pietweed&mapito kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • pietweed
    Gandhi Ganjamaster
    MemberLucky Member
    • Sep 2009
    • 478

    #46
    Re: pietweed&mapito kweek

    @ Bubba J
    Hoop het ook,dat het gaat goed komen.

    Hier een paar foto's
    De ph staat op 5,4/5,5/5,6 die stijgt max naar 5,6.
    Dan zuur k het weer af als het vat niet teleeg is weer naar ph 5,4,en probeer de ec op 1,1 nu te houden.
    En ze krijgen nu 2x1min 730ml per plant en dan is de drain nog steeds minimaal ph 6,1/6,2.
    De ec ligt wel wat aan de hoge kant drain 1,8 mmmm tehoog.
    En daarom is de ec nu in het vat 1,1 en het was eerst 1,4.
    nieuw 001.jpgnieuw 002.jpg
    weed 001.jpgweed 002.jpg
    Last edited by pietweed; 26 October 2011, 19:45. Reden: per pot(plant)
    Gzz

    Comment

    • THC Dude
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Mar 2010
      • 2405

      #47
      Re: pietweed&mapito kweek

      Yo Piet

      Wat je kan doen om je EC naar benee te krijgen, is gewoon ff 1 of 2 dagen in de week alleen afgezuurd water geven en geen voeding. Deed ik toen ook met een 10L jerrycan hoef je geen apart vat aan te maken.

      Hoe vochtig is je mapito??? Want vind je blad er een beetje lammig bij hangen of zie ik dat verkeerd???

      Grtz

      Comment

      • pietweed
        Gandhi Ganjamaster
        MemberLucky Member
        • Sep 2009
        • 478

        #48
        Re: pietweed&mapito kweek

        Ja dat is ook weer zo ff wat spoelen kan ook geen kwaad.
        De mapito zelf is klam maar niet te nat,denk dat het aan een tehoge ec het gelegen.
        Ze hebben 3 dagen ec 1,4 gekregen en toen begon het,licht groen blad,dik blad,blad dat gaat hangen.
        Maar ze trekken al weer wat bij vandaag.
        Gzz

        Comment

        • THC Dude
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Mar 2010
          • 2405

          #49
          Re: pietweed&mapito kweek

          Dan zal het idd wel aan de hoge EC liggen.

          En met mapito kan het zo en zo al geen kwaad om 1x per week ff te spoelen.

          En dat snel bij trekken is een voordeel met hydro, ze zijn ook zo weer op de goede weg.

          Succes verder!

          Grtz

          Comment

          • Bubba J
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Sep 2010
            • 2376

            #50
            Re: pietweed&mapito kweek

            Ze zien er goed uit, groeien goed door, beetje slap ind, maar het gaat goed
            ik dacht eerlijk dat het trager ging gaan maar je bewijst het tegendeel^^

            groetjes
            sigpic

            Comment

            • pietweed
              Gandhi Ganjamaster
              MemberLucky Member
              • Sep 2009
              • 478

              #51
              Re: pietweed&mapito kweek

              @THC
              Dat heb k gisteren gedaan,bedankt.

              @Bubba J
              En nou dat k ze terug zie op de fotos,ze gaan wel redelijk.

              Heb nu 4 dagen iets wat hogere ph mee gegeven,en dat was niet zo goed idee.
              De drain ph is nu 6,5 en was 6,0 een paar dagen terug.
              En de drain ec is nu gelukkig 1,4 dus gezakt.

              Ga nu de ph gewoon op 5,2 zetten tot 5,4 en dan terug naar 5,2 en de ec op 1,1 houden.
              Dan blijft de drain ph op 6,0.
              En de ec drain hoop k op 1,3/1,4 te houden.
              weed 001.jpgweed 002.jpg

              Zit er aan te denken om de potten af te dekken met wit folie.
              Dan worden die potten niet zo warm,en hoop k dat de ph in de pot stabiel blijft.
              Last edited by pietweed; 28 October 2011, 19:00. Reden: iets er bij
              Gzz

              Comment

              • THC Dude
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Mar 2010
                • 2405

                #52
                Re: pietweed&mapito kweek

                Dat gaat de goede kant op!

