Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2 Shiva Skunk met Waterpack ACS. Mainlining/Fluxing

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 2 Shiva Skunk met Waterpack ACS. Mainlining/Fluxing

Voor het uit elkaar houden van de toppen hebben we ringen he, dat was het enige wat ik gebonden had iig.

Maarja, je bent er nu al aan begonnen

Comment

Dat met die ring is toch pas nadat je al het toppen gehad hebt en dan zelfs nog na een week of wat verder groeien. De plant is nu toch veel te klein daarvoor?

Die handleiding van NugBuckets geeft ook aan dat je de plant moet open trekken om de "mainline" te creeren. Al zou het best kunnen dat dat uiteindelijk nergens goed voor is en dat je hetzelfde krijgt als je dat opentrekken pas doet als de plant al wat groter is.

Ik heb inderdaad ook flink wat ellende gehad met dat open trekken van de kleine plantjes. Hele tak afgebroken zelf en ook een scheurtje in een 'knokkel". Al merkte ik bij mijn plant wel dat als ik te lang wachtte dat er dan geen enkele beweging meer in de stam zat. Dan moest ik gaan knakken. Dat lag wellicht meer aan die plant/strain (Flowerbomb Kush), want de andere bleef wel redelijk flexibel.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras View Post
        Al zou het best kunnen dat dat uiteindelijk nergens goed voor is en dat je hetzelfde krijgt als je dat opentrekken pas doet als de plant al wat groter is.
        Zou heel goed kunnen kloppen. Nugbuckets is ook heel erg bezig om zijn planten zo kleine (in hoogte) mogelijk te houden.

Ik merk het zelfde met de topjes. In het begin nog flexible maar erg moeilijk te begeleiden en dan in eens erg stug.

Ik ga voorlopig door met het een beetje uit elkaar trekken, maar wel heel voorzichtig.

Comment

Die ring moet idd vrij laat bevestigt worden, precies zoals wietefras zegt.

Ik had ze niet gebonden maar die ring paste er gewoon in. Het is wel verstandig om zo'n ring te kopen die ke kunt verstellen.

Mijn menig is dus dat dat binden niet voor het opentrekken van je planten is, maar voor het laag houden, dus een gelijk vlak maken vanuit waar de 8 zijtakken naar boven mogen groeien

Comment

Leuk weer een hydro!?

Mocht je per ongeluk te veel (af)scheuren van je takken, geen nood je kan het dan gewoon weer met plakband vast plakken en dan groeit het weer dicht. Maar wel dan gelijk in gaan plakken hoor.

Succes man, ik ga je volgen.
            Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

Comment

Hoi Allemaal

Weer getopt. Erg vroeg gedaan, weer meteen na de eerste node. Nu heb ik acht topjes per plant.
              Zo nu ben ik klaar! Gewoon laten groeien.

De foto's zijn van dag 27 boven de grond. Ben erg benieuwd hoe lang ik nu nog moet laten groeien voordat ik over kan gaan op 12/12.

Voor:

IMG_8686.jpgIMG_8689.jpg

Na:

IMG_8695.jpgIMG_8697.jpg

Groeten

DR

Comment

is alleszins een mooi plantje
                Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Bedankt Thugz.

Ik vind ze ook mooi sterk uit zien. Ik geloof niet dat ze zo sterke zouden zijn geweest gewoon op aarde.

Comment

Ziet er goed uit! Snel hoor.

Bij de welkoop kun je verstelbare ringen kopen.

Comment

Nu dag 34 en de bloeitent is vrij gekomen.

Alles overgezet en nu onder HPI. Na het laatste keer toppen zijn ze hard gegroeid.

Hier zie je de resultaat van het laatste top. Dit zijn twee van de 8.

IMG_8989.jpg

Ben dus toch ook bezig met DWC!

IMG_8996.jpg
                      Ik blijf alles weg halen en het groeit alleen maar harder terug.

IMG_9008.jpgIMG_9003.jpg

In de bloeitent onder de HPI. 18/6. Nu mogen ze het hoogte in. Tomaat ringen staan klaar.

IMG_9013.jpg

Reservoir buiten het tent. Zo blij met mijn eC/pH meter. Zo makkelijk!
                      IMG_9016.jpgIMG_9017.jpg

Groeten

DR

Comment

Ziet er strak uit!!!! En je hebt zeker een mooie meter en het is nog handig ook zo.

De wortels zien er puik en lekker wit uit man!!!

Dus ze hebben nu een lekker zonnetje gekregen, dat zullen vast wel waarderen!!!
                        Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

Comment

Ik volg, ben vooral benieuwd naar je systeem, zit er zelf ook aan te denken, maar moet nog uitvogelen met hoe ik dan ga voorgroeien.
                          Hoe doe jij dit? En... Kan je er meer dan 4 potten op aansluiten?
                          Last edited by mike01; 27 April 2014, 19:02.
                          Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

Mike's 5x special kush #1 (RQS)

Comment

@Mike01: weet ook nog niet hoe ik dit verder gaat doen. Ik zit er aan de denken om een 2e reservoir aan te schaffen omdat er toch andere voeding er in moet tijdens het bloei.
                            Nu kon ik gewoon over omdat mijn laatste kweek op aarde was en ik hoef niet meteen weer te beginnen (korte zomer stop).
                            Meer dan 4 potten aansluiten op het lucht pomp gaat volgens mij niet maar het systeem is makkelijk om uit te breiden.

Comment

Oke, dat wilde ik even weten, dankjewel. Want ik wil 8 potten erin hebben dan.. Maar om nou 2 keer zon set aan te schaffen wordt me iets te gek.
                              Hoe ervaar jij zelf het hydro? beter?

Precies, daar zit ik dus ook mee, voorgroeien doe ik in een kleinere tent om af te wisselen met de grote tent, echter weet ik niet waar ik zon klein systeem kan laten. Anders blijft toch de keus bij aarde.
                              Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

Mike's 5x special kush #1 (RQS)

Comment

ziet er goed uit, en het mainline lukt je goed. trek de takken goed naar beneden en open.
                                anders word het nogal compact.

succes

Comment

Bezig...
                                X