Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 x Amnesia Haze en 2 x Sugar Punch stekkenkweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Zijn mooi hersteld !

    Maatje heeft ook Amnesia staan, die kregen naast de reguliere voeding ook nog eens een lading pigmix door de aarde. Die staan er nu het beste op, die kunnen de extra voeding wel waarderen. Pigmix is een mix van kippe- en varkensmest. Zal hem zeggen voorzichtig te zijn met de voeding.
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • Pit
      Pit commented
      Editing a comment
      Amnees blijft bij veel voeding ook mooi groen, maar brengt dan veel minder op als wanneer je de ondergrens opzoekt.

    #17
    Mooi zo
    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

    Comment


      #18
      Nog maar vier dagen geleden sinds mijn laatste update zie ik, maar toch wil ik jullie deze foto van zonet niet onthouden!



      Merk op hoe groen de planten blijven bij minimale voeding.

      Comment


        #19
        zoo fijne blaadje!
        mooi groen ja !

        Comment


        • Pit
          Pit commented
          Editing a comment
          Dank je! En dat met een Ec van 'slechts' 1.5!

        #20
        Ad usum proprium!

        Comment


        • Pit
          Pit commented
          Editing a comment
          Thanks!

        #21
        Vandaag staan de planten 18 dagen op 12/12. Tot nu toe geef ik ze steeds weinig water totdat de bloei flink inzet vanaf dag 21. Vandaag ben ik mogelijk wat te scheutig geweest met water.

        Comment


          #22

          Comment


          • Pit
            Pit commented
            Editing a comment
            Haha ja beste Philly, dit is nou wat ze bedoelen met lelijke eendjes die zijn uitgegroeid tot mooie zwanen!

          • ganjagast
            ganjagast commented
            Editing a comment

          #23
          Vanaf vandaag, de derde week 12/12 begin ik met het plompen van de Amnees en Sugar Punch planten.



          Comment


          • Flip Hasjkip
            Flip Hasjkip commented
            Editing a comment
            Ik geef tegenwoordig ook flink meer water dankzij Pit

          • ganjagast
            ganjagast commented
            Editing a comment
            Ja Pit heeft ons een schop onder de kont gegeven die hadden we wel nodig met n betere oogst als resultaat
            #Pit4President

          • Pit
            Pit commented
            Editing a comment
            Dat doet me deugd om te lezen beste vrienden, maar ik heb het ook geleerd van anderen dus credit where it's due!

          #24

          Comment


          • Pit
            Pit commented
            Editing a comment
            Dank je wel Philly! Sneller op 12/12 kan zeker helpen, zolang je maar niet te gauw switcht omdat dit kale plekken kan opleveren. Voor mijn andere locatie maak ik een scrog rek van 150 x 150 cm met daarop gaas met rechthoekig motief. Dat lijkt me nog beter te werken dan een netje.

          • ganjagast
            ganjagast commented
            Editing a comment
            zeg dat maar niet te hard, straks nemen ze de moeite niet meer

          • Pit
            Pit commented
            Editing a comment
            Lol, ja dat zul je net zien!

          #25
          Ja zonde als ze elkaar proberen te overtreffen
          (vrouweigen haha)
          probeer dit zoveel mogenlijk te verkomen met lts zodat ze meer open staan
          Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

          Comment


          • Pit
            Pit commented
            Editing a comment
            Eigenwijze types die vrouwen!

          • Weske
            Weske commented
            Editing a comment
            Best wel he haha

          #26
          Gisteren heb ik wederom elk van de vijf planten 1,5 liter voedingswater (Ec kraanwater + 1 en pH 5.8) via de bovenkant gegeven en een halve emmer (5 liter) via de onderkant. Mijn streven is steeds om de bodem de tweede dag weer droog te hebben. Zolang er nog water in de lekbak staat sla ik die dag het bewateren over.

          Comment


            #27




            De middelste plant is een Sugar Punch die wel een iets hogere Ec zou lusten. Misschien voed ik haar wel even bij de volgende keer. Verder staan de potten bol van het vocht, om de dag krijgen ze zoveel mogelijk water als ze aankunnen indien de vloer droog is, wat tot nu toe steeds zo is....

            Comment


              #28
              Oorspronkelijk geplaatst door Pit View Post
              Gisteren heb ik wederom elk van de vijf planten 1,5 liter voedingswater (Ec kraanwater + 1 en pH 5.8) via de bovenkant gegeven en een halve emmer (5 liter) via de onderkant. Mijn streven is steeds om de bodem de tweede dag weer droog te hebben. Zolang er nog water in de lekbak staat sla ik die dag het bewateren over.
              Voor de gein heb ik even een kiekje van de vloer gemaakt van bijna 24 uur later.





              Het moge duidelijk zijn dat de dames wel een slok lusten. Vanavond krijgen ze wederom een flinke waterbeurt.

              Comment


              • ganjagast
                ganjagast commented
                Editing a comment
                Proost!

              • Pit
                Pit commented
                Editing a comment
                Cheers!

              #29
              De planten krijgen elk om de dag minstens 1,5 liter voedingswater te drinken via de bovenkant en nog een slok in de lekbak. Vooralsnog is de vloer steeds droog wanneer het voedertijd is.



              Hoe meer water ze opdrinken, hoe dikker de toppen worden en daarom wil ik de dames zeik- ende zeiknat hebben tijdens de bloei. Morgenavond krijgen ze weer een flinke slok.

              Comment


                #30
                Bommetjes ! Wat een prachtig veld heb je daar !
                Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                Comment


                • Pit
                  Pit commented
                  Editing a comment
                  Dank je wel, Flip Hasjkip!
              Bezig...
              X