Amnesia- 3e ronde voor het eerst op cocos

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Twindaddy80
    Retired
    • Jan 2010
    • 8

    #16
    Re: Amnesia- 3e ronde voor het eerst op cocos

    ziet er mooi uit marcel,alleen vraag ik me af waarom je topt terwijl je al in 12/12 stadium zit.Dit zal alleen maar zorgen dat je planten stilstaan en niet het resultaat opleveren wat je wil.

    Succes en ik blijf het volgen.

    Grtz twin

    Comment

    • marcel3
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Aug 2009
      • 256

      #17
      Re: Amnesia- 3e ronde voor het eerst op cocos

      Hoi daddy wil nog even afwachten wat ze doen vandaar als het niet nodig is zal ik er niets aan doen.
      Verder zien ze er idd mooi uit met mooi 7 vinger blad.
      Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

      Comment

      • Socrates
        Stekje
        Nieuw Lid
        • Jan 2010
        • 5

        #18
        Re: Amnesia- 3e ronde voor het eerst op cocos

        Heey marcel ziet er leuk uit

        snap zelf ook niet waarom je nog zou toppen. je hebt nu zo'n mooie dametjes..
        suc6 ermee, blijf het volgen..


        gr

        Comment

        • patjhu
          Expert Stoner
          Member
          • Sep 2009
          • 85

          #19
          Re: Amnesia- 3e ronde voor het eerst op cocos

          hey marcel ziet er goed uit man

          grtz patjhu

          Comment

          • Ready Set Grow
            Retired
            • Jan 2010
            • 796

            #20
            Re: Amnesia- 3e ronde voor het eerst op cocos

            Ziet er fantastisch uit, je ziet duidelijk dat ze smalle lange vingers hebben. dus een sativa-indica of sativa?

            Comment

            • marcel3
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Aug 2009
              • 256

              #21
              Re: Amnesia- 3e ronde voor het eerst op cocos

              Thanks alle voor de complimenten, zien er inderdaad goed uit groeit als kool.
              Verwacht vandaag de eerste bloem te zien.
              Ook is goed te zien aan de bladeren dat ze op maximale voeding staan en het goed opnemen.
              Binnenkort weer een mooie update van de dames.
              Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

              Comment

              • SirSmokeAllot
                Super Grower
                MemberLucky Member
                • Sep 2008
                • 1968

                #22
                Re: Amnesia- 3e ronde voor het eerst op cocos

                Mooi gedaan van de nederlandse Barry White Ga je eens in de gaten houden marcellO rock & roll master dude
                Grtz $iR
                sigpic

                Comment

                • marcel3
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Aug 2009
                  • 256

                  #23
                  Re: Amnesia- 3e ronde voor het eerst op cocos

                  Weer een kleine update van de dames:

                  Ik heb de dames een week geleden gedievt en besloten om ze toch niet te toppen.
                  Ze zijn dan ook lekker in bloei gekomen zoals je kunt zien op de foto's
                  Verder weinig te melden ze doen het uitstekend.
                  Verder is de voeding wat ophoog gegaan naar 1.5 Ec en krijgen ze water van weer terug van 5.8 Ph. We wachten mooi af wat deze bloei vorming gaat doen.
                  De dames zijn inmiddels al 63 cm groot geworden en zullen nog wel even door gaan schat ik.... lol

                  Temp LA: 26
                  Temp LU: 20
                  LV rond de 50%

                  Hierbij nog wat foto's van de dames:
                  Attached Files
                  Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

                  Comment

                  • monty
                    Banned
                    • May 2009
                    • 11215

                    #24
                    Re: Amnesia- 3e ronde voor het eerst op cocos

                    Nice, ziet er fris en fruitig uit.

                    Grtz

                    Comment

                    • SirSmokeAllot
                      Super Grower
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2008
                      • 1968

                      #25
                      Re: Amnesia- 3e ronde voor het eerst op cocos

                      keep on cruisin' marcellO. Wel fijne vingertjes he die amnees, damn...
                      Grtz $iR
                      sigpic

                      Comment

                      • marcel3
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Aug 2009
                        • 256

                        #26
                        Re: Amnesia- 3e ronde voor het eerst op cocos

                        Hier weer een update van de dames 3e week bloei:

                        Alles gaat goed zijn gangetje de dames doen het zeer goed.
                        Ik heb de voeding in de 3e week bloei verhoogt naar 1.6 EC met een PH waarde van 5.8.
                        De dames drinken al aardig wat weg en groeien de pan uit, ze zijn nu rond de 85 cm en mooi een gelijk op allemaal. Heb tussendoor de dames nog een sproei beurt gegeven met de protector die ook nog steeds mee gaat in het voedings water. Zoals je ziet aan de foto's zitten ze aan de maximale voeding op dit moment. Volgende week zal ik de EC waarde gewoon hetzelfde houden.
                        Ik heb ook de afzuining iets hoger gezet zodat de LV waarde iets kan zakken en is nu rond de 47%

                        Temptratuur is nog ongewijzigt mooi 28 graden met lamp aan en rond de 20 graden lampen uit.
                        Verder weinig te melden de foto's zegen genoeg, let it grow babe..........
                        (foto's heb ik iets bewerkt ivm dat ze helaas weer genomen zijn met hps aan, volgende keer in het donker eens schieten)
                        Attached Files
                        Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

                        Comment

                        • Smoking Fifi
                          Expert Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jan 2009
                          • 1362

                          #27
                          Re: Amnesia- 3e ronde voor het eerst op cocos

                          Ziet er goed uit de toppen beginnen te knqllen
                          Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                          A. The cop!

                          Comment

                          • marcel3
                            Wicked Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Aug 2009
                            • 256

                            #28
                            Re: Amnesia- 3e ronde voor het eerst op cocos

                            Inderdaad Fifi ze gaan lekker let it grow men lol alleejopppaaaaaa
                            Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

                            Comment

                            • marcel3
                              Wicked Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Aug 2009
                              • 256

                              #29
                              Re: Amnesia- 3e ronde voor het eerst op cocos

                              3e week bloei:

                              Hierbij nog een kleine update van de dames met wat foto's
                              De dames doen het zeer goed en staan nog steeds op 1.6 EC met een PH waarde van 5.8.
                              Inmiddels zijn de dames al naar een meter gegroeit en zullen na verwachting niet veel meer groeien.
                              Inmiddels hebben de afzuiging al op 75% staan en de extra inlaad op 100%.

                              Temp: LA 29 gr
                              Temp: LU 19 gr
                              LV: tussen de 47% 51%

                              Verder spreken de foto's genoeg indien tips of commetaar zeer welkom.
                              P.s Foto's zijn deze keer met een andere camera gemaakt.
                              Attached Files
                              Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

                              Comment

                              • Izthewiz13
                                Senior Grower
                                • Jul 2009
                                • 950

                                #30
                                Re: Amnesia- 3e ronde voor het eerst op cocos

                                Komt helemaal goed hier zieter allemaal heel nice uit

                                MvG Izzzz

                                Comment

                                Bezig...