Adventures Hydro Tuin

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • HydroAdventure
    Junior Stoner
    • May 2014
    • 19

    #46
    Re: Adventures Hydro Tuin

    De ec is wat opgelopen, die zit nu op 1.93 en die ga ik vanavond even terug brengen naar 1.8.
    De SSH is voornamelijk sativa en iemand had me verteld dat sativas een wat lagere ec(1.8 max) wat aangenamer vinden.
    Dus vanavond doe ik de ec ff aanpassen voor de SSH.
    Bladeren van de planten zijn mooi donker groen.

    Dan wacht ik nog even tot het water bijna op is en dan over 2 dagen een nieuw vat.

    Einde week 3 bloei
    De groei in de hoogte is gestaakt, dus nu wachten op volume groei(deze week?) en dan de week daarop(bloei week 5) PK13/14 meegeven denk ik.
    Wat zeggen jullie?

    Comment

    • Amili
      Son of the Bong
      420 MemberMemberLucky Member
      • Apr 2010
      • 418

      #47
      Re: Adventures Hydro Tuin

      fotos
      Attached Files

      Comment

      • Ilikebigbuds
        T.H.C. Master
        MemberLucky Member
        • Aug 2014
        • 549

        #48
        Re: Adventures Hydro Tuin

        ziet er netjes uit allemaal
        https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

        Comment

        • Shiva Ketama
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Jan 2014
          • 867

          #49
          Re: Adventures Hydro Tuin

          Gaat goed, mooie toppen al.

          Comment

          • Morgen Zonder Zorgen
            Advanced Grower
            MemberLucky Member
            • May 2013
            • 1133

            #50
            Re: Adventures Hydro Tuin

            De toppen zien er al inderdaad mooi uit.
            Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

            Comment

            • mrKush
              Stoner
              Member
              • Oct 2012
              • 23

              #51
              Re: Adventures Hydro Tuin

              Mooie toppen heb je daar !
              Interessant zo hydrokweekje ... Gaat goed Zo te zien !
              Ik ga je volgen ! Succes [emoji39]
              Denk dat je over 2 weken pk 13/14 wel bij kunt doen !

              Comment

              • Amili
                Son of the Bong
                420 MemberMemberLucky Member
                • Apr 2010
                • 418

                #52
                Re: Adventures Hydro Tuin

                32 dagen 12/12

                Ec 1.85
                ph 5.75

                Morgen of vanavond komt er een nieuw voedings vat.
                De EC dacht ik aan te maken op 1.8 en de ec weer op 5.8.
                Wat ik zei over de groei in de hoogte klopte niet, ze groeien nu ook nog wel iets in de hoogte.

                De top van de Jack die eerder verband was en die ik daarna perrongeluk had geknakt, dreigt weer te verbranden.
                Ik zag dat de nieuwe bladeren in de top wat gelig werden/waren. De jack staat regelmatig pal onder de lamp op zn 38-40cm afstand.
                Nog wat lijnen getrokken om het wat lager te houden/schuin te trekken. Nu kon ik ook wat minder ontwikkelde takken van de Jack de kans geven om wat meer
                licht te vangen.

                De afgelopen week was een super mooie bloei week. Stond echt versteld van de snelle ontwikkelingen in de bloei.
                Ik hoop dat de weken die volgen ook zo mooi zullen worden.

                Vraagje:
                Als mijn ec stijgt gedurende ik vaker water geef(recirculerend), betekent dat dan dat er(nog) veel voeding nog valt op te nemen aan het einde van die week, of is de voeding er dan al uit en zitten er dan voornamelijk alleen nog zout resten in het vat? Iemand die mij kan vertellen hoe dit werkt?

                Thanks



                @Morgen zonder Zorgen/Shiva ketama/IlikebigBUDS, bedankt voor jullie complimenten.
                @ MrKush, welkom bij mijn kweek, schuif maar aan, er is nog genoeg plek

                Comment

                • Amili
                  Son of the Bong
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Apr 2010
                  • 418

                  #53
                  Re: Adventures Hydro Tuin

                  nieuw vat met het volgende:
                  170 a/b
                  150 cannazym
                  35 rhyzo
                  150 boost

                  Ec 1.8
                  ph 5.8

                  Comment

                  • Amili
                    Son of the Bong
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Apr 2010
                    • 418

                    #54
                    Re: Adventures Hydro Tuin

                    We zijn weer een week verder en dus weer tijd voor een update.
                    zit op ruim 5 weken 12/12, dus al z'n 4 weken in bloei.
                    Ik vond dat de toppen niet veel aangedikt waren deze week, maar als ik kijk na de foto's van vorige week dan
                    zijn ze toch wel wat voller geworden.

                    Vandaag maak ik een nieuw vat aan, hoeveel en wat precies weet ik nog niet.
                    Ik hield de afgelopen weken(2x) namelijk best wat voedings water over wat ik nogal zonde vind.
                    Dus dit vat word iets van 25-30 liter, op een ec van 1.9 denk ik.

