Mededeling

Collapse
No announcement yet.

f1 titan en purple skunk auto op hydro

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

weer een week verder op de mimosa na hangt de gehele oogst te drogen of is ze aan het curen in ziplock curing bags. ik heb tot nu toe zo'n 200 gram gewogen en er komt dus nog minimaal 100 gram aan gedroogde toppen aan.
    Wel ben ik toch weer begonnen met spoelen van de mimosa aangezien het me niet lukt op de Ph stabiel te houden. Zelfs na het verwijderen van alle wortels van de planten die nu klaar zijn en mijn gehele voedings vat leeg te laten lopen, met helder kraan water op 5,8 Ph zit de Ph na een dag weer tegen de 7 aan wat natuurlijk niet de bedoelling is.
    Ik ga deze kweek dus na sinterklaas afronden mijn groei ruimte weer optimaliseren voor de volgene ronde waar ik het door mij geooste zaad van deze kweek ga opkweken voor pollen en wiet natuurlijk. wel ga ik Deze keer voor het eerst op cocos kweken dat heeft te maken met het feit dat ik met ca 8 planten wil beginnen om er max 3 over te houden en ik dus mijn planten moet kunnen verplaatsen wat in de deepwater toch een stuk ingewikkelder is dan in een textiel pot gevuld met cocos.
    Attached Files

Comment

Bezig...
X