Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek hydro met de Aeroflo 28

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste kweek hydro met de Aeroflo 28

    Korting op 420shop
    Hey medemensen.

    Binnenkort ga ik starten met de aeroflow 28, dit wordt mijn eerste kweek met Hydro.
    De bedoeling is 28 micromachines van kannabia autoflowers (zaad tot oogst 10 weken)
    ik ga deze belichten met een eigen gemaakte ledkweek lamp(maanden uitgezocht welke soorten leds etc)
    Heel het kleurenspectrum nog eens onder de loep genomen en allerhanden info gezocht over waar de hennep plant
    oorspronkelijk voorkomt, daarbij zelf gekeken in welke maand deze daar groeit en op welk punt de zon daar dan staat om de breking van het
    licht spectrum door de ozon te kunnen nabootsen,...........klinkt heel erg nerdy, i know.......

    Hier een foto van setup tot nu toe
    IMG_1288.jpgIMG_1289.jpgIMG_1290.jpgIMG_1291.jpgIMG_1292.jpg
    de bedoeling is 24 uur licht van start tot eind!.......ik weet dat de meningen hierover verdeelt zijn maar ik ga het proberen!!!!!

    Voor de voeding ga ik dit maal voor Hesi hydro.

    Binnenkort komen de eerste fotos en ik hoop op tips op of aanmerkingen van jullie.

    Wat ik wel al graag zou willen weten is of iemand enig idee heeft naar het geluidsniveau van een aeroflo?, ivm met de pomp en water door de leidingen etc.

    ik hoor graag van jullie!!!!

    Mzzlsssssssssssssssssssssssss
    Last edited by Pietweber; 7 September 2012, 14:13.

    #2
    Re: Eerste kweek hydro met de Aeroflo 28

    succes deze aparte ronde !
    vind het altijd erg leuk om dit soort uitdagingen / onderzoeken te volgen !
    stoeltje staat aangeschoven dus !
    maar wat ik me afvraag is heb je nu niet teveel variabelen ?
    eerste keer hydro zeg je daar worden alle fouten afgestraft he
    en dan nog eens voor het eerst met een zelfbouw led systeem
    en dan ook nog eens voor het eerst met 24 uur licht
    zoals gezegd ik blijf je nauwlettend volgen !
    Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

    Comment


      #3
      Re: Eerste kweek hydro met de Aeroflo 28

      ik schuif ook mee aan :d
      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

      Comment


        #4
        Re: Eerste kweek hydro met de Aeroflo 28

        Ben benieuwd of die onderzoeken ook werkelijk nuttig zijn geweest!!

        Succes kerel!!!

        Comment


          #5
          Niet de eerste keer dat ik kweek,......
          Maar wel op hydro!!!
          Wie niet waagt, wie nie.......

          Comment


            #6
            Wat ik me nog wel ff afvraag is welke fouten er worden gemaakt bij hydro??

            Comment


              #7
              Re: Eerste kweek hydro met de Aeroflo 28

              ph verkeerd ec niet goed waardoor de plant geen voeding oppneemt etc etc
              je moet rekening houden dat je water je medium is en daar zijn nogal wat eisen aan gesteld

              ps heb je al eens onder deze lamp gekweekt ?
              Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

              Comment


                #8
                Jaja,. Heb ik geen verslag van maar laten we zeggen dat het nogal ok was!!!!!!!! 26.500.000 microcandela aan licht opbrengst,. Das zat toch!

                Comment


                  #9
                  Re: Eerste kweek hydro met de Aeroflo 28

                  dat zijn nog eens cijfers idd ! wat is nu de werkwijze ? neem aan dat het ondertussen wel proccesor gestuurd is of ?
                  om het elke ochtend en avond te laten nabootsen ?
                  heb zelf een aardig electrotechnische achtergrond en ben erg geinteseerd geraakt door die lamp van je
                  Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                  Comment


                    #10
                    Is gewoon in 3 schakelingen gestuurd kwa tijd en verloop naar mate de weken,. Kleur blauw schakelingen met
                    Minder uv en naarmate de tijd langer wordt gaat 660nm en uv meer meespelen,. Nu ben ik nog aan het twijfellen hoe het te gaan doen met de autoflowers! Meteen 100% alle nm's of toch weer aanpassen naarmate de tijd verloopt!! En denk gewoon 100% alle nm's vanaf begin

                    Comment


                      #11
                      Zijn trouwens 8 kleurenspectrums,. Nm's zal ik later wel neerzetten!!!

                      Comment


                        #12
                        Re: Eerste kweek hydro met de Aeroflo 28

                        ik denk met af's idd volgas met al het licht wat je hebt !
                        gedurende de hele periode aangezien ze weinig van het licht aantrekken heb je misschien wel een voordeel om continu alle spectrums eropaf te sturen
                        Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                        Comment


                          #13
                          Geen processor overigens maar gewoon met tijdklokken op weekbasis,. Kennis reikt wel ver maar de portomonee niet! Hahahaha

                          Comment


                            #14
                            Re: Eerste kweek hydro met de Aeroflo 28

                            ok wat is het opgenomen vermogen als je alles tegelijk aan hebt ? en hoeveel oppervlakte denk je dat je effectief verlicht ?
                            dat leds een redelijke dieptestraling kunnen hebben is mij bekend maar als je het hebt over echt effectief licht valt het toch meestal tegen
                            hoe is jou ervaring hierin ?
                            maar je kweekt niet al te grote planten dus dat scheelt !
                            Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                            Comment


                              #15
                              Stralings hoek 30gr, op een hoogte van 1,4 mtr heb ik vol 2m2 met deze lamp,. Verbruik,.....76watt!!! Das netjes he!!

                              Comment

                              Bezig...
                              X