Beste tuinders

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Labberkak
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Oct 2015
    • 139

    #1

    Beste tuinders

    Korting op 420shop
    Ik ben pas weer begonnen met een leuk hokje met een 250 watt hps klein afzuigertje en 2 grote potten van 60 liter stuk een meter hoog ,kleine klip ventilator ,,ik heb mijn zaden ontkiemd en in de mapito gezet ze gaan als onkruid







    Dit was de eerste week ze gaan lekker ik heb van Dutchpro A en B groei en A en B bloei gehaald en Rootsstimulator van hypro uiteraard ook ph en ec meters gekocht en een flesje ph -

    Dit is week 2 groei ph is 5,8 en EC is 1.2





    Volgende week stuur ik weer een paar foto's Advies is altijd welkom



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Last edited by Labberkak; 10 November 2015, 13:54.
  • Labberkak
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Oct 2015
    • 139

    #2
    Re: Beste tuinders

    Ohh ja het zijn purple kush zaden dus word een mooie paars wietje [emoji3][emoji3][emoji3][emoji3][emoji3]


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    Comment

    • De Witte
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Dec 2013
      • 2133

      #3
      Re: Beste tuinders

      Ziet er leuk uit, ik volg lekker mee hier.
      Heb nog niet vaak mapito kweekjes gezien
      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

      Comment

      • joremkrank
        Cronic Grower
        Lucky Member
        • Oct 2015
        • 3260

        #4
        Re: Beste tuinders

        Prachtigkweek zelf op 18 liters,maar dit is een beetje meer.
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment

        • joremkrank
          Cronic Grower
          Lucky Member
          • Oct 2015
          • 3260

          #5
          Re: Beste tuinders

          De meeste kwekers geven mapito van onderen water,geeft jij echt alleen van boven?En droogt de toplaag dan niet uit?
          verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

          Comment

          • Labberkak
            Elite Stoner
            MemberLucky Member
            • Oct 2015
            • 139

            #6
            Re: Beste tuinders

            Hey joremkrank dat klopt maar daar zijn de potten te hoog voor dan moet ik een eb en vloed bak maken van een halve meter hoog en in een halve meter water moeten zetten dat is niet echt een optie ik gooi er een halve emmer door heen zo 3 x per dag


            Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

            Comment

            • PotHead Sativa
              Banned
              • Jul 2015
              • 649

              #7
              Re: Beste tuinders

              Ik schuif bij ...
              Staan er mooi bij !


              Verzonden vanaf mijn iPhone 6 met Tapatalk uit Groenland.

              Comment

              • Tokkelboer
                Advanced Stoner
                Member
                • Aug 2015
                • 65

                #8
                Re: Beste tuinders

                Ik lees mee.

                Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

                Comment

                • Labberkak
                  Elite Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2015
                  • 139

                  #9
                  Re: Beste tuinders

                  Eff paar updates ,,, plantjes zijn mooi groen


                  Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                  Comment

                  • Labberkak
                    Elite Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2015
                    • 139

                    #10
                    Re: Beste tuinders

                    En de wortels zijn al een meter lang









                    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                    Comment

                    • Labberkak
                      Elite Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Oct 2015
                      • 139

                      #11
                      Re: Beste tuinders

                      Ik heb ze ook meteen maar getopt en van de week eff een sgrog net er boven [emoji3][emoji106]🏼














                      Volgende week weer een paar updates
                      LATERSSSSS


                      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                      Comment

                      • Labberkak
                        Elite Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Oct 2015
                        • 139

                        #12
                        Re: Beste tuinders

                        Eff paar foto's omdat ze zo lekker groeien ,,PH 5.8 en EC 1.5 en de laatste ronde wortelstimulator ze zijn mooi groen en de stam is al mega dik
















                        Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                        Comment

                        • PotHead Sativa
                          Banned
                          • Jul 2015
                          • 649

                          #13
                          Re: Beste tuinders

                          Gaat hier goed vooruit man !
                          Ze zitten graag in uw mapito ,das eraan te zien ...

                          Comment

                          • joremkrank
                            Cronic Grower
                            Lucky Member
                            • Oct 2015
                            • 3260

                            #14
                            Re: Beste tuinders

                            tering die gaan hard
                            verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                            Comment

                            • Labberkak
                              Elite Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Oct 2015
                              • 139

                              #15
                              Re: Beste tuinders

                              Hahaha heb dit ook nog nooit mee gemaakt


                              Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                              Comment

                              Bezig...