35 amnesia plantjes

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Khyra1
    Banned
    • Apr 2019
    • 15

    #1

    35 amnesia plantjes

    Korting op 420shop
    Hallo mensen, bij deze begin in mijn kweekverslag van mijn amnesia plantjes..

    Begin volgende week of als ik geluk heb vrijdag a.s krijg ik mijn stekjes..

    ik Heb 2 lampen van 600 watt hangen! Voeding is van b.cuzz!

    Mijn eerste keer is mislukt omdat ik met water geven geen ph heb gemeten en de planten kapot zijn gegaan, daarbij had ik mijn hok veel te warm!
    Daarom heb ik mijn potten gespoeld met de goede ph maar ik krijg ze niet lager als 6.2!
    Hoop dat dit genoeg is..
    Heb ze goed laten uitlekken en 1 dagje de lampen aangezet om het meeste water eruit te laten verdampen.. is aardig gelukt moet ik zeggen!
    Nu begin ik niet met strartblokken zoals de eerste keer maar meteen in de grond zelf!
    Ik laat snel iets weten als ik mijn stekken binnen heb en dan zal ik gelijk een foto erbij plaatsen..
    gr K
  • joremkrank
    Cronic Grower
    Lucky Member
    • Oct 2015
    • 3260

    #2
    Gaan met die banaan
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment

    • Ipie
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Feb 2016
      • 2241

      #3
      Zo? Succes hoor!

      1200 watt kun je wel wat op kwijt.
      Stekjes, ah, zo ieder zijn keuze, denk je
      eraan ze even goed te behandelen als je
      ( zoals je zegt) binnen kweekt?

      Eigenlijk heb ik nooit begrepen waarom
      stekjes en geen zaad.............

      Gaat je goed, veel plezier!!

      Comment


      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Omdat je, als beginner, bijna altijd stekken aangeboden krijgt als je je spulletjes koopt om te gaan beginnen. Weet nog mijn eerste kweek en hoe dom die gast van de gs keek omdat ik maar 9 stekken in mijn tent wou hebben. 2 x Met stekken, de 2de x een spintaanval en vanaf toen alleen nog maar uit zaad.
    • Weske
      Advanced Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Dec 2018
      • 1237

      #4

      zeker omdat je al een x vriendelijke bewoners erbij hebt gehad
      Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

      Comment

      • Flip Hasjkip
        Wicked Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Sep 2008
        • 3595

        #5
        Succes !
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment

        • Khyra1
          Banned
          • Apr 2019
          • 15

          #6
          Thanks..
          Beste vriend van mij (25 jaar vrienden) die kan de mensen die dat regelen!
          Zei vertelden mij dat ze de stekken deden behandelen voordat ze weg gaan..
          Ik ga het proberen en mocht het niet goed gaan, stap ik over op zaad!
          Ik behandel ze ook nog n paar keer, dus ik hoop dat het goed gaat! Ik houd jullie op de hoogte!

          Comment

          • Weske
            Advanced Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Dec 2018
            • 1237

            #7
            Succes met de kweek hopen op beter resultaat deze x
            Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #8
              De keus voor stekken snap ik ook niet helemaal.
              Waarom zou je in godsnaam 35 dezelfde plantjes kweken?
              Als je de helft hebt opgerookt ben je eraan gewend of je bent het zat.
              Flinke setup ook voor eigen gebruik.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • Khyra1
                Banned
                • Apr 2019
                • 15

                #9
                Ja het is niet echt voor mezelf want ik rook zelden, af en toe in het weekend!
                Ik heb er afnemers voor, en ik doe het eigenlijk om mijn ouders te helpen, zodoende!

                Comment


                • Flip Hasjkip
                  Flip Hasjkip commented
                  Editing a comment
                  En dat is dus verboden volgens de forum regels die je klaarblijkelijk niet heb gelezen. Dit is een hobby forum, wij kweken enkel voor eigen gebruik.
              • Khyra1
                Banned
                • Apr 2019
                • 15

                #10
                Ik doe het ook omdat ik het leuk vind om te doen, maar vooral om het geld wat ik ermee kan verdienen.. ook al is het niet echt veel, maar alle beetjes helpen om mijn ouders uit de put te helpen..
                Blijven toch je ouders he

                Comment

                • QnQ
                  Godlike Grower
                  Lucky Member
                  • Sep 2010
                  • 26093

                  #11
                  Ahja, vandaar.
                  Ik zie dat je al eerder geband bent ook.
                  Ik denk dat je het beter op een ander forum kunt proberen want hier zijn broodkwekers niet toegestaan.

                  Toedeloe.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  Bezig...