Hallo Allemaal,
Eerst maar is even een jointje draaien
.................
.................

Dit word mijn tweede hydro kweek. De eerste hydro kweek was 1/3 van deze ruimte.
Deze kweek gaat gebeuren in een HomeBox L (1x1x2) met een Gavita 600 Watt Digistar met een Green power lamp als ik me niet vergis.
Als afzuiging heb ik een 400m3 buis afzuiger met een Rhino carbon 425m Filter. Passieve inlaat.
Verder nog een thermmo/hydro meter, schakelkastje en 1kg autoblusser.
Voeding vat 70L (gevulde inhoud 60L) met een circulatie pompje en verwarming element/thermostaat.
Het water word omhoog gepompt in de bak en via een drain gaat het weer terug.
De bak waar de dames in gaan staan is 70x70x10(hoog) cm.
Deze bak word lekker gevuld met kleikorrels en daar komen de geliefde vrouwen in te staan.
Om de dames lekker lekker cool te houden heb ik 2 clipventilatoren.
Het voor groeien gaat gebeuren onder T-neon setjes.
Omdat ik een recycle water systeem gebruik doe ik ook mijn voeding hier op afstellen, en gebruik ik de Canna Aqau lijn.
De zaden heb ik gisteren te ontkiemen gelegd. Het gaat hier om (3)K2, (1)White Widow (huismerk wietzaadjes.nl) en (1)Jack Herer (bull dog seeds).
Inweken en de kleikorrels spoelen en laatste dingen bouwen gaat dit weekend gebeuren.
In mijn micro kweek gebruikte ik de t-neonsetjes en hield ik de voeding laag. Nu ik met hps kweek moet ik meer voeding geven.
Nu ben ik nog onervaren met hps kweken en dus ik ga via canna.nl mijn voedingsschema maken en beginnen met lage voeding.
Het schema dat ik gebruik komt hier ook te hangen
.
Info zaden:
K2:
Soort: 70% indica - 30% sativa
Bloeitijd: 8 - 9 weken
White Widow:
Soort: 75% indica - 25% Sativa
Jack Herer:
Soort: Sativa 30% / indica 70%
Foto's komen dit weekend.
Fijn weekend!
Eerst maar is even een jointje draaien
.................
.................
Dit word mijn tweede hydro kweek. De eerste hydro kweek was 1/3 van deze ruimte.
Deze kweek gaat gebeuren in een HomeBox L (1x1x2) met een Gavita 600 Watt Digistar met een Green power lamp als ik me niet vergis.
Als afzuiging heb ik een 400m3 buis afzuiger met een Rhino carbon 425m Filter. Passieve inlaat.
Verder nog een thermmo/hydro meter, schakelkastje en 1kg autoblusser.
Voeding vat 70L (gevulde inhoud 60L) met een circulatie pompje en verwarming element/thermostaat.
Het water word omhoog gepompt in de bak en via een drain gaat het weer terug.
De bak waar de dames in gaan staan is 70x70x10(hoog) cm.
Deze bak word lekker gevuld met kleikorrels en daar komen de geliefde vrouwen in te staan.
Om de dames lekker lekker cool te houden heb ik 2 clipventilatoren.
Het voor groeien gaat gebeuren onder T-neon setjes.
Omdat ik een recycle water systeem gebruik doe ik ook mijn voeding hier op afstellen, en gebruik ik de Canna Aqau lijn.
De zaden heb ik gisteren te ontkiemen gelegd. Het gaat hier om (3)K2, (1)White Widow (huismerk wietzaadjes.nl) en (1)Jack Herer (bull dog seeds).
Inweken en de kleikorrels spoelen en laatste dingen bouwen gaat dit weekend gebeuren.
In mijn micro kweek gebruikte ik de t-neonsetjes en hield ik de voeding laag. Nu ik met hps kweek moet ik meer voeding geven.
Nu ben ik nog onervaren met hps kweken en dus ik ga via canna.nl mijn voedingsschema maken en beginnen met lage voeding.
Het schema dat ik gebruik komt hier ook te hangen
Info zaden:
K2:
Soort: 70% indica - 30% sativa
White Widow:
Soort: 75% indica - 25% Sativa
Jack Herer:
Soort: Sativa 30% / indica 70%
Foto's komen dit weekend.