Misty

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • bobo
    Cronic Grower
    • Oct 2007
    • 3103

    #16
    Re: Misty

    4 dagen verder, dit word een lekker rokertje .





    Grtz

    Comment

    • bobo
      Cronic Grower
      • Oct 2007
      • 3103

      #17
      Re: Misty

      Eerste keer dat ik een Misty heb en ze bekoort me. Mooie bloei, Korte internoden, de vette indica genen in haar lijf. Is zeker voor herhaling vatbaar. nog week of twee zou ik ze willen houden daarna .





      Grtz

      Comment

      • bobo
        Cronic Grower
        • Oct 2007
        • 3103

        #18
        Re: Misty

        Word vetter en vetter .





        Grtz

        Comment

        • bobo
          Cronic Grower
          • Oct 2007
          • 3103

          #19
          Re: Misty

          Zo dit was het dan voor de Misty, zeker voor herhaling vatbaar. Een vrij makelijke plant om te telen en een knots van een bloem erop. Nu nog even geduld tot het mooi droog is en dan hmmmmmm lekker proeven .









          Grtz

          Comment

          • Cannab0y

            #20
            Re: Misty

            Nice

            Niet veel anders op te zeggen

            Greetz

            Comment

            • stoonies
              Retired
              • Jun 2008
              • 23

              #21
              Re: Misty

              mmmmmmmmmmmmmmmm dat ziet er lekker uit dat is een soortje dat ik ook wel eens wil proberen, lekker dikke toppen daar hou ik van .
              keep up the good work bobo

              Comment

              • Smokey
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Oct 2007
                • 2488

                #22
                Re: Misty

                Lekkere knuppel, kan je zo een flik met neerslagen .

                Vergeet niet een smoke verslag te posten he!

                Peace

                Comment

                • DaTom-p
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2008
                  • 209

                  #23
                  Re: Misty

                  Ziet er heel mooi uit Bobo!!!
                  Hoe groot is ze uiteindelijk geworden?

                  Grtzzzz

                  Take a look at my Ice-Cold-Killers!

                  Comment

                  • bobo
                    Cronic Grower
                    • Oct 2007
                    • 3103

                    #24
                    Re: Misty

                    Even naar de kapper geweest . Ze is op de kop af 50 cm hoog geworden.



                    Grtz

                    Comment

                    • Jointjedraaien
                      Admin
                      Admin
                      • Oct 2007
                      • 4362

                      #25
                      Re: Misty

                      wat een lekkere joekel die middelste top! Rookse bobo
                      Veel gestelde vragen over het forum

                      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                      Comment

                      • zion
                        Advanced Grower
                        • Feb 2008
                        • 1056

                        #26
                        Re: Misty

                        Waw, Misty. Dat onthoud ik.
                        Veel rookplezier.

                        Greetz,
                        zion

                        Comment

                        • mikeeej

                          #27
                          wow......die is egt onwijs mooi gewordennouee veel plezier met roken joh

                          Comment

                          Bezig...