Beste tuinders

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • PotHead Sativa
    Banned
    • Jul 2015
    • 649

    #121
    Beste tuinders

    Amnesia van Soma Seeds ,enige echte !!!
    Spliff Seeds heeft een wel paar gekke strains : cheese ,skunk ,blueberry ...
    Of DSB ,Girl Scout Cookie (nieuw)
    Ik heb er zoveel waar ik echt naar uit kijk ...
    Dutch-Passion : Brainstorm

    Enz ...kijk eens op de lijst van m'n project ,staan wel wat leuke dingen tussen vind ik zelf !

    Groet


    Verzonden vanaf mijn iPhone 6 met Tapatalk uit Groenland.
    Last edited by PotHead Sativa; 3 January 2016, 08:45.

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #122
      Re: Beste tuinders

      7 Dagen alleen water is niet echt lang, en het zorgt juist voor een goeie smaak en "smooth smoke".
      Dat "spoelen" wordt vaak onderschat, en is -net als het drogen en curen- erg belangrijk voor een wietje van topkwaliteit.
      Heb je wat recente foto's ?

      Soortjes ? Blue Hash, Blue Hell, White Diesel, White Widow, White Rhino etc etc...allemaal soortjes die zichzelf al jaren bewezen hebben.
      Check kweekverslagen die af zijn, met smoke-reports, die schrijft men juist zodat anderen kunnen lezen wat de ervaring is.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • Labberkak
        Elite Stoner
        MemberLucky Member
        • Oct 2015
        • 139

        #123
        Re: Beste tuinders

        Hoelang moet ik dan spoelen QnQ ik dacht zelf aan een week ? Hoe lang spoel jij dan


        Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

        Comment

        • PotHead Sativa
          Banned
          • Jul 2015
          • 649

          #124
          Beste tuinders

          Moet zeggen dat ik al gespoeld heb ,en ook al niet gespoeld heb.
          Mijn wiet is even lekker van smaak en brand even mooi op als dan ik hem niet spoel laatste week of twee weken zelfs.

          Kan ook liggen omdat ik in grote potten meestal kweekte ook?

          Persoonlijk opteer ik ook liever voor een korte spoeling tegenover geen spoeling maar toch merkt ik weinig of geen verschil op.

          Curen daartegen is noodzakelijk ,heb al wietje gehad die direct lekker was om te roken na het drogen al ,maar meeste verbeteren inderdaad door et cure proces te doorstaan.



          Verzonden vanaf mijn iPhone 6 met Tapatalk uit Groenland.

          Comment

          • Labberkak
            Elite Stoner
            MemberLucky Member
            • Oct 2015
            • 139

            #125
            Re: Beste tuinders

            Ik ga straks foto's maken dus ze komen eraan [emoji123]🏻[emoji106]🏼


            Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

            Comment

            • Labberkak
              Elite Stoner
              MemberLucky Member
              • Oct 2015
              • 139

              #126
              Re: Beste tuinders

              Dank je voor je uitleg Pothead Sativa [emoji123]🏻[emoji106]🏼


              Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

              Comment

              • PotHead Sativa
                Banned
                • Jul 2015
                • 649

                #127
                Re: Beste tuinders

                Oorspronkelijk geplaatst door Labberkak
                Dank je voor je uitleg Pothead Sativa [emoji123]🏻[emoji106]🏼


                Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                Graag gedaan ,beste wensen trouwens voor 2016 !
                En veel mooie kweekjes voor jou


                Verzonden vanaf mijn iPhone 6 met Tapatalk uit Groenland.

                Comment

                • Labberkak
                  Elite Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2015
                  • 139

                  #128
                  Re: Beste tuinders

                  Dank je wel jij ook Pothead Sativa een gezond en stoned 2016 we moeten er maar is 1 roken samen ,,,


                  Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                  Comment

                  • Labberkak
                    Elite Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2015
                    • 139

                    #129
                    Re: Beste tuinders

                    De foto's die ik net gemaakt heb


                    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                    Comment

                    • Labberkak
                      Elite Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Oct 2015
                      • 139

                      #130
                      Re: Beste tuinders

                      ImageUploadedByTapatalk1451814095.091764.jpg



                      ImageUploadedByTapatalk1451814131.273417.jpg




                      ImageUploadedByTapatalk1451814146.357198.jpg




                      ImageUploadedByTapatalk1451814170.425043.jpg




                      ImageUploadedByTapatalk1451814188.157112.jpg




                      ImageUploadedByTapatalk1451814206.490796.jpg




                      ImageUploadedByTapatalk1451814221.374755.jpg




                      ImageUploadedByTapatalk1451814236.139071.jpg




                      ImageUploadedByTapatalk1451814249.789302.jpg




                      ImageUploadedByTapatalk1451814288.589121.jpg




                      ImageUploadedByTapatalk1451814318.371513.jpg





                      ImageUploadedByTapatalk1451814333.705653.jpg




                      ImageUploadedByTapatalk1451814346.422692.jpg





                      ImageUploadedByTapatalk1451814358.888920.jpg





                      ImageUploadedByTapatalk1451814375.005612.jpg







                      ImageUploadedByTapatalk1451814403.372417.jpg






                      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                      Comment

                      • PotHead Sativa
                        Banned
                        • Jul 2015
                        • 649

                        #131
                        Re: Beste tuinders

                        Oorspronkelijk geplaatst door Labberkak
                        Dank je wel jij ook Pothead Sativa een gezond en stoned 2016 we moeten er maar is 1 roken samen ,,,


                        Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                        Een virtuele joint Puff Puff Pass


                        Verzonden vanaf mijn iPhone 6 met Tapatalk uit Groenland.

                        Comment

                        • thugz
                          Amazing Grower
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • Jun 2013
                          • 4284

                          #132
                          Re: Beste tuinders

                          Aangezien ze er nog steeds zo donker uitzien zou ik toch 2 a 3 weekjes spoelen


                          Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                          Comment

                          • Michevan
                            Expert Grower
                            420 MemberMemberLucky Member
                            • May 2014
                            • 1417

                            #133
                            Re: Beste tuinders

                            Inderdaad, ziet er goed uit maar zit nog vol met voeding als je het donkere groen ziet!
                            Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                            Comment

                            • PotHead Sativa
                              Banned
                              • Jul 2015
                              • 649

                              #134
                              Beste tuinders

                              Labberkak ,als het je wat zegt ,mag je jouw link eens doormailen naar Tim wietzaadjes.nl met als Subject : naam strain ,forum vermelden en je naam.
                              In de beschrijving mag je vermelden dat ik je dit gevraagd heb.
                              Vergeet de link van je topic niet!
                              Je vind het email adres vast zelf wel terug?
                              En stuur me nadien eens een pm als je daarmee klaar bent.




                              Verzonden vanaf mijn iPhone 6 met Tapatalk uit Groenland.

                              Comment

                              • joremkrank
                                Cronic Grower
                                Lucky Member
                                • Oct 2015
                                • 3260

                                #135
                                Re: Beste tuinders

                                de laatste loodjes
                                verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                                Comment

                                Bezig...