splinters coco's girl's !
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
-
Re: splinters coco's girl's !
ik dacht dat ook in het begin , maar nu éénmaal coco's ga ik niet terug naar aarde (of tis buiten)
hebt wel PH/EC-meter nodig , aangepaste voeding , en coco's natuurlijk
dus nee is absolut niet moeilijk , maar je moet wel meten , en een goede mentor vinden voor de eerste schrik weg te krijgen
Comment
-
Re: splinters coco's girl's !
vandaag men tentje volgezet


heb véél plantjes nu lol
Comment
-
-
-
Re: splinters coco's girl's !
hehe weeral nen nieuwe update met vele nieuwe lkeintjes erbij, welk soortje is het of heb ik dat gemist?? lolz grtz bearComment
-
Re: splinters coco's girl's !
zelfde als de mama's ; aurora indica , swiss cheese , bubblelicious (die zijn wel uit eigen zaad )
Comment
-
Re: splinters coco's girl's !
inderdaad en een goede mentor vinden........lijkt me ook niet zo moeilijk........ik dacht dat ook in het begin , maar nu éénmaal coco's ga ik niet terug naar aarde (of tis buiten)
hebt wel PH/EC-meter nodig , aangepaste voeding , en coco's natuurlijk
dus nee is absolut niet moeilijk , maar je moet wel meten , en een goede mentor vinden voor de eerste schrik weg te krijgen
die stekken staan er wel mooi bij, en makkelijk zo te zien in plastic bekertjes.........lol..........sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!Comment
-
Re: splinters coco's girl's !
jah , maar is nog niet naar men zin
had graag andere bekertjes gehad
weet je , als je chinees take-out besteld en er zit soep bij , zit dat in zo een piepschuim beker'tje, die had ik graag gevonden , kan moeilijk -tig keer soep bestellen lol

deze dus ;
Comment
-
Re: splinters coco's girl's !
moest iemand het nog herrineren , had een bubblelicious zaadje waar een tweeling uitkwam
, in mini potje buiten aan tuinhuis gehangen (goede remedie tegen slakken lol )
aanzie nu
Comment
-
Re: splinters coco's girl's !
Mooie kweekruimte heb je daar sprinterke,planten maken zich mooi breed en blad ziet er gezond uit...doe zo verder
GrtzComment
-
Re: splinters coco's girl's !
Eyy mate, lekker bezig man!! Was je al een tijdje aan het volgen en ik moet zeggen, ziet er allemaal zeer keurig en verzorgd uit! Kan ook bijna niet anders met die mentor van jouw! Zelf heb ik ook alles van de beste man meegekregen en af en toe me eigen weg bewandeld (met voor en tegenspoed) maar daar leren we weer van
Wel een luxe zeg zo'n airco in je tent
, je zou er bijna zelf in gaan liggen
Wat die feminised stekken betreft, zou ik wel oppassen, staat niet bepaald garant voor stabiliteit (grote kans op herma's). Heb hier jammergenoeg ook zelf problemen mee gehad, met een partiele zaadkweek tot gevolg. Wat je zou kunnen doen is de stekken behandelen met reverse van Dutch Master. Heb zelf ook van feminised zaad gestekt en met de toepassing van dit spul geen ballen meer tegengekomen (http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Fruity-Forest). Of je kan een gok nemen, aan jouw de keus. Wil je stabiele stekken, moet je stabiele genetica hebben uit regular zaad.
Btw: wat een gruwelijk vette bull-terriers heb je! Van alleen de site is al af te zien dat hier net zo veel tijd en passie naar uit gaat als het kweken, mssn wel meer?
Greetzz mateComment
-
Re: splinters coco's girl's !
Lol...... piepschuim bekertjes.
@Psycho, bedankt voor de complimenten........hehe......
betrefd die stekken, je krijgt voornamelijk herma's naar mijn idee door ze vanuit de bloeifase te knippen (wat velen ook doen is te vroeg of te laat) om drastisch uit te drukken: de meeste mensen duwen ze meteen terug naar een TL lamp of iets dergelijks waar de temperatuur compleet veranderd word en de luchtvochtigheid.....ook doen de meeste dan meteen terug op 18 uur zodat ze zogenaamd lekker kunnen groeien..
mijn mening: neem je stekken vanuit je zaadplant, plant deze in een blokje en laat ze IN DE ZELFDE RUIMTE staan, dezelfde omstandigheden en lichturen van waar ze vandaan komen.
De herma's zijn vaak te danken aan een verkeerd licht denk zoals tl en dan meteen zonder wenning naar een hps lamp, denk dat daar de meeste herma's door ontstaan, ook teveel stress kan de oorzaak zijn.
(als er enigszins een klein topvorming inzit kun je deze makkelijk wegknippen zodra de plantjes goed geworteld zijn)
Maar we zulen zien, ze zijn mooi geworteld, en komt vst helemaal goed (zonder herma's) ...........
greets all....sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!Comment
-
Re: splinters coco's girl's !
@Psycho, bedankt voor de complimenten
altijd leuk om te horen
ivb met die stekken , ik vertrouw men mentor lol , zie wel lol
doe ik soms ook maar zeg het hem niet hé lol



zie maar naar mijn mooie ZWARTE bodem
Comment
-
Re: splinters coco's girl's !
@ Kweker: Hahahaha, hij weet het toch weer mooi te brengen heh die kwekerman hahahha, zou er bijna in gaan geloven
Stress is idd een grote factor in het ontstaan van herma's alleen de genetica blijft onveranderd! Als ik jouw verhaal voor lief neem dan loop je net zo veel risico's op herma's bij het starten met feminised seeds als het stekken uit feminised seeds. Stekken geeft altijd stress (zelfs onder de handen van onze chirurgische kwekervriend
) blijft risicovol!
@ Splinterke: Lekker je eigen weg blijven bewandelen, leren wij ook weer wat van
.
Die zwarte bodem lekker laten liggen, ik ga jouw toch ook niet vertellen hoe je je boxer moet dragen, je bent ze bitch niet hahahahha

Lekker zijn ogen uit blijven steken dus
BTW: Die combi Bull Terrier/canna is echt super!! Beetje hetzelfde als een bloedmooie dame in combinatie met canna maar dan op steroiden hahahah
Laat maar komen dus die pics
Greetzz amigo'sComment




Comment