Kweekverslag 6xwhite widow (400W hps) op koko's (eerste kweek)

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Formedcargo
    Advanced Stoner
    Member
    • Oct 2010
    • 61

    #46
    Re: Kweekverslag 6xwhite widow (400W hps) op koko's (eerste kweek)

    ja ik kan niet klagen...

    Morgen of overmorgen volgt een nieuwe update...

    Comment

    • kweker
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Mar 2009
      • 1389

      #47
      Re: Kweekverslag 6xwhite widow (400W hps) op koko's (eerste kweek)

      het is inmiddels over-overmorgen
      sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

      Comment

      • Formedcargo
        Advanced Stoner
        Member
        • Oct 2010
        • 61

        #48
        Re: Kweekverslag 6xwhite widow (400W hps) op koko's (eerste kweek)

        ik weet het maar ik kom er maar niet toe... te drukke periode voor de moment...zal er in het weekend zeker werk van maken

        Comment

        • matthijs1990
          Bong Master
          MemberLucky Member
          • Apr 2010
          • 326

          #49
          Re: Kweekverslag 6xwhite widow (400W hps) op koko's (eerste kweek)

          Jammer dat verslagen niet af gemaakt worden zit je lekker te lezen stopt t ineens:p...

          Comment

          • JohnnyHaze
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2012
            • 912

            #50
            Re: Kweekverslag 6xwhite widow (400W hps) op koko's (eerste kweek)

            ja en nu gaan steeds meer mensen 'm lezen als je er ook iets bijzet, kost ons allemaal wel een boel tijd jezus had hij beter zn verslagje af kunnen maken toen in 2010

            Comment

            • hatsijoe
              Bong Master
              MemberLucky Member
              • Dec 2013
              • 321

              #51
              Re: Kweekverslag 6xwhite widow (400W hps) op koko's (eerste kweek)

              Klopt! Jezus had zn verslagje af moeten maken... Dat is n topfimmer

              Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

              Comment

              • dr00p
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Mar 2014
                • 289

                #52
                Re: Kweekverslag 6xwhite widow (400W hps) op koko's (eerste kweek)

                Hahahahaha
                Rough! Rough! Arrrr..

                Comment

                Bezig...