pietweed&mapito kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • pietweed
    Gandhi Ganjamaster
    MemberLucky Member
    • Sep 2009
    • 478

    #31
    Re: pietweed&mapito kweek

    Heb de potten maar van de grondt gezet,zodat de voeding er uit lekt,anders waren ze kapot gegaan.
    nieuw 003.jpgDe gemiddelde drain van alle potten ph6,0/1,2,.
    Ze krijgen nu ph5,5/ec0,6
    Maar goed ze trekken wat bij,maar de drie vooraan laten het nog af weten.
    nieuw 001.jpg
    Gzz

    Comment

    • Poffertjesporem
      Advanced Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2010
      • 1113

      #32
      Re: pietweed&mapito kweek

      Blijft apart spul, dat mapito.....

      Hopen dat het zo beter gaat PW, ik drink er een biertje op, proost.

      Grtz.

      Comment

      • THC Dude
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Mar 2010
        • 2405

        #33
        Re: pietweed&mapito kweek

        Dat is idd het probleem piet, dat je de mapito heb laten staan voor een paar dagen.

        En is een slim idee om ze in een pot te zetten, zodat je drain beter is, en er geen water kan blijven staan (wat gaat rotten)

        En als die 3 kut blijven, dan haal je ze er toch uit...dat scheelt weer 3 potten op drain controlleren Je moet er wat voor over hebben hé piet

        Veel succes!

        Grtz

        Comment

        • pietweed
          Gandhi Ganjamaster
          MemberLucky Member
          • Sep 2009
          • 478

          #34
          Re: pietweed&mapito kweek

          ja idd THC,
          Nou ze krijgen nog 1/2 weken groei,en hoop dat er wat van die drie bij trekken.
          En zo niet dan haal k ze er ook nog zeker uit.
          Last edited by pietweed; 18 October 2011, 12:59. Reden: 1/2 weken groei
          Gzz

          Comment

          • pietweed
            Gandhi Ganjamaster
            MemberLucky Member
            • Sep 2009
            • 478

            #35
            Re: pietweed&mapito kweek

            Heb me een druppel system gemaakt.
            Het is nu meer een drain to waste system geworden.

            nieuw 009.jpgnieuw 010.jpg

            nieuw 012.jpg
            De ph zit op 5,4 en de ec op 1,3
            Gzz

            Comment

            • THC Dude
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Mar 2010
              • 2405

              #36
              Re: pietweed&mapito kweek

              Denk dat auto voeding wel beter werkt, en de PH is ook al beter. Maar waar laat je je drain dan?? laat je die verdampen in je tent?? Of pomp je dat weg???

              Planten zien er idd al beter uit, en gaan wat meer in de hoogte nu. Nu op naar de dikke vette toppen.

              Toch nog een lekkere tent vol straks.

              Grtz
              Last edited by THC Dude; 18 October 2011, 11:41. Reden: miste iets in de zin

              Comment

              • pietweed
                Gandhi Ganjamaster
                MemberLucky Member
                • Sep 2009
                • 478

                #37
                Re: pietweed&mapito kweek

                Ze krijgen nu 2 x 1 min water over 18 uur,en dan is de drain minimaal,.
                Hoop ook op een tent vol met toppen.
                Gzz

                Comment

                • THC Dude
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2010
                  • 2405

                  #38
                  Re: pietweed&mapito kweek

                  Dat klinkt idd beter. Misschien kan je er zelf over na denken, om maar 1x per dag 3 min water te geven op deze manier.
                  Of iig geval net zolang tot dat er net iets aan drain uit komt.

                  Maar dat gaat weer helemaal goed komen bij jouw nu.

                  Succes en die toppendie gaan komen!!!!

                  Grtz

                  Comment

                  • Bubba J
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2010
                    • 2376

                    #39
                    Re: pietweed&mapito kweek

                    Het ziet er ind al beter uit, je doet het goed ^^

                    Kzit nog steeds aan de zijlijn
                    sigpic

                    Comment

                    • pietweed
                      Gandhi Ganjamaster
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2009
                      • 478

                      #40
                      Re: pietweed&mapito kweek

                      @ THC
                      Laat het nu ff zo hoe het is,want ze doen het nu redelijk.
                      Maar messchien dat k er nog 2 x 2min van maak,als ze er om vragen.
                      nieuw 002.jpgnieuw 001.jpg
                      En vandaag gaan ze in de bloei 12/12

                      @Bubba J
                      Bedankt,en hoe bedoel je zijlijn
                      Last edited by pietweed; 21 October 2011, 18:40. Reden: is///
                      Gzz

                      Comment

                      • THC Dude
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Mar 2010
                        • 2405

                        #41
                        Re: pietweed&mapito kweek

                        Dat gaat lekker bij jouw Piet,die zijn flink bij getrokken na de laatste foto's.

                        En gelijk heb je...als het werkt zo laten zitten.

                        Succes met de bloei.

                        Grtz

                        Comment

                        • pietweed
                          Gandhi Ganjamaster
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2009
                          • 478

                          #42
                          Re: pietweed&mapito kweek

                          Ja zo dat dacht k zelf dus ook al,verder de voeding dat in het vat zit op ec1,4 en de ph 5,2/.
                          En de drain is ec1,5 de ph6,0 die ph blijft aan de hoge kant,maar denk dat i nog wel zakt loop der weken.
                          Gzz

                          Comment

                          • Bubba J
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2010
                            • 2376

                            #43
                            Re: pietweed&mapito kweek

                            Gaaat lekker man,ze zijn vertrokken

                            met de zijlijn bedoel ik dat ik mee kijk, supporter als het ware

                            grtz
                            sigpic

                            Comment

                            • pietweed
                              Gandhi Ganjamaster
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2009
                              • 478

                              #44
                              Re: pietweed&mapito kweek

                              @ Bubba J

                              hehehehe canna supporters..
                              Ja zeg dat wel ze gaan nu als een speer,en ben er nu ook wel tevreden over.
                              En nu eerst deze mapito kweek maar eens goed afronden,en hoop dat nu verder zonder problemen te kunnen doen enzo.
                              Gzz

                              Comment

                              • Bubba J
                                Ultra Grower
                                MemberLucky Member
                                • Sep 2010
                                • 2376

                                #45
                                Re: pietweed&mapito kweek

                                Hoppaa ^^
                                Ik denk wel dat deze zal goedkomen, mocht het dan echt slecht gaan, er is nog Thcdude hé ^^

                                succes met de bloei
                                grtz
                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...