Mijn eerste hempy ervaring

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • smokey_72
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Oct 2008
    • 161

    #1

    Mijn eerste hempy ervaring

    Korting op 420shop
    Goedenavond mede growers,

    Ik ben ongeveer een 2weken geleden begonnen met mn nieuwe kweek. Ik wou deze keer eens proberen kweken op kokos omdat ik er al veel positieve dingen over heb gelezen.
    Dus na wat opzoek werk te doen ben ik uit gekomen op hempy buckets een soort van drain to waist hydro.
    Het systeem op zich is vrij simpel en makkelijk gemaakt.
    1. Je neemt een emmer in mijn geval 1tje van 10L
    2. Je boort een gat in de zijkant van de emmer van ongeveer 8mm diameter op een 5cm van de bodem,dit deel van de emmer dient als mini reservoir.
    3. Daarna vul je de emmer met grote stukken perliet of hydroton tot juist boven het gat dat je net hebt geboord.
    4. De rest van de emmer kan je vullen met pure cocos of cocos gemengd met perliet 70/30.

    In mijn geval heb ik de emmers gevuld met hydroton korrels op de bodem en de rest van de emmer is gevuld met pure cocos van atami.

    De plantjes staan in een growtent van marshydro Onder de mars hydro sp150 led lamp
    Momenteel staan er 4 plantjes in de tent
    2 x sherbet van seedstockers
    2 x cheech island x Tropisour van strains lab

    Op de foto's zijn de plantjes een 15 dagen oud
    Attached Files
    Last edited by smokey_72; 12 March 2022, 15:58. Reden: Naam zaadbank verbeterd
    My only fear of death is reincarnation and have to come back to this f*** up nation
  • Flip Hasjkip
    Wicked Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Sep 2008
    • 3595

    #2
    Succes !
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment

    • smokey_72
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • Oct 2008
      • 161

      #3
      De plantjes hebbn net elk 1L water gekregen Met een ph waarde van 5,8 en een ec waarde van 1,0
      ze staan er vrolijk bij dus weinig nieuws te melden.
      de plantjes zijn nu ongv 23 dagen oud de 2 kleinste maar een dag of 18, de bedoeling is om de plantjes te mainlinen dus ze gaan ng wel even moetn groeien.

      Nu moet ik wel zeggen dat ik niet echt het gevoel heb dat ze op cocos sneller groeien dan op aarde.

      Attached Files
      My only fear of death is reincarnation and have to come back to this f*** up nation

      Comment

      • Hork
        Banned
        Lucky Member
        • Jul 2020
        • 4103

        #4
        Interessant systeem, wel eens over gelezen op een Amerikaans kweekforum.

        Succes!

        Comment


        • smokey_72
          smokey_72 commented
          Editing a comment
          Ja idd de meeste info heb ik gevonden op rollitup forum. Ze hebbn daar een hele topic over hempy's, World Of Hempy noemt de topic ondertussen is die al ver 500 paginas lang wel veel info te vinden. Het "ambetante" is enkel dat ze vaak met ppm en gallons werken op het forum daar dus dat moet ek dan wel effe aan denken dat ek het omreken
      • Wesley pipes
        Elite Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Mar 2020
        • 2508

        #5
        Subke , succes , toffe lamp en setup!
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ers-en-stekken

        Comment

        • smokey_72
          Chronic Stoner
          MemberLucky Member
          • Oct 2008
          • 161

          #6
          Hello iedereen,
          ik heb even een vraagje aangezien ik de plantjes wil Mainlinen, zou ik de onderste 2 nodes al kunnen weghalen? Aangezien ik deze niet nodig heb zou ik ze verwijderen dan hoeft de plant er ook geen energie in te steken. Wat denken jullie?

          Peace
          Smokey
          Attached Files
          My only fear of death is reincarnation and have to come back to this f*** up nation

          Comment


          • Wesley pipes
            Wesley pipes commented
            Editing a comment
            Het blad zet energie om he , dus hoe meer blad hoe sneller de groei, andere kant is zoals je zegt, er gaat wat energie verloren ook na knippen . Ik wacht wat langer , anderen doen het nu al . Jouw keuze . Het werkt eender hoe

          • smokey_72
            smokey_72 commented
            Editing a comment
            Thx voor de reactie wesley,
            Ik was van plan enkel de node weg te halen uit de oksel zogezegd zoals je doet bij het toppen de fan leaves laat ik gwn hangen hoor

