Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dimlux 1000w met dr150x150x235

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16

    Comment


      #17
      Je ziet de verbrandde puntjes, zal ze morgen een dagje geen voeding geven. Heeft iemand enig idee of ik de planten beter kan spoelen voor of na het verpotten? Men zegt het na 3 weken te doen, kan het ook na een week? Ze gaan namelijk van halve liter naar 18. Ik hoop graag dat iemand kan helpen
      Attached Files
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


        #18
        Is al genoemd in je forum.......

        Comment


          #19
          Zou je het kunnen citeren, ik heb het gevoel dat ik erover heen lees. Wat denk jij persoonlijk over het trainen van amnesia, welke methode en wanneer begin je?
          Attached Files
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.
          Last edited by Birdman; 26 March 2020, 19:58.

          Comment


            #20
            Lees eens iets, alles is al gezegd.
            Boven in de pagina vakje''zoeken''
            Daar kun je alles vinden................

            Comment


            • Birdman
              Birdman commented
              Editing a comment
              Thanks voor het inlichten

            #21
            Verpot naar 18l potten. lv met lamp aan 37 temp 24-26 graden, staat nu op 900w. Bevochtiger werkt niet meer. Aangezien ze nu in grotere potten zitten hoop ik dat het de lv stabiliseert, de overige kleine potjes met planten gaan dr nog uit. Heb ze allen ongeveer een half liter gegeven met groei voeding.
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

            Comment


              #22
              Waren die al deftig geworteld? Stekken zijn echt slecht genomen, veel te veel blad. En daar nu 800 of 900 watt boven hangen heeft enkel een averechts effect want het lijkt niet alsof ze al hard aan het groeien zijn. Zo droog je ze uit. Stekken hebben genoeg aan een minimum aan licht tot ze beginnen aan te slaan, wat mij hier nog niet echt het geval lijkt.

              Comment


                #23
                Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                Waren die al deftig geworteld? Stekken zijn echt slecht genomen, veel te veel blad. En daar nu 800 of 900 watt boven hangen heeft enkel een averechts effect want het lijkt niet alsof ze al hard aan het groeien zijn. Zo droog je ze uit. Stekken hebben genoeg aan een minimum aan licht tot ze beginnen aan te slaan, wat mij hier nog niet echt het geval lijkt.
                Ze hadden idd iets langer geworteld kunnen blijven. Wil ze gaan trainen, alleen weet ik niet wat voor de amnesia het best uitpakt. 1x meegekweekt totdat de hoofdtoppen verbranden met de lamp sindsdien alleen indica soorten. Ik zal vnv wat duidelijke foto's posten. Ze zijn wel sinds gister aanzienlijk gegroeid. Op 70% een extra node geconstateerd,


                Thanks mannen
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 1 photos.

                Comment


                  #24
                  Hey guys, we zitten inmiddels op dag 10 groei, lv lamp aan 38-45 met temp van 26-29graden op 1000w. Lamp uit lv 60-70 temp 22 graden. Mijn vraag aan jullie is, toppen of lst? Of beide? Of juist niet omdat..? Ik heb ze 2 dagen geen water gegeven. Ze zijn nu tussen de 20/30cm en aangezien ik al eerder amnesia groei struggles heb gehad wil ik die nu vermijden dmv van lst. Ik lees dat indica planten hier beter voor zijn. Ik met er wel bij vermelden dat ik ze toen in een bak had met meerdere planten (tuintje). Geen gaten onder geboort dus het water liep niet uit en wortelrot trad op in week 3 van de bloei, was me eerste kweekje ook en gelijk goed van geleerd. Nogsteeds ben ik lerende en dit is mijn eerste keer in potten. Ik hoor graag jullie mening guys, thankxxxxzz
                  Attached Files
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 1 photos.

                  Comment


                    #25
                    Update, ze staan 12 dagen in de groei, de lamp staat nu op 1100w, heb ze gisteren getopt en met bindmateriaal de lst-training toegepast om ze laag te houden. In de bloei zetten of nog even wachten?? Aangezien amnesia doorgroeit ben ik bang dat ik te lang voorgroeien, thanks guys?!
                    Attached Files

                    Comment


                      #26
                      Dag 1 bloei ​​​​​, heb ze 2 dagen geleden getopt en hier en daar wat gebonden. Ze staan nu voor de eerste dag op 12/12 ik zou balen als ze weer te hoog worden. Lamp staat op 1200w boost
                      Temp met lamp aan 28 graden en lv 45/50 max lampen uit 22-23 en lv 70-80. Heb ze hier en daar schoongemaakt en gedievt. Ze krijgen nog groei voeding voor de eerste week. Alleen een halve dosering booster bij gedaan.

                      Comment


                        #27
                        Foto's
                        You do not have permission to view this gallery.
                        This gallery has 1 photos.

                        Comment


                          #28
                          Attached Files
                          You do not have permission to view this gallery.
                          This gallery has 1 photos.

                          Comment


                            #29
                            Het lukt me maar niet met het uploaden van meer foto's..
                            Ik zal morgen de tijd nemen om wat UP te laden

                            Comment


                              #30
                              Ik heb onder al mijn posts een link staan naar het topic waar uitgelegd wordt hoe je dat kan doen.

                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment


                              • Birdman
                                Birdman commented
                                Editing a comment
                                Ik zie het , ik werk via me mobiel maar ik denk dat het beter werkt met een laptop, heb het ondervonden. Zal meer theorie moeten door lezen ipv zoveel te vragen. Hou je UP to date
                            Bezig...
                            X