Hobbykweek: 4x WW (fem) vs Lep/Led.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Poffertjesporem
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • Jun 2010
    • 1113

    #1

    Hobbykweek: 4x WW (fem) vs Lep/Led.

    Korting op 420shop
    Ben trotse papa geworden van 4 White whidow's (fem, seedsmen), de shemale's zijn verwezen naar de groene bak...
    Ontkiemen ging super, gelijk maar weer de rainforest in, met kraantjeswater ph 5.8 ec ?,water temp 23C.
    Afbeelding 1261.jpg
    Tijd voor een dikke joint....

    P.s.: mijn vorige topic mag op slot.

    Grtz.
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #2
    Re: Hobbykweek: 4x WW (fem) vs Lep/Led.

    Succes met deze run.

    Comment

    • THC Dude
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Mar 2010
      • 2405

      #3
      Re: Hobbykweek: 4x WW (fem) vs Lep/Led.

      Yo poffer,

      Succes met deze ronde, van seedsman kan je wel wat verwachten aan lekker rookwaar. Goeie zaden zijn dat.

      Ik zou de PH naar 5.4 brengen, beter voor ontkiemen en afzuren met PH - Bloei beter voor de wortels. En ik zou een EC van 0.5 ofzo pakken.

      Succes met deze ronde!!!!

      Grtz

      Comment

      • Poffertjesporem
        Advanced Grower
        MemberLucky Member
        • Jun 2010
        • 1113

        #4
        Re: Hobbykweek: 4x WW (fem) vs Lep/Led.

        Tnx Monty, dat kan ik wel gebruiken....

        Tnx Dude, idd van seedsman heb ik er al 5 groot gebracht, en het rookt nog lekker weg ook.
        PH laten zakken tot 5.5 (ec is 0.52, kan niet lager), verwacht dat deze spoedig zal gaan dalen, tnx.
        Dat van de PH+ Bloei voor ontkiemen, had $ir mij al een keer verteld, dus dat zit er in.
        Afbeelding 1265.jpg
        Ghehehe, een wite fles PH-, en een wite fles PH+...

        Grtz.

        Comment

        • Poffertjesporem
          Advanced Grower
          MemberLucky Member
          • Jun 2010
          • 1113

          #5
          Re: Hobbykweek: 4x WW (fem) vs Lep/Led.

          Het ging weer bijna fout, toe ik voor de 2x het worteltje zach opkomen(dit keer zeker diep genoeg gezaaid), begon er een lampje te branden.
          Zaailingen houden niet van van een water pomp, die ze uit hun zaadhoesje probeer te schudden, deze staat inmidels 48uur uit, met als gevolg dat er 3 boven zijn gekomen....
          De laatste waarvan het wortelje op kwam, moet zich nog tonen.

          Geef nu hand matig water uit het reservoir, waarvan door het uitzetten vd pomp de PH met 1,2 was gedaald(nu weer 5.6).

          Grtz.

          Comment

          • HR83
            Advanced Grower
            MemberLucky Member
            • May 2011
            • 1046

            #6
            Re: Hobbykweek: 4x WW (fem) vs Lep/Led.

            van zulke topics worden we dus blij

            van uw setup nog veel meer

            en in tegenstelling tot de rest, wens ik u geen succes, dat komt wel goed

            Greetz


            (toch een beetje succes)
            __________________________________________________ ______________

            When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


            sigpic

            Comment

            • Poffertjesporem
              Advanced Grower
              MemberLucky Member
              • Jun 2010
              • 1113

              #7
              Re: Hobbykweek: 4x WW (fem) vs Lep/Led.

              Lool Hr83, tnx, kijk gezellich mee....

              Afbeelding 1275.jpgAfbeelding 1271.jpgAfbeelding 1277.jpgAfbeelding 1279.jpg
              Pomp staat weer aan, lesje geleerd....

              Grtz.

