Hobbykweek: 4x WW (fem) vs Lep/Led.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #106
    Re: Hobbykweek: 4x WW (fem) vs Lep/Led.

    Leuk vol oerwoud tentje heb je daar. Ga zo door.

    Comment

    • Poffertjesporem
      Advanced Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2010
      • 1113

      #107
      Re: Hobbykweek: 4x WW (fem) vs Lep/Led.

      Tnx Dude, achter in het midden is mijn mongooltje, welk het beste plekje heeft ingenomen.
      Tnx Monty, toch ben ik niet te vreden met mijn scrog, heb de takken onder het net laten groeien ipv er tegen aan, waardoor er dunne uitlopers op groeien(leer momentje).
      Afbeelding 1367.jpg
      Door het natte weer heb ik moeite om de LV omlaag te krijgen, nu regelmatig 74% en dat zint mij niet ivm met bud rot. Word vervolgt......
      Afbeelding 1368.jpgAfbeelding 1370.jpg
      Paar pic's vd mongool....
      14-11-11 PH EC GH KH N02-
      (mg/l)
      N03-
      (mg/l)
      Toegevoegd
      (ml)
      Kraanwater 8+ 0,43 16 12
      Dag 1 5,6 0,83 8 250+
      Dag 2 5,1 - - - - - 2-2-2 Voeding
      +1 PH
      Dag 3 5,3 0,75 - - - - 6-9-6
      +1.5
      Dag 4 5,4 0,93 8 250+
      Dag 5 5,1 - - - - - +1,5
      Dag 6 5,2 - - - - - 10l H2O
      15-10-5
      PH?
      Dag 7 5,5 0,90 - - - -
      Dag 8 5,4 0,89 - - - - 10ml mg/ca
      +3
      Dag 9 6,1 1,08 16 1 200 5ml mg/ca
      Dag 10 5,8 - - - - -
      Dag 11 5,6 - - - - -
      Dag 12 5,4 - - - - - +1,5
      Dag 13 5,5 - - - - - 10l 5-10-15
      2,5 ca/mg
      Dag 14 5,6 1,30 - - - -
      Dag 15 5,0 - - - - - +3,5
      Dag 16 5,3 1,29 5 2 250+ 10l 5-10-15
      5 ca/mg
      Dag 17 5,5 - - - - - +1
      Dag 18 5,2 - - - - - +4
      Dag 19 5,6 - - - - - 10l 5-10-15
      5 ca/mg
      Dag 20 5,3 - - - - - +2
      Dag 21 5,6 - - - - - 10l 5-10-15
      5 ca/mg
      Dag 22 5,5 1,59 8 0 6 250+ +1,5
      Het NO2- gehalte neemt toe, waardoor ik 50% van het reservoir ga verversen, om deze om laag te brengen...

      Grtz.

      Comment

      • monty
        Banned
        • May 2009
        • 11215

        #108
        Re: Hobbykweek: 4x WW (fem) vs Lep/Led.

        Oeps geloof hier was iets fout gegaan. Op de een of andere manier zal ik in een verkeerd venster hebben zitten typen, dacht al waar is dat stuk tekst nu weer heen, ghehehehe. Sorry pofferd,
        Last edited by monty; 6 December 2011, 13:00. Reden: Ik had hier per abuis een stuk tekst gepost wat hier niet hoorde, gehehe

        Comment

        • THC Dude
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Mar 2010
          • 2405

          #109
          Re: Hobbykweek: 4x WW (fem) vs Lep/Led.

          Ziet er goed uit poffie...Mooie planten geworden man, je heb net een tapijt aan planten op de wand achter zeer mooi om te zien.

          Waardes blijven ook mooi stabiel zie ik, en om de LV wat naar beneden te halen kan je ontvochtigers in die bakjes kopen bij de bouwmarkt, werkt perfect en gaan een tijdje mee. Wel regelmatig legen.

          Grtz

          Comment

          • member16666
            Banned
            • Jul 2011
            • 780

            #110
            Re: Hobbykweek: 4x WW (fem) vs Lep/Led.

            t gaat goed hier

            keep it up !!

            Comment

            • Poffertjesporem
              Advanced Grower
              MemberLucky Member
              • Jun 2010
              • 1113

              #111
              Re: Hobbykweek: 4x WW (fem) vs Lep/Led.

              Lol Monty, geen probleem......

              Tnx B2N, gaan we proberen.

