Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jona's Black Jack Vs. Psicodelicia

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Jona's Black Jack Vs. Psicodelicia

    Oke ik blijf je volgen ben niet zo bekent met cocos , maar denk er over om er eens een ruimte mee te draaien maar dan kuipen van 120 liter .

    Dus ik loer soms even bij je .

    Greetzz GG

    Comment


      #32
      Re: Jona's Black Jack Vs. Psicodelicia

      jona ziet er weer goed uit . blijf die ph 5.8 a 5.9 aanhouden en die e.c 1.6 vooral nu in de bloei.word een top knaller let maar op me woorden mits jij het nu blijft volhouden en niet de fout in gaat.

      maar dat komt wel goed bij jou jona. vertouwen genoeg in

      greetzz robster

      Comment


        #33

        Comment


          #34

          Comment


            #35
            Re: Jona's Black Jack Vs. Psicodelicia

            getverdemme , da valt weeral tegen dus he jona :/ maar komt wel goed met de normale dames
            ghehehe grappig hoe je het zegt "kheb er weer van "

            MvG Izzzzzzz

            Comment


              #36

              Comment


                #37
                Re: Jona's Black Jack Vs. Psicodelicia

                is klote dat feminezed ik weet het . heb het al zovaak gezegd. echter wel wat femines nog liggen en gezet tot nu toe alles goed maarjah gaat nog wel een tijdske duren. maar 1fan ben ik er totaal niet van.

                Comment


                  #38
                  Re: Jona's Black Jack Vs. Psicodelicia

                  UPDATE WEEK 4 BLOEI
                  Dag mensen, even een updateje:
                  GroteFoto-E4EFGBSD.jpgGroteFoto-ZGNCETCI.jpg
                  Zoals jullie zien ziet het er wat minder druk uit, dat komt doordat ik 3 planten de kop heb moeten afhakken wegens hermafrodiete trekjes. Mijn doel van 400 halen ga ik dus opbergen. Ik probeer alsnog uit de kosten te komen.
                  De planten lijken nu een beetje stilgevallen en opmerkelijk is dat er duidelijk wat achterkomertjes zijn op vlak van topvorming. Er zitten heel sterke maar ook uitzonderlijk zwakke planten tussen, iets wat mij niet bevalt. Hoe langer het duurt hoe meer ik de neiging krijg om al mijn lof over Sweet Seeds achterwege te laten. Dit weekend gaat ook de buitenkweek van start met Sweet Seeds (daar verwacht ik 0 van) dus daar hou ik jullie ook van op de hoogte.

                  De volgende update belooft langer te wezen

                  Greetzzz

                  Jona

                  Comment


                    #39
                    Re: Jona's Black Jack Vs. Psicodelicia

                    Das wel beu al die herma`s tegenwoordig wordt tijd dat er terug een paar sterke goeie genetica op de markt komt
                    Maar het ziet er toch nog redelijk gevuld uit daar dus hoop dat je verlies nog gaat meevallen..

                    Greetz,
                    SF
                    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                    A. The cop!

                    Comment


                      #40
                      Re: Jona's Black Jack Vs. Psicodelicia

                      Ik hoop ergens rond de 200 te draaien, wat wel dramatisch is maar zo spaar ik mijn kosten uit en kan ik de zomer rondkomen . De eerste die hierop volgt zal ergens in September zijn .
                      Waar het aan ligt weet ik niet, al gooi ik het voor deze keer toch op onstabiel zaad. Aangezien die Black Jack's er geen weet van hebben en het enkel die Psico's zijn moet er toch duidelijk een verschil zijn, dus ik denk dat het gewoon de zaadkwaliteit is (de stabiliteit om GEEN herma's te vormen welteverstaan). Bon, we zien wel hoeveel we zullen oogsten, ze moeten nog een tijdje dus het is afwachten. Al heb ik wel 1 plant op het oog die volgens mij wel 50g gaat opleveren, ik probeer hem eens op de foto te krijgen voor jullie, echt de ideale moederplant als het geen feminised zaad was geweest . Is nog een Psico ook dus ik ga niet zeggen dat er geen mooie planten van af komen. Ik schat dat ik toch al een goeie 60g de vuilbak in heb moeten gooien omdat het herma's waren dus dat is toch wel redelijk drastisch. Maar ik leer er uit: Stekken here I come

