Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Testpakket Plagron Hydropacks aangeboden

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Testpakket Plagron Hydropacks aangeboden

    Hartelijk bedankt Devil, en alle anderen voor de moeite van het posten en het geven van je mening.

    Met zo'n stemronde kunnen we natuurlijk maar 1 ding concluderen:

    Beste Darkies, bij deze is het Plagron HYDRO testpakket voor jou. Heel veel succes met de test. We zijn vol verwachting.

    Jammer voor de anderen serieuze gegadigden, maaaaar.........
    realbud heb ik toevallig laatst ontmoet, en door zijn overredingskracht op mij heb ik hem al samples van onze voeding gegeven, en omdat ik niemand teleur wil stellen bied ik Nuka een troostprijs aan in de vorm van een 250ml flesje Green Sensation met wat Plagron Goodies.

    Vanaf Januari gaan we een Plagron Testset voor cocos aanbieden, dus check het forum. Alvast fijne feestdagen allemaal.

    Comment


      #62
      Re: Testpakket Plagron Hydropacks aangeboden

      Mooi gebaar CIAze, en proficiat Darkies, ben al zeer benieuwd hoe die kweek gaat lopen. Veel suces ermee.

      Grtz

      Comment


        #63
        Re: Testpakket Plagron Hydropacks aangeboden

        @ Darkies gefeliciflapstaart ...........lol...... jah met zoveel stemmen

        @ CIAze d8 kon je wel op weg helpen met stemmen tellen etc..
        dus vandaar dat ik je een handje had geholpen

        Comment


          #64
          Re: Testpakket Plagron Hydropacks aangeboden

          jaaaa , hartelijk bedankt, dit gaat al helemaal goed komen , het verslag van de bouw is al bezig dus dit gaat helemaal goedkomen, ik zal jullie niet teleur stellen

          Comment


            #65

            Comment


              #66
              Re: Testpakket Plagron Hydropacks aangeboden

              gefeliciteerd Darkies
              en natuurlijk Nuka met troostprijs

              Comment


                #67
                Re: Testpakket Plagron Hydropacks aangeboden

                Heey Darkies

                nogmaals gefeliciteerd en zal vol verwachting op je bouwverslag w8en

                als je wilt kan je ook eens bij mijn draadje kijken ik ben nu ook begonnen
                met een kweek op eurofoam maar dan niet zoals jou in een ebb en vloed
                systeem maar meer zoiets als een IGROW
                mijn kweek verslag

                ps wanneer begint de kweek???

                mvg DH
                Last edited by Jointjedraaien; 18 November 2014, 02:07.

                Comment


                  #68
                  Re: Testpakket Plagron Hydropacks aangeboden

                  @ Ciaze; goed dat je voor Darkiess gekozen hebt, en natuurlijk ook Nuka en Realbud voorzien van wat voeding voorziet. Top!

                  @ Darkiess; Succes, & Doe je best
                  [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                  Comment


                    #69
                    Re: Testpakket Plagron Hydropacks aangeboden

                    Dat kost je een dikke kus Darkies
                    God was never on your side..

                    Comment


                      #70
                      Re: Testpakket Plagron Hydropacks aangeboden

                      Proficiat Darkiess!

                      Plagron smijt wel met presentjes zeg, nu komt er nog een coco-geschenk aan ook! Heel leuk is dat! Zijn er al details bekend omtrent die coco-voedingslijn (wat deelname betreft)?

                      Greetzzz

                      Jona

                      Comment


                        #71
                        Re: Testpakket Plagron Hydropacks aangeboden

                        Ja, de details van de coco test zijn bekend.
                        Het zal een vergelijkbaar aanbod zijn als met de hydropacks.
                        Vanaf januari kan je inschrijven. Suggesties altijd welkom.

                        Laterz...

                        Comment


                          #72
                          Re: Testpakket Plagron Hydropacks aangeboden

                          Yow CIAze over een week begint een nieuwe kweek op coco's bij mij . Ik zal gebruik maken van de volledige plagron voedingslijn dus ook de coco zal van plagron zijn .