          • Wesley pipes
            Wesley pipes commented
            Editing a comment
            Ah , dat doe ik ook wat vroeger idd, sorry. En bij mijn compacte planten neem ik wat later toch fanleaves weg om makkelijker water te kunnen geven
        • smokey_72
          Chronic Stoner
          MemberLucky Member
          • Oct 2008
          • 161

          #7
          De plantjes zijn nu ongv een week of 3 oud en zitten nu een week of 2 in de hempy's.
          Bij de 2 grootste planten heb ik de onderste 2 noden verwijderd aangezien de planten gaan gemainlined worden zijn deze niet nodig en hoeft de plant er geen energie in te steken, de planten zijn wel nog niet getopt.
          bij de 2 kleinste ga ik hier mee wachten om het verschil te zien in groei en of het extra stress met zich meebrengt als ik het allemaal in 1x doen.(toppen en nodes verwijderen)
          De plant rechts achteraan heeft zn reservoir al zeker bereikt want het was zo goed als leeg 😅.
          De plantjes hebbn vandaag ook weer water gekregen met een ph van 5,8 en een ec waarde van 1,0.
          De plantjes beginnen ook mooi hun genen te tonen
          De cheech island x tropisour begint duidelijk sativa trekken te tonen in de bladeren, de plaats tussen de nodes en ze strekt ook redelijk.
          De Sherbet plantjes daarin tegen neigen duidelijk naar de indica kant klein gedrongen, met de nodes vrij dicht op elkaar en vrij brede bladeren.

          De planten staan als volgt in de tent Rechts achteraan: Cheech Island x Tropisour #1
          Rechts vooraan: Cheech Island x Tropisour #2
          Links achteraan: Sherbet #1
          Links vooraan: Sherbet #2
          Attached Files
          My only fear of death is reincarnation and have to come back to this f*** up nation

          Comment

          • Old dawg
            Expert Grower
            MemberLucky Member
            • Apr 2020
            • 1266

            #8
            Nou, om te beginnen ziet het er allemaal netjes uit, groeien goed
            Pak ook ff m'n stoeltje erbij, je hebt mijn interesse gewekt, vanwege de trainingen die je gaat toepassen.
            Ik ga ook voor de 1e keer mainlinen, alleen doe ik het ietsie anders, ze hebben nu bijna 6 noden, als ze de 6 hebben top ik terug naar 3 en haal ook alles daaronder in 1 keer weg.

            Ben benieuwd hoe e.e.a. gaat ontwikkelen, en ga je ook lst toepassen?
            Veel succes

            Comment


            • smokey_72
              smokey_72 commented
              Editing a comment
              Met de 2 kleinste ga ik het ook zo doen eerst laten groeien tt node 5 en dan terug toppen naar node 3 en de onderste noden verwijderen.
              Bij de 2 grootste heb ek het zo gedaan om te kijken of het een verschil geeft in groei en stress. Of ik LST ga toepassen weet ik nog niet zeker wschlk bij de 2 cheech Island wel een beetje aangezien deze wat meer strekken dan de 2 Sherbet's dus die ga ek een beetje moeten buigen om ze op gelijke hoogte te houden
          • smokey_72
            Chronic Stoner
            MemberLucky Member
            • Oct 2008
            • 161

            #9
            Haai iedereen,

            De grootste 2 plantjes zijn gisteren getopt de 2 andere ga ik eerst nog een beetje laten groeien zodat ze allemaal ongv even groot zijn na het main-linen en als ik ze in de bloei zet.
            Ze hebbn gisteren ook weer allemaal water gekregen met een ph van 5,8 en een ec van 0,8 de 2 kleinste 1l en de grootste 2 elk 1,5l aangezien deze 2 hun reservoir al hebbn bereikt en wat meer drinken. Ze krijgen allemaal water tot ik ongv een drain van 5 à 10% heb bereikt, Ik heb wel de EC waarde een beetje verlaagd om dat plantjes licht verbrande puntjes beginnen te vertonen.

