Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

White Rhino

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    White Rhino

    Korting op 420shop

    #2
    Re: White Rhino

    wat voor bakken gebruik je daar?

    Comment


      #3
      Re: White Rhino

      Hey,

      Wat bedoel je precies met bakken ?

      Grtz

      Comment


        #4
        Re: White Rhino

        Waar je de stekken in hebt staan..bakken of potten ?

        Comment


          #5
          Re: White Rhino

          Hey,

          Het zijn geen stekken, het zijn zaadplanten.

          Deze potten zijn 4 liter potten maar de plantjes staan er nog maar van vanmorgen in.
          Heb ze eerst laten ontkiemen in kleinere potjes waar ze een dag of tien ingestaan hebben, dit om wat medium (zaai, stekgrond of coco's) te sparen. Ik gebruik altijd coco's.

          Als ik dan mijn selectie gemaakt heb schakel ik over naar de 4 liter potten.

          Grtz

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Re: White Rhino verslag met foto's

              Vandaag hoorde ik geroep en ja hoor ze hadden alweer honger, Dus ook het moment om eens te updatten en bij deze een familie portret te maken.



              Zijn echt wel stevige planten, heb ze wel een niveau lager gezet. Zo staan ze wat verder van de lamp verwijderd. Dit om ze een beetje te rekken omdat ik binnen weekje toch de eerste klonen zou willen hebben om uit te zoeken welke nu vrouwelijk zijn.

              Grtz

              Comment


                #8
                Re: White Rhino

                Derde dag bloei gaat in, vind dat ze een beetje slapjes bij hangen maar ze stond wel te roepen achter water en voedsel, dus heb ze volle dossis voedsel meegegeven en ga strakjes nog eens kijken of ze haar blaadjes mooi naar het lampje richt.



                Zoals je kunt zien zijn de groeipunten lichtjes aan het verkleuren, wat duidt op een hormonenwissel binnen in de plant, van groei naar bloei dus.

                Dit komt ook terug bij klonen dat licht verkleuren van de groeipunten, omdat er ook een hormoon verandering plaats vind, namelijk groei- naar wortelhormoon.

                Grtz

                Comment


                  #9
                  Re: White Rhino

                  Ziet er goed uit, ze hangen er idd wel wat slapjes bij maar dat zal wel over zijn na een goeie maaltijd .

                  Op deze foto lijkt het wel een klein palm boompje.


                  Die Zijvertakking blijf ik mooi vinden.

                  Peace

                  Comment


                    #10
                    Re: White Rhino

                    Zozo bijna een maand verder nu met de White Rhino's, waarvan 3 weken groei en nu een dag of 5 bloei en de mannetjes laten zich zien.

                    Op de 6 zitten er 2 mannelijke tussen. Je kan de mannelijke bloempjes die net ballen lijken al tussen de oksels zien hangen.





                    In het beginstadium was ik van plan om klonen te nemen van de White Rhino maar deze plannen zijn gewijzigd.
                    Ik ga gewoon deze 4 vrouwkes overpotten naar 20 l op batmix en lekker laten bloeien.

                    Grtz

                    Comment


                      #11
                      Re: White Rhino

                      Gisteren nog een mannelijke plant gevonden, Dus we gaan met drie verder.

                      Grtz

                      Comment


                        #12
                        Re: White Rhino

                        week 3 dag 1 bloei.

                        Hm mooie plant, ziet er gezond uit. Geen zorgen dus zover.





                        Grtz

                        Comment


                          #13

                          Comment


                            #14
                            Re: White Rhino

                            Hey skannabis

                            Stuifmeel opvangen is niet voor iedereen goed hoor. Ik weet dat Bobo hier en daar een soortje kruist, zie topic "White Pearl". Ook heeft hij nog een eigen kruising, Purple X Haze. Wanneer je op een bepaald moment zaad genoeg hebt, is het niet zo interessant meer om nog extra zaden aan te maken. Ikzelf had een kleine bestuiving laten plaatsvinden op m'n misty vorig jaar. Gewoon een stuifmeelblaasje opengenepen en met m'n vingers over de kleinste topjes gewreven van m'n vrouwelijke misty. Zo had ik dit jaar een 60-tal zaadjes en bovendien een goed rokertje waarvan de grootste toppen geen zaad hadden geproduceerd.

                            Ik heb nu zaad voor volgend jaar, meer dan genoeg eigenlijk. Als je 1x zaad maakt van een buitenplant, ben je vertrokken voor een jaar of 8.

                            Greetz
                            Cannab0y

                            Comment


                              #15
                              Re: White Rhino

                              Ja als je het zo bekijkt heb je inderdaad wel gelijk Dan is het beter om per 2 jaar ofzo een vrouwtje te bevruchten ...
                              Kga in ieder geval dit jaar toch proberen wat zaad aan te maken zodat ik niet elk jaar zaden van de winkel moet kopen, dan kan ik hierop al wat besparen

                              Groeten
                              Skannabis

                              Comment

                              Bezig...
                              X