              @THC Dude: boven het plavond is de LV tusssen de 26 en 31% en de temperatuur 37C, hier wil ik nog mee gaan hobbyen, denk alleen dat het nog iets te warm is, dus waacht ik ff tot de vorst begint. Wel ben ik extra gan ventileren onder het nettje en heb ik de radiator kachel iets hoger gezet, waardoor ik overdag uit kom op 65% (s'nachts 50%) met een temp van 26 om 15C.
              Afbeelding 1374.jpg
              EC is inmidels 1.81, dit met voeding en ca/mg op 100% vd dozering. Oeps iets te hard om hoog, puntjes verbrand, iets te fanatiek met de ca/mg boost......fanbladeren zat om dit op te vangen.
              Het autoflowertje bloeit rustig verder, nog steets worden er verse pistels gespot, wel moet ik haar elke ochtend helpen om uit de schaduw van haar buren te komen.

              Grtz.

              Comment

              • THC Dude
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Mar 2010
                • 2405

                #112
                Re: Hobbykweek: 4x WW (fem) vs Lep/Led.

                Zien er goed uit poffie, mooie glans op je blad ook vooral voorin.

                En die autoflower verdwijnt gewoon achter de rest...lol.

                Keep up the good work!!!!

                Grtz

                Comment

                • pietweed
                  Gandhi Ganjamaster
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2009
                  • 478

                  #113
                  Re: Hobbykweek: 4x WW (fem) vs Lep/Led.

                  Het staat er goed bij poff.
                  Het zijn een paar grote dames geworden.
                  Gzz

                  Comment

                  • Poffertjesporem
                    Advanced Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2010
                    • 1113

                    #114
                    Re: Hobbykweek: 4x WW (fem) vs Lep/Led.

                    Tnx luitjes, ben zeer tevreden hoe het tot nu verloopt.
                    Afbeelding 1376.jpg
                    Ben gestopt met noteren vd waardes, geen problemen en zie ik hier geen reden meer voor. Zal vreemde uitschieters wel blijven melden.
                    Afbeelding 1377.jpg
                    Eentje voor de kleur....
                    Afbeelding 1378.jpgAfbeelding 1375.jpg
                    Wat bud shots...
                    Afbeelding 1379.jpg
                    En het autoflowertje wat hier eigenlijk niet thuis hoort....

                    Grtz.

                    Comment

                    • THC Dude
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2010
                      • 2405

                      #115
                      Re: Hobbykweek: 4x WW (fem) vs Lep/Led.

                      Ziet er mooi uit poffie, vooral foto 2 vind ik erg mooi.

                      De top opbouw is goed opgang nu dus dat zullen lekkere toppen worden.

                      Succes man en houden zo!!!

                      Grtz

                      Comment

                      • Poffertjesporem
                        Advanced Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jun 2010
                        • 1113

                        #116
                        Re: Hobbykweek: 4x WW (fem) vs Lep/Led.

                        Tnx Dude, heb zelf nr. 2 als wallpaper staan, plasma licht is ook prima om photo's onder te maken...

                        Grtz.

                        Comment

                        • Bubba J
                          Ultra Grower
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2010
                          • 2376

                          #117
                          Re: Hobbykweek: 4x WW (fem) vs Lep/Led.

                          Ind die foto 2, wat een mooi bladerdek ^^

                          Lekker verder cruzen
                          sigpic

                          Comment

                          • Poffertjesporem
                            Advanced Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jun 2010
                            • 1113

                            #118
                            Re: Hobbykweek: 4x WW (fem) vs Lep/Led.

                            Tnx Bubba J
                            Afbeelding 1387.jpg
                            Water ververst omdat het begon te stinken, waarbij ook de PH sterk begon te dalen.
                            Afbeelding 1391.jpgAfbeelding 1390.jpgAfbeelding 1388.jpg
                            wat bud schot vd 3 dames....
                            Afbeelding 1389.jpgAfbeelding 1385.jpgAfbeelding 1386.jpg
                            Het autoflowertje welk ik gesnoeid heb, kan haar niet om leggen omdat de worteltjes vast zitten aan de buren...

                            Grtz.

                            Comment

                            • monty
                              Banned
                              • May 2009
                              • 11215

                              #119
                              Re: Hobbykweek: 4x WW (fem) vs Lep/Led.

                              Wel bruine bladpunten en bladranden zie ik is dat geen K tekortje¿

                              Comment

                              • THC Dude
                                Ultra Grower
                                MemberLucky Member
                                • Mar 2010
                                • 2405

                                #120
                                Re: Hobbykweek: 4x WW (fem) vs Lep/Led.

                                Das een mooie bladerdak geworden poffie....ziet er goed uit. Mooie toppen ook die erin komen.

                                En laat die autoflower je smaken...

                                Comment

                                Bezig...