            Dit is 1 van de kleintjes
            Click image for larger version

Name:	Screenshot_2022-03-20-12-24-35-517_us.grwh.jpg
Views:	107
Size:	30,3 KB
ID:	1697087
            ​​​​​

            Click image for larger version

Name:	Screenshot_2022-03-20-12-24-38-591_us.grwh.jpg
Views:	119
Size:	25,9 KB
ID:	1697086
            dit is het andere kleintje deze zijn ongv 3-4 dagen jonger
            Click image for larger version

Name:	Screenshot_2022-03-20-12-24-22-928_us.grwh.jpg
Views:	107
Size:	38,0 KB
ID:	1697092
            Click image for larger version

Name:	Screenshot_2022-03-20-12-24-26-763_us.grwh.jpg
Views:	108
Size:	29,6 KB
ID:	1697093

            Dit is de grootste van alle 4
            Click image for larger version

Name:	Screenshot_2022-03-20-12-24-45-030_us.grwh.jpg
Views:	109
Size:	35,0 KB
ID:	1697088
            Click image for larger version

Name:	Screenshot_2022-03-20-12-24-41-660_us.grwh.jpg
Views:	108
Size:	28,2 KB
ID:	1697089
            dit is de 2de grootste van de bende Click image for larger version

Name:	Screenshot_2022-03-20-12-24-29-764_us.grwh.jpg
Views:	108
Size:	31,0 KB
ID:	1697090
            foto is genomen net na het toppen
            Click image for larger version

Name:	Screenshot_2022-03-20-12-24-32-528_us.grwh.jpg
Views:	110
Size:	29,2 KB
ID:	1697091
            Attached Files
            My only fear of death is reincarnation and have to come back to this f*** up nation

            Comment


            • Old dawg
              Old dawg commented
              Editing a comment
              Gaat goed hè, ziet er gelikt uit, benieuwd naar de verdere ontwikkeling ook.
              Zou zeggen....keep on the good work.

            • smokey_72
              smokey_72 commented
              Editing a comment
              Thx old dawg probeer mn best is de eerste keer op cocos en de eerste keer met de hempy's maar ben blij met ontwikkeling tt nu toe gn problemen dus
          • Hork
            Banned
            Lucky Member
            • Jul 2020
            • 4103

            #10
            De plantjes zien er gezond uit!

            Zet je ze later in een plasje water?

            Comment

            • smokey_72
              Chronic Stoner
              MemberLucky Member
              • Oct 2008
              • 161

              #11
              Haai hork,
              thx doe mn best😅 zoals ek zei tegen old dawg het is de eerste keer op cocos en eerste in hempy's en hoe bedoel je ze in een plasje plaatsen?

              My only fear of death is reincarnation and have to come back to this f*** up nation

              Comment


              • Hork
                Hork commented
                Editing a comment
                Bij hempy bewater je toch via onder? Heb er alleen wat over gelezen hoor en geen ervaring mee.

              • smokey_72
                smokey_72 commented
                Editing a comment
                Hork ik geef de plantjes gewoon langs boven water zoals je zou doen in een gewone pot tt een drain van ongv 10% ,zo ververs ik ook het water dat nog in het reservoir zit van de vorige bewatering.
                Je hebt kwekers die de hempy's langs onder water geven maar dan krijg je meer een soort van ebb en vloed systeem naar mijn mening.
                Over het algemeen wordt er gwn water gegeven langs de bovenkant dan spoel je de oude zouten uit je medium en breng je verse zuurstof naar je wortelzone. De originele hempy's zijn eigenlijk gevuld met perliet en vermiculiet (75/25 ratio) en dan geven ze langs boven water om het hele medium gelijkmatig vochtig te houden.

              • Hork
                Hork commented
                Editing a comment
                Duidelijk!
            • smokey_72
              Chronic Stoner
              MemberLucky Member
              • Oct 2008
              • 161

              #12
              Hello iedereen,

              Ik heb eergisteren de 2 kleinste plantjes ook getopt en de lagere nodes verwijderd bij deze 2 heb ik het wel een beetje anders aangepakt bij deze plantjes ga ik de 4de node gebruiken om te mainlinen ipv de 3de node, zodat de plantjes allemaal ongv even groot zijn als ze de bloei in gaan.
              De plantjes hebbn gistern ook allemaal ongv 1,5l water gekregen met een ph waarde van 5,9 en een ec waarde van 0,8

              Dit is 1 van de kleintjes na het toppen

              Click image for larger version

Name:	Screenshot_2022-03-23-20-34-10-790_us.grwh.jpg
Views:	106
Size:	27,9 KB
ID:	1698096

              Bovenaanzicht na het toppen
              Click image for larger version

Name:	Screenshot_2022-03-23-20-34-06-375_us.grwh.jpg
Views:	93
Size:	28,6 KB
ID:	1698097

              Dit is het oudere zusje
              Click image for larger version

Name:	Screenshot_2022-03-23-20-33-54-949_us.grwh.jpg
Views:	92
Size:	32,9 KB
ID:	1698098

              Bovenaanzicht
              Click image for larger version

Name:	Screenshot_2022-03-23-20-33-48-897_us.grwh.jpg
Views:	93
Size:	32,0 KB
ID:	1698099

              dit is het andere kleintje dat is getopt
              Click image for larger version