                          Grtzzz

                          Comment


                            #73
                            Re: Testpakket Plagron Hydropacks aangeboden

                            Oorspronkelijk geplaatst door CIAze View Post
                            Beste Growers,

                            Nog niet zo lang geleden heeft Plagron de Hydropacks uitgebracht, een voeding speciaal ontwikkelt voor de hydro- en aeroponische teelt op mediums als steenwol, kleikorrels, mapito, eurofoam en lucht.
                            De Plagron hydropacks :
                            1: zijn 4x zo geconcentreerd als een gemiddelde hydro voeding
                            2: hebben ALLE sporenelementen(ipv alleen Fe) in chelaat vorm, daarom
                            gegarendeerde opname bij een brede pH-range.
                            3: alle componenten zijn inoxydabel dus nooit neerslag en bruikbaar in
                            aeroponische systemen.
                            4: is de eerste EU gecertificeerde voeding voor de growbranche.

                            Wij willen een testpakket van onze Plagron Hydropacks met Roots, Enzymes, en de Green Sensation aanbieden aan de meest ervaren hydro of Aero kweker die zich aanmeldt als deze bereidt is om hiervan een verslag op het forum te plaatsen, met zijn goede of slechte ervaringen. Wij zoeken een ervaren kweker omdat we willen laten zien wat mogelijk is met onze producten. Bij een ervaren kweker kunnen we er redelijkerwijs van uitgaan dat onze producten op de juiste manier worden gebruikt, andere externe factoren (zoals plagen of fouten) minder kans hebben om de teelt te verpesten en het een succesvolle kwwek wordt. Natuurlijk zullen we alle info over onze producten desgewenst verzorgen en proberen mee te denken waar dat kan.
                            Als je je wilt aanmelden reageer dan in dit topic en vermeld hoe je in het verleden hydro of aerologisch hebt gekweekt en hoe je dat met de Plagron Hydropacks van plan bent. Welk substraat, hoeveel drainage, welke pH en EC-waardes je gebruikte, aantal planten/ m2 enz.....
                            We kunnen uiteindelijk met zijn allen checken wie de meest geschikte tester wordt.

                            Groeten...
                            ja hoor zo'n pakketje wil ik wel eens uitproberen op mijn hydro hokkie.
                            werk nu met een ander merk.
                            miss tijd voor iets nieuws?
                            ben er nu al een tijdje mee bezig.
                            Last edited by mastergrower; 2 January 2010, 00:48.
                            GOD MADE WEED
                            MAN MADE BEER
                            IN GOD WETRUST

                            Comment


                              #74
                              Re: Testpakket Plagron Hydropacks aangeboden

                              ik heb wel interesse. indien het aanbod nog open staat.

                              Comment


                                #75
                                Re: Testpakket Plagron Hydropacks aangeboden

                                Wij willen een testpakket van onze Plagron Hydropacks met Roots, Enzymes, en de Green Sensation aanbieden aan de meest ervaren hydro of Aero kweker die zich aanmeldt als deze bereidt is om hiervan een verslag op het forum te plaatsen, met zijn goede of slechte ervaringen. Wij zoeken een ervaren kweker omdat we willen laten zien wat mogelijk is met onze producten. Bij een ervaren kweker kunnen we er redelijkerwijs van uitgaan dat onze producten op de juiste manier worden gebruikt, andere externe factoren (zoals plagen of fouten) minder kans hebben om de teelt te verpesten en het een succesvolle kweek wordt.

                                en als je goed kijkt zie je dat dat topic al 5 jaar oud is!!!

                                ze zoeken mensen met ervaring, niet mensen die jagen op gratis producten .
                                Last edited by angel777; 17 November 2014, 11:30.
                                HOE MOET IK ONTKIEMEN
                                JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                                Comment

                                Bezig...
                                X