                    De ec was opgelopen tot over 2.0 en zag toen wat gelige puntjes komen, dus vandaar de 1.9.

                    Mijn ec meter gaat niet verder dan 2.0 wat jammer is, maar dat gaat me er hopelijk niet van weerhouden een hogere EC mee te gaan geven.
                    Vandaar de vraag:

                    Kan ik mijn ec meter bijvoorbeeld ijken op 1423(of welke waarde het ook was) en dan 0.1 of 0.2 verlagen, zodat ik nog een beetje door zou kunnen rekenen? of kan ik beter meten tot ik net over 2.0 heen ga en dan de rest wat er nog bij zou moeten op gevoel maar doen? Als ik dan elke dag wat extra water er terug inkieper en aanzuurd zou dat toch kunnen?
                    Welke mannier lijkt jullie het beste?
                    Attached Files
                    Last edited by Amili; 30 August 2014, 12:50.

                    Comment

                    • Morgen Zonder Zorgen
                      Advanced Grower
                      MemberLucky Member
                      • May 2013
                      • 1133

                      #55
                      Re: Adventures Hydro Tuin

                      Toppen worden mooier en mooier. Ik manier 1 doen.
                      Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                      Comment

                      • HydroAdventure
                        Junior Stoner
                        • May 2014
                        • 19

                        #56
                        Re: Adventures Hydro Tuin

                        Ik zie dat ik mij een week vergist heb.
                        Ik zit namelijk al ruim 6 weken op 12/12 wat neerkomt op 5 weken echte bloei.
                        De Jack WW en K2 hebben zn 8-9 weken bloei nodig.
                        Maar omdat ik op hydro kweek kan dat soms een week schelen(eerder oogsten).
                        Dus straks giet ik er nog wat water bij en voeg ik de PK13-14 nog even toen.

                        De Shining silver haze is echt een achter blijfertje en zit een stuk lager dan de anderen, hierdoor krijgt de SSH een stuk minder licht.

                        Comment

                        • Amili
                          Son of the Bong
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • Apr 2010
                          • 418

                          #57
                          Re: Adventures Hydro Tuin

                          De toppen beginnen nu nog dikker te worden.
                          Met het licht aan ziet het er super uit.
                          De K2 maakt supper dikke grote vette toppen aan(30/70 pistels bruin/wit). E'en tak/top van de K2 is zooooo wit, echt heel mooi.
                          Jackie heeft nu in zn hoofdtop zn eerste 2 bruine pistels aangemaakt, werd wel is tijd.
                          Vriendje White heeft ook alleen nog maar witte pistels en Shining Silver haze is nog steeds een dwerg

                          Ik heb nog wat shining silver haze(zaden) over en ga deze de volgende keer weer gebruiken.
                          In de high life had deze namelijk een cup gewonnen van 2014, en vind zoals die er hier bij staat niet echt ''cup'' waardig.
                          Dus de volgende keer meer aandacht naar de SSH en geen fouten maken.
                          Ook is het mijn eigen schuld geweest, omdat ik deze ssh nog even gefimd/getopt had voor ik op 12/12 ging.

                          Misschien dat je op de foto's kan zien dat de bovenste bladeren van de jack en k2 een beetje aan het om kartelen zijn.
                          De bovenste toppen stonden op 28cm afstand met 400 watt dus in de afgelopen weken zijn die bladeren wat gaan kartelen van de warmte.
                          Dus nu maar terug gegaan naar 300watt.
                          Attached Files
                          Last edited by Amili; 3 September 2014, 10:41.

                          Comment

                          • HydroAdventure
                            Junior Stoner
                            • May 2014
                            • 19

                            #58
                            Re: Adventures Hydro Tuin

                            ik zit nu op ruim 6 weken bloei.
                            Deze week voeding meegegeven van EC 1.65.
                            De trichomes van de dames heb ik nog niet bekeken, maar dit ga ik morgen doen.
                            Ik zelf denk nog 10 dagen voeding te geven, of nog 1 week vanaf vandaag.
                            Dan ga ik dus bloeiweek 8 spoelen en afrijpen.
                            Attached Files

                            Comment

                            • QnQ
                              Godlike Grower
                              Lucky Member
                              • Sep 2010
                              • 26093

                              #59
                              Re: Adventures Hydro Tuin

                              Wiens topic is dit nou, waarom zitten er hier 2 mensen te updaten ?
                              Ik snap er niks meer van.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment

                              • Shiva Ketama
                                Senior Grower
                                MemberLucky Member
                                • Jan 2014
                                • 867

                                #60
                                Re: Adventures Hydro Tuin

                                Het zal een kwekersbattletopic zijn Qnq

                                Comment

                                Bezig...