                Grtz

                Comment

                • Bubba J
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2010
                  • 2376

                  #53
                  Re: pietweed&mapito kweek

                  Die gaan de zeer goede kant op ind de vorige foto's slapjes en nu BAM

                  GOGOGO ma'pietwiet'oooooo^^
                  sigpic

                  Comment

                  • pietweed
                    Gandhi Ganjamaster
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2009
                    • 478

                    #54
                    Re: pietweed&mapito kweek

                    @THC
                    Laten we het hopen dat het zo blijft.

                    @BubbaJ
                    Jaja
                    Het gaat nu wel ja..

                    Heb alle dames gespoelt met 200l water/voeding eerder deze week met een ph van 5,5 .
                    Tot de drain van alle potten 5,9 was.
                    En in het voedings vat staat het nu ook op ph 5,5/5,6 en dat hou k zo tot einde kweek.
                    Want de drain ph is nu 5,9/6,0 dus wel oke.
                    De dames krijgen nu 3x1min voeding verspreid over 12uur.

                    Heb ook nog 2 w.w hermas er uit gegooit met balluuu,dus nog 19 vrouwen over.

                    weed 002.jpgweed 003.jpgweed 004.jpg

                    En de potten met wit folie afgedekt.
                    weed 005.jpg
                    Gzz

                    Comment

                    • THC Dude
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2010
                      • 2405

                      #55
                      Re: pietweed&mapito kweek

                      Dat gaat lekker daar bij jouw piet!!!! Mooie planten geworden. Ben erg benieuwd naar die ladyburn hoe ze zal smaken....

                      Succes verder, en houden zo!!!!

                      Grtz

                      Comment

                      • pietweed
                        Gandhi Ganjamaster
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2009
                        • 478

                        #56
                        Re: pietweed&mapito kweek

                        Bedankt THC
                        Ben er zelf ook wel benieuwd naar hoe ze gaan smaken,we wachten af.
                        De planten achter aan met de bamboestokken in de pot,zijn de ladyburn's.
                        En links voor aan op foto#1 is de ww,en de rest is the kali.
                        Gzz

                        Comment

                        • Bubba J
                          Ultra Grower
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2010
                          • 2376

                          #57
                          Re: pietweed&mapito kweek

                          nog een heel hoop vrouwtjes,
                          kan je dat wel aan 19 vrouwen ????
                          ghehe, looking good piet^^
                          sigpic

                          Comment

                          • Poffertjesporem
                            Advanced Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jun 2010
                            • 1113

                            #58
                            Re: pietweed&mapito kweek

                            Idd, die gaan lekker.........

                            Grtz.

                            Comment

                            • pietweed
                              Gandhi Ganjamaster
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2009
                              • 478

                              #59
                              Re: pietweed&mapito kweek

                              @ BubbaJ
                              Dat gaat nu wel lukken.
                              weed 006.jpgthe kali
                              @poff
                              thx
                              weed 003.jpgladyburn 1974

                              weed 001.jpgweed 002.jpgalle samen.
                              En vandaag zijn ze allemaal gedieft,en een nieuw vat aangemaakt met H&G top booster.
                              weed 005.jpg
                              Gzz

                              Comment

                              • THC Dude
                                Ultra Grower
                                MemberLucky Member
                                • Mar 2010
                                • 2405

                                #60
                                Re: pietweed&mapito kweek

                                Gaat lekker daar bij jouw piet, mooi planten geworden man. Dat wordt straks helemaal een oerwoud.

                                Maar die LadyBurn is wel een rekker of zie ik dat verkeerd??

                                Grtz

                                Comment

                                Bezig...