoobie commented
        Editing a comment
        En ik heb ook een budget. En dit is een kleine ronde om te draaien met dat het winter is. De planten groeien ook maar op 1.2m2

      5/12/2023

      Nog een maandje te gaan. Ik heb de extra UV lampen van mars hydro opgehangen.

      image.jpg

      Comment


        Ik vraag me af hoe ik best zal oogsten.
        2 week flush en hele planten knippen.

        Of voeding blijven geven en de bovenste toppen eerst knippen en later de onderste en bij de laatste 48u in het donker laten.



        Wat denken jullie?

        Comment


        • NewNoobie
          NewNoobie commented
          Editing a comment
          Laatste keer was 2 weken hork zegt van niet doen. Aan de ene kant wil ik 48 donker geven voor extra thc aan de andere kant wil in gewoon ruimte maken om de onderste buds pazr extra weken te laten rijpen.

        • DerpiE
          DerpiE commented
          Editing a comment
          Beter gewoon een nieuwe ronde beginnen denk ik dan. Die paar grammen dat je extra gaat krijgen door ze nog 2-3w langer te laten zou ik gewoon nieuwe planten beginnen voorgroeien. Gooi dat onderste prut in een ice-o-lator machine en ge hebt er ook geen werk aan

        • NewNoobie
          NewNoobie commented
          Editing a comment
          True maar ik wil mijn hasj wel van kwaliteit😁

        Toch lekker even het water vernieuwen. Zo ziet het water eruit als het even niet doet. Wit poeder in het water.

        image.jpg

        Comment


        • NewNoobie
          NewNoobie commented
          Editing a comment
          Plagron a en b. Met dan green sensation😅. Ik kom niet uit aan 5 of 6 flessen.

        • SteamBoat
          SteamBoat commented
          Editing a comment
          Theoretisch kan water ook uit een fles komen en er zal vast ph- inzitten dus die 5 ga je wel redden

        • NewNoobie
          NewNoobie commented
          Editing a comment
          Mja blijft gwn standaard plagron voeding waar ik niet mee foefel

        4/01/24

        Alles is geknipt en aan het drogen een grote pauze nu.

        Wat kiekjes. Volgende keer houden we het wat groener anyway boemvol triches😋

        image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg​​​​​

        Comment


        • DerpiE
          DerpiE commented
          Editing a comment
          Laat het smaken

        • NewNoobie
          NewNoobie commented
          Editing a comment
          Bedankt

        Ik zou een kleinere tent nemen, dan ben je goedkoper uit dan met een grotere lamp. Zo duur zijn 100cm x 100cm tenten niet. Er zijn genoeg tweedehands te vinden.

        Succes met knippen!
        Horks Fototopic 2.0

        Comment


        • NewNoobie
          NewNoobie commented
          Editing a comment
          Als je kijkt aan de zijkant. Dan zie je daar geen planten staan. Komt ongeveer op 30cm per zijde uit waar er niets staat

        Brrrr wiet in de grove bags. Alles wel een beetje te droog. Ik laat die wat zitten om de vochtigheid nog eens na te zien en dan dehydrateren.

        Hoe doen jullie dat? Ik twijfel tussen een fruitschil of nat uitgewrongen keukenpapier bij te doen.

        Comment


        • SteamBoat
          SteamBoat commented
          Editing a comment
          Vers wiet blad erbij in als je die hebt..

        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          In schillen kunnen parasieten zitten.

          Daarom word ook geadviseerd geen schil bij je drankje te nemen!!

        • NewNoobie
          NewNoobie commented
          Editing a comment
          Dat is ok hoor, als ik kook gebruik ik ook wel eens een citroen en dazr kan dat ook in zitten😁

        Alles is op de juiste vochtigheidsrange. 1 zak wil ik paar procent vochtiger, dus daar nog 1 schil bij. Hopelijk komt alles goed

        Comment

        Bezig...
        X