pietweed&mapito kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Poffertjesporem
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • Jun 2010
    • 1113

    #106
    Re: pietweed&mapito kweek

    Lekkerrrrrr, staat idd nog zat hihi.

    Grtz.

    Comment

    • pietweed
      Gandhi Ganjamaster
      MemberLucky Member
      • Sep 2009
      • 478

      #107
      Re: pietweed&mapito kweek

      Hier nog wat fotos.

      nieuw 001.jpgnieuw 002.jpg

      nieuw 003.jpg
      Moet er deze week ff een einde aan gaan maken.
      Gzz

      Comment

      • Bubba J
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Sep 2010
        • 2376

        #108
        Re: pietweed&mapito kweek

        Ziet er goed uit Piet
        Veel plezier straks
        sigpic

        Comment

        • THC Dude
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Mar 2010
          • 2405

          #109
          Re: pietweed&mapito kweek

          Ziet er idd goed uit piet...alleen jammer dat je het te vroeg moet omhalen. Maar het zal niet veel schelen denk of wel??

          Grtz

          Comment

          • pietweed
            Gandhi Ganjamaster
            MemberLucky Member
            • Sep 2009
            • 478

            #110
            Re: pietweed&mapito kweek

            Bedankt bubbaJ,thc

            Het is zeker jammer.
            Maar het hadt nog wel wat verschil uit gemaakt als ze nog een week of 2 konden staan.
            Want er zitten echt een paar knuppel bij.

            nieuw 004.jpgthe kali
            nieuw 005.jpg

            Heb eerder deze week de 3 ladys geknipt en het was een nat gewicht van +/-368,.
            Last edited by pietweed; 25 December 2011, 13:52. Reden: ladys
            Gzz

            Comment

            • vlrs
              Gandhi Ganjamaster
              MemberLucky Member
              • Sep 2011
              • 468

              #111
              Re: pietweed&mapito kweek

              Netjes, jammer dat je nu al moet stoppen!
              Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

              Comment

              • Bubba J
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Sep 2010
                • 2376

                #112
                Re: pietweed&mapito kweek

                Een goed oogstje eh
                smakelijk straks ^^
                sigpic

                Comment

                • ceBep
                  Retired
                  • Jun 2009
                  • 4745

                  #113
                  Re: pietweed&mapito kweek

                  Mooie, zei het een iets verkorte ronde, maar toch heel erg netjes!
                  Enjoy

                  Comment

                  • pietweed
                    Gandhi Ganjamaster
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2009
                    • 478

                    #114
                    Re: pietweed&mapito kweek

                    Hey Thx
                    jammer genoeg geen foto's die is kapot.


                    Alles droog komt het op +/-731 gr,mag toch niet klagen.
                    Zo daar kunnen we wel ff van smoke.
                    Gzz

                    Comment

                    • Frankyromain
                      Retired
                      • Nov 2011
                      • 24

                      #115
                      Re: pietweed&mapito kweek

                      Mooie run pietje, welke lampen (wattage) heb je gebruikt?

                      Comment

                      • pietweed
                        Gandhi Ganjamaster
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2009
                        • 478

                        #116
                        Re: pietweed&mapito kweek

                        @Frankyromain
                        Heb 2x600watt gebruikt.

                        En ben nu met 3x400watt bezig,en dat gaat ook wel lekker.

                        nieuw 007.jpgnieuw 008.jpg

                        En verder succes..
                        Gzz

                        Comment

                        • THC Dude
                          Ultra Grower
                          MemberLucky Member
                          • Mar 2010
                          • 2405

                          #117
                          Re: pietweed&mapito kweek

                          Zien er goed uit piet, mooie planten.
                          Dat mapito ligt jouw wel denk.

                          Houden zo en succes met deze ronde!!!!

                          Comment

                          • Bubba J
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2010
                            • 2376

                            #118
                            Re: pietweed&mapito kweek

                            Mooi piet, gezonde spruiten

                            Green luck
                            sigpic

                            Comment

                            • Frankyromain
                              Retired
                              • Nov 2011
                              • 24

                              #119
                              Re: pietweed&mapito kweek

                              boven de halve gram per Watt is een mooi resultaat, als de smaak goed zit is het een uitstekende kweek geweest!

                              Comment

                              • pietweed
                                Gandhi Ganjamaster
                                MemberLucky Member
                                • Sep 2009
                                • 478

                                #120
                                Re: pietweed&mapito kweek

                                Bedankt voor de reacties.
                                Maar jullie zijn zelf ook wel lekker bezig.



                                nieuw 001.jpgnieuw 002.jpg
                                Doe niet echt een verslag dit keer..
                                De ph/ec volgens het aptus/ferro schema..
                                Gzz

                                Comment

                                Bezig...