Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Beetje neuzen op internet,,al die ledlampen met dat hoge verbruik,,. Ik wilde een lamp met erg veel vermogen en weinig verbruik daar er bij mij wel eens gemeten is door de mannen in het blauw,... Schakeling en verdelingen kwa weerstanden maken het verschil,.. En leuk om te doen!!
Er zijn wel een paar dingen waar je op moet letten met dit systeem, onder andere wat voor medium ga je in de potjes gebruiken? Steenwol, mapito of kleikorrels (persoonlijk zou ik voor kleikorrels gaan) en de voeding die je heb gekocht is niet voor recirculatie maar voor draintowaste methode, dus ik hoop voor je dat de PH stabiel blijft in de aeroflow. Denk dat je weinig last zal hebben van het pompje en de rest qua geluid. Ik zou ook niet alles vol zetten maar om het potje een plantje anders heb je straks kans op budrot omdat alles zo tegen en inelkaar zit.
Thnxs voor de info, gaan idd kleikorrels worden en een goede filter voor de pomp ivm het losweken van kleine deeltjes van de korrels, goed van de voeding!!! Had ik ff niet bij stil gestaan!
Aangezien ik atf micromachine ga doen durf ik ze wel vol te zetten,. Deze worden toch niet echt groot, als de toppen dat maar wel worden haha
Er weken geen deeltje los van de korrels hoor, die zijn keihard gebakken. Het enige wat je wel MOET doen is de korrels heel goed wassen want de stof die ervan komt is wel slecht voor je pomp en ook voor je PH.
Er zijn 2 goede voeding merken op de markt die speciaal voor recirculatie is, en dat staat ook op de fles!!! Staat dit niet op de fles dan is het ook NIET voor recirculatie. Er zijn een hoop merken die zeggen dat het voor recirculatie is, maar dat merk je gauw genoeg als na 2 uur je PH al begint te stuiteren in je vat.....dat is niet voor recirculatie!!!
Canna Aqua is speciaal voor recirculatie en van Atami de ATA AWA lijn is ook speciaal voor recirculatie, persoonlijk zou ik voor de Atami lijn gaan want dat is organische hydro voeding inplaats van de chemische voeding van Canna.
En die lamp is wel vet om te zien, maar niets voor mij, ik hou het wel bij me HPS-je
Is een soort stof of iets?? Alle bladen zitten onder,. Als ik mijn vinger nat maak kan ik het er af vegen en komt het niet meer terug,??? Vuil van de regen? Schimmel?
Comment