Beste tuinders

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Labberkak
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Oct 2015
    • 139

    #46
    Re: Beste tuinders

    Vind het ook wel best zo eigenlijk QnQ de laatste weken nog beetje binden en knallen maar ,,ik ben benieuwd hoeveel gram denken jullie wat ik eraf kan halen ik had in m'n vorige huis 40 planten staan dat is andere koek


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    Comment

    • thugz
      Amazing Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Jun 2013
      • 4284

      #47
      Re: Beste tuinders

      bloeivoeding pas geven als je ook bloei hebt.

      verder staan ze er mooi bij
      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

      Comment

      • Labberkak
        Elite Stoner
        MemberLucky Member
        • Oct 2015
        • 139

        #48
        Re: Beste tuinders

        Bedankt thugs ,doe me best ,,ze groeien echt bizar nu


        Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

        Comment

        • joremkrank
          Cronic Grower
          Lucky Member
          • Oct 2015
          • 3260

          #49
          Re: Beste tuinders

          Gaat gewoon dik 240 gram worden
          verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

          Comment

          • PotHead Sativa
            Banned
            • Jul 2015
            • 649

            #50
            Re: Beste tuinders

            Mooi netje vol aan het worden (y)

            Comment

            • Labberkak
              Elite Stoner
              MemberLucky Member
              • Oct 2015
              • 139

              #51
              Re: Beste tuinders

              Ik teken voor 240 gram Joremkrank


              Eff paar nieuwe updates

































              Het gaat LEKKÂHHH


              Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

              Comment

              • Labberkak
                Elite Stoner
                MemberLucky Member
                • Oct 2015
                • 139

                #52
                Re: Beste tuinders

                Een paar foto's omdat ze er lekker bij staan ,ph 5.8
                En EC 6.50 de bladeren zijn mooi groei geen gekke beestjes maar dat komt omdat het uit zaad is gekweekt ,,onder het met alle bladeren en het kleine spul verwijderd en een hoop blad aan de bovenkant van het net weg gehaald zodat het licht er lekker bij kan komen ,,







                Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                Comment

                • PotHead Sativa
                  Banned
                  • Jul 2015
                  • 649

                  #53
                  Re: Beste tuinders

                  Goed bezig kerel !


                  Verzonden vanaf mijn iPhone 6 met Tapatalk uit Groenland.

                  Comment

                  • Labberkak
                    Elite Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2015
                    • 139

                    #54
                    Re: Beste tuinders

                    Eff paar foto's nog
















                    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                    Comment

                    • Labberkak
                      Elite Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Oct 2015
                      • 139

                      #55
                      Re: Beste tuinders

                      Ze gaan zeker lekker pothaed sativa nog een week of 7 wachten nu


                      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                      Comment

                      • PotHead Sativa
                        Banned
                        • Jul 2015
                        • 649

                        #56
                        Re: Beste tuinders

                        Oorspronkelijk geplaatst door Labberkak
                        Ze gaan zeker lekker pothaed sativa nog een week of 7 wachten nu


                        Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                        Ik ken het gevoel ... (wachten op ...)

                        Wat ik mij wel afvraag is of je er goed aan doet om ze zo snel al door het net te laten gaan ?
                        Deed zelf nog geen SCROG omdat ik er de plaats niet voor heb dat te doen met de aantallen die ik heb staan ,
                        maar ik bekeek wel al wat verslagen over SCROGGEN.
                        Wat ik dan zie ,is dat ze de branches plat onder het scrognet laten groeien ,en eens het net vol is ,dat ze dan pas
                        door gaan steken naar boven toe ... (of heb ik dat verkeert voor?)
                        Ik breek je in GEEN GEVAL af ,laat dat duidelijk zijn Labberkak (leuke naam trouwens) ,ik vroeg het me alleen af ...

                        Je weet er vast een antwoord op te formuleren

                        Groet !

                        Comment

                        • AudioSystemRolla
                          Super Grower
                          MemberLucky Member
                          • May 2012
                          • 1709

                          #57
                          Re: Beste tuinders

                          hoe meet jij de EC ?
                          ik kweek met een EC van 1.0 - 2.0 en die 2.0 is echt de max anders verbranden ze levend
                          dus hoe kom jij aan 5.0 en 6.0 ????
                          Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                          Comment

                          • Labberkak
                            Elite Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Oct 2015
                            • 139

                            #58
                            Re: Beste tuinders

                            🤔Ik heb dat een tijd gedaan maar ze werden zo groot dus had er geen plek meer voor[emoji30] maar het net is goed vol hoor voller gaat niet ,pothaed ,,het is maar een klein hokje


                            Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                            Comment

                            • Labberkak
                              Elite Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Oct 2015
                              • 139

                              #59
                              Re: Beste tuinders

                              Hey AudioSystemRolla,,, ik bedoel 1.650 foutje [emoji44]


                              Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                              Comment

                              • PotHead Sativa
                                Banned
                                • Jul 2015
                                • 649

                                #60
                                Re: Beste tuinders

                                Zoiezo een mooie kweek maat !


                                Verzonden vanaf mijn iPhone 6 met Tapatalk uit Groenland.

                                Comment

                                Bezig...