                      Greetzzz

                      Jona

                      Comment


                        #41
                        Re: Jona's Black Jack Vs. Psicodelicia

                        Maak je geen zorgen mate, die 400 is zeker nog een haalbaar eindgewicht! Met de herma's had je meer gehaald, maar dan qua zaadgewicht hahahha. Zeker geen verkeerde keuze geweest om ze om te leggen. Al het wegplukken van dat zaad van een top in ontwikkeling is niet bepaald een leuk werkje geloof mij maar. Als ik het over zou kunnen doen had ik de herma's er ook meteen uitgezet. Je zegt dat er duidelijke verschillen te zien zijn, dat de ene dame sterker is als de ander. Aangezien je uit zaad kweekt moet je ook in gedachte houden dat het wellicht andere fenotypen zijn. Wat nu nog niks lijkt kan straks je grootste en mooiste dame zijn. Ik had hetzelfde met mijn Skunk's de een was een beest vanaf de start en de ander heeft met een extra 2 weken bloei het beest voorbij gestreefd Pas op met de voorbarige conclusies
                        Wat je stekken-quest betreft ga ik je helemaal achterna, ik ga ook volledig over op regular zaad, waar ik een aantal moederplanten uit ga grootbrengen. Ik heb me zaad al binnen, allemaal zwaar bloeiende dames van sannie seeds: sativa pack met; Killing fields, Sannie Jack en Jack hammer. Greetz amigo
                        Last edited by Psycho; 13 May 2010, 12:00.

                        Comment


                          #42
                          Re: Jona's Black Jack Vs. Psicodelicia

                          Ja, wij komen goed overeen op het gebied van Feminised zaad merk ik . Ik ga geen schattingen maken over hoeveel ik er uit ga halen, daar kom ik toch enkel maar bedrogen mee uit denk ik. We wachten mooi af. Om even te tonen wat ik bedoel zet ik even wat foto's erbij:
                          GroteFoto-SSTTJPMF.jpg GroteFoto-B6VV86XO.jpg GroteFoto-DNFUWFSP.jpg

                          Bij de eerste foto zie je de verschillende diktes van toppen, ik vind ze toch nogal verschillen. De ene is al mooi aaneensluitend toe gegroeid, terwijl de ander wat weinig topvorming heeft. Let niet op de verbrande plekjes, heb eens wat zitten testen met die Adjust-a-wing, hoe dicht ik hem op de planten kon krijgen. 20-25cm is perfect is m'n besluit geworden. Had geprobeerd op 15cm maar dat is net iets teveel van het goede . Niet te vergeten dat 25cm met een 600w wel behoorlijk dicht op de planten is . Dus best wel een mooi ding die reflector .

                          Ik merk dat ze nu een beetje stilvallen dus ik hoop -zoals je zelf al aangeeft- dat er nog enkelen een spurtje gaan maken naar het einde toe (dat verwacht ik ook wel anders zal het geen goede ronde worden ). Het is mooi om al die verschillende feno's te zien maar als alles mooi gelijk loopt is het nog net iets makkelijker, vandaar de volgende ronde eens met stekjes. We zullen elkaar wel wat in de gaten houden heb ik het gevoel

                          Greetzzz

                          Jona

                          Comment


                            #43
                            Re: Jona's Black Jack Vs. Psicodelicia

                            Ik kan er met me wing ook wel 20 cm op hoor maar ik raad het je wel af . Ik zal je ook vertellen waarom , je blad verdamping temperatuur schiet naar de 28 a 29 dus ik raad het wel af .

                            2e punt de spreiding van je kap is niet mooi op 20 a 25 cm van je plant .

                            Ik zou hem op circa 30 cm houden en fitting op de hoogste stand en de kap wijd daar haal ik de mooiste resultaten mee.

                            En die spreder de vuilbak in .

                            Greetzz GG

                            Comment


                              #44

                              Comment


                                #45
                                Re: Jona's Black Jack Vs. Psicodelicia

                                Ik gebruik ajustawing vanaf het prille begin heb alles gedaan en geprobeerd jona zoal het zij het zeiden tot mijn eigen manieren .

                                Mijn ervaring zegt dat die spreader niks meer als stom in in de weg zit lol.

                                Ik meet me bladtemp met laser en dan is een 600w ajust op een cm of 30 a 40 perfect , ga je lager dan word je bladtemp te hoog en dat is niet de bedoeling ik hang de lampen op de hoogte dat me bladtemp rond de 26 blijft en dat meet ik over de hele plant en dat werkt goed .

                                Was maar een tip hoop dat je er wat aan heb .

                                Greetzz GG

                                Comment

                                Bezig...
                                X