Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hydroponic vragen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Hydroponic vragen.

    Nounou, wat een aanval ineens. Ten eerste ben ik geen broodkweker en ik ken HJM ook niet persoonlijk, dus een beetje minder mag wel hoor.
    Wij spreken alle twee vanuit ervaring met de hydrodensa en jij vanuit aannames.
    Ik kom vanuit interesse dit topic lezen als hydrokweker en stuit dan op jullie discussie. En dan zou ik niets mogen zeggen? Een heetgebakerd mannetje, dat ben jij.

    Comment


      #17
      Re: Hydroponic vragen.

      Nee hoor, ik ben geen heetgebakerd mannetje.

      Comment


        #18
        Re: Hydroponic vragen.

        Waarom overreageer je dan zo? Het was vanuit mij totaal niet bedoeld om jou aan te vallen, het was gewoon een discussie waar ik wel wat aan toe te voegen had.

        Comment


          #19
          Re: Hydroponic vragen.

          Ik vind het gewoon raar dat er mensen op het JD zitten, die foto's van een ander forum laten zien ,maar geen 1 kweektopic op JD zetten, of hebben.

          Ik kan ook een foto van een ander forum hier neerzetten en dan zeggen dat ik ook ervaring met hydrodensa heb, snap je wat ik bedoel??? dat vind ik erg vaag allemaal.

          En ik voel me niet aangevallen hoor, dan moet je toch echt meer doen

          Grtz

          Comment


            #20
            Re: Hydroponic vragen.

            Mathijs zegt: Duur? Tja, over alles valt bij NMS te praten hoor. Als je wat meer afneemt dan een emmertje tenminste.

            Hoe bedoel je reclame
            Thc heeft wel een punt en en grote punt ook
            Laat eens wat foto,s van je zelf zien? Ben benieuwd

            Comment


              #21
              Re: Hydroponic vragen.

              Ik ben zelf van meening dat kleikorrels de beste keuze zal zijn. Ik heb hooguit 2 kilo nodig en dit heb ik nog liggen. Tevens kan ik zo wat ervaring opdoen.

              Wel bedank ik jullie voor deze mooie discussie. Al moet ik zeggen na het lezen van twee kweekverslagen van Matthijs dit ik geloof dat hij weet waar over hij praat. Maar voor de hobby jongens zoals mij en ik denk ook Dude, is hij veel professioneler dan ons. Ik ga maar de 'gemakkelijke' hobby weg bewandelen en lekker ervaring op doen voordat ik de duurdere korrels aanschaf.

              Grtz Q

              Comment


                #22
                Re: Hydroponic vragen.

                je hebt helemaal gelijk

                Comment


                  #23
                  Re: Hydroponic vragen.

                  Weet je wat je doet?

                  Zoek het maar lekker uit.! Zoveel vragen als je alles al weet.

                  Grtz, HJM
                  http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                  Comment


                    #24
                    Re: Hydroponic vragen.

                    Wat een kinderachtig bericht HJM. Dit had ik niet van jou verwacht. Ik stel niet eens veel vragen en die ik stelde gingen duidelijk niet over het medium.

                    Aangezien jullie discussie over hydro korrels ging geef ik alleen aan dat voor mij het beter is klei korrels te nemen. Deze heb ik op voorraad en scheelt me een overschot van 23 kg aan dure korrels die jij of matthijs gebruikt.

                    En nee ik weet niet alles maar weet wel dat ik het geld niet op mijn rug heb groeien.

                    Grtz Q

                    Comment


                      #25
                      Re: Hydroponic vragen.

                      @ HJM

                      Is iedereen verplicht die korrels bij jouw te kopen ofzo??? Als ze vragen wat het beste is voor hydro??

                      Hij mag toch zelf wel weten wat hij gebruikt?

                      Vind dit idd een beetje een kinderachtige reactie van je.

                      Loop je inkomste mis ofzo waar je op gerekend had?

                      Grtz

                      Comment

                      Bezig...
                      X