              Comment

              • HR83
                Advanced Grower
                MemberLucky Member
                • May 2011
                • 1046

                #8
                Re: Hobbykweek: 4x WW (fem) vs Lep/Led.

                zo blijf je lekker hobbyen

                zelfs God deed 6 dagen over de aarde, en nog heb ik wel wat aanvulling voor de beste man/vrouw


                we houden het in de gaten

                tsjuuz
                __________________________________________________ ______________

                When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                sigpic

                Comment

                • THC Dude
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2010
                  • 2405

                  #9
                  Re: Hobbykweek: 4x WW (fem) vs Lep/Led.

                  Zo, weer de volgende ronde, en dat deze wel zonder problemen mag gaan.

                  Ze staan er goed bij, houden zo. Wel zorgen dat je niet onder de 5.0 komt met PH.

                  We kijken weer mee. Succes!!!!

                  Grtz

                  Comment

                  • pietweed
                    Gandhi Ganjamaster
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2009
                    • 478

                    #10
                    Re: Hobbykweek: 4x WW (fem) vs Lep/Led.

                    mooie donker groen meiden poff.
                    Ben ook weer van de party,en kijk weer met je mee,..
                    Gzz

                    Comment

                    • Poffertjesporem
                      Advanced Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jun 2010
                      • 1113

                      #11
                      Re: Hobbykweek: 4x WW (fem) vs Lep/Led.

                      Tnx guy's, we doen weer ons best.....

                      GVD ...... ....... ......,kut tekstverwerking's programa, krijg de k..........

                      Grtz.
                      Afbeelding 1280.jpgAfbeelding 1281.jpgAfbeelding 1283.jpgAfbeelding 1282.jpg

                      Comment

                      • THC Dude
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Mar 2010
                        • 2405

                        #12
                        Re: Hobbykweek: 4x WW (fem) vs Lep/Led.

                        Ze staan er nog steeds mooi bij. Dit moet wel goed gaan.....kan niet anders.

                        Succes verder!!

                        Grtz

                        Comment

                        • Poffertjesporem
                          Advanced Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jun 2010
                          • 1113

                          #13
                          Re: Hobbykweek: 4x WW (fem) vs Lep/Led.

                          Heb de meeste fouten al 1 keer gemaakt, dus als ik deze niet weer maak, komt het vast wel goed.

                          Afbeelding 1289.jpgAfbeelding 1286.jpg
                          Heb helaas last van stamrot?, ff zoeken wat het is.....

                          Grtz.

                          Comment

                          • HR83
                            Advanced Grower
                            MemberLucky Member
                            • May 2011
                            • 1046

                            #14
                            Re: Hobbykweek: 4x WW (fem) vs Lep/Led.

                            oei mooie bruine stammen,...

                            vreemd,

                            succes, en laat het even weten als je wat gevonden hebt waardoor het kwam

                            kleintjes zijn nog even de voeten aan het inlopen, die kunnen ieder moment gaan vertrekking richting de zon
                            ladies, start your engines
                            ready , set, grow!

                            greetz
                            __________________________________________________ ______________

                            When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                            sigpic

                            Comment

                            • Poffertjesporem
                              Advanced Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jun 2010
                              • 1113

                              #15
                              Re: Hobbykweek: 4x WW (fem) vs Lep/Led.

                              @HR83: Vermoed dat ik met dieven de stam heb beschadicht, waardoor het schimmeltje zich kon nestelen, heb deze tak ook maar gesnoeit.
                              Afbeelding 1296.jpg
                              Denk ook dat de strekking uit blijft deze ronde, het vibreren vd pomp deet denk, een aanslag op de vet reserves.
                              Afbeelding 1292.jpg
                              Toch maar ff een schoorsteentje (aluminium) op mijn lucht bevochtiger geplaats, wil niet weer gestoomde cannabis.

                              Grtz.

                              Comment

                              Bezig...