Name:	Screenshot_2022-03-23-20-33-16-696_us.grwh.jpg
Views:	92
Size:	31,1 KB
ID:	1698102
              Bovenaanzicht na het toppen

              Click image for larger version

Name:	Screenshot_2022-03-23-20-32-32-947_us.grwh.jpg
Views:	92
Size:	27,8 KB
ID:	1698103

              En hier het oudere zusje van de sherbet Click image for larger version

Name:	Screenshot_2022-03-23-20-33-34-802_us.grwh.jpg
Views:	92
Size:	30,1 KB
ID:	1698100

              Bovenaanzicht
              Click image for larger version

Name:	Screenshot_2022-03-23-20-33-26-113_us.grwh.jpg
Views:	93
Size:	27,4 KB
ID:	1698101

              Peace,
              Smokey 💚💛❤️🖤
              My only fear of death is reincarnation and have to come back to this f*** up nation

              Comment

              • smokey_72
                Chronic Stoner
                MemberLucky Member
                • Oct 2008
                • 161

                #13
                Haai iedereen,

                Heb vandaag de plantjes even uit de tent gehaald voor foto's te maken en terwijl heb ek een beetje LST training toegepast op de dames toch op 3 van de 4 dames.
                bij 1 van de cheech island plantjes (#2) is de groei namelijk wat gestagneerd na het toppen, haar zusje (#1) daarin tegen heeft weinig tt geen last ondervonden van het toppen en is momenteel zelfs de grootste in de tent. De cheech island's hun stam en takken zijn vrij stijf en plooien moeilijk, daardoor heb ek 1 van men takken een beetje gekraakt ipv geplooid
                Shit happens i guess😅

                De Sherbet's dazrin tegen werken iets beter mee voor de LST training de stam en takken zijn iets soepeler en makkelijker te buigen op de foto van de sherbet #2 kan je het mooi zien.
                Hier onder nog een paar fotootjes van de plantjes na de LST training

                Click image for larger version

Name:	Screenshot_2022-03-25-23-07-24-493_us.grwh.jpg
Views:	105
Size:	52,7 KB
ID:	1698612

                Bovenaanzicht
                Click image for larger version

Name:	Screenshot_2022-03-25-23-07-19-924_us.grwh.jpg
Views:	93
Size:	54,9 KB
ID:	1698613

                Click image for larger version

Name:	Screenshot_2022-03-25-23-07-01-406_us.grwh.jpg
Views:	92
Size:	51,6 KB
ID:	1698614

                Op de foto hier van het bovenaanzicht kan je mooi zien dat de scheuten bijna niets gegroeid zijn sinds het toppen

                Click image for larger version

Name:	Screenshot_2022-03-25-23-06-57-065_us.grwh.jpg
Views:	93
Size:	58,4 KB
ID:	1698615

                De wortels zijn wel mooi ontwikkeld

                Click image for larger version

Name:	Screenshot_2022-03-25-23-07-13-517_us.grwh.jpg
Views:	92
Size:	31,4 KB
ID:	1698616

                Click image for larger version

Name:	Screenshot_2022-03-25-23-06-32-631_us.grwh.jpg
Views:	93
Size:	45,4 KB
ID:	1698617

                Click image for larger version

Name:	Screenshot_2022-03-25-23-06-27-978_us.grwh.jpg
Views:	92
Size:	54,8 KB
ID:	1698618

                Click image for larger version

Name:	Screenshot_2022-03-25-23-05-47-154_us.grwh.jpg
Views:	93
Size:	51,8 KB
ID:	1698619

                Hier op het bovenaanzicht kan je mooi de lst zien

                Click image for larger version

Name:	Screenshot_2022-03-25-23-05-41-508_us.grwh.jpg
Views:	93
Size:	54,9 KB
ID:	1698620

                Peace,
                Smokey 💚💛❤️
                My only fear of death is reincarnation and have to come back to this f*** up nation

                Comment

                • smokey_72
                  Chronic Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2008
                  • 161

                  #14
                  Hello gromies

                  De dames hebben vandaag weer elk 1,5l water gekregen met een ph waarde van 5,9 en een ec waarde van 0,8.
                  Ik heb de plantjes ook even uit de tent gehaald voor foto's te maken en terwijl een beetj lst training gedaan bij de plantjes zo dat de stammetjes wat aandikken. Met de plantjes zelf gaat alles goed, de cheech island #1 heeft zich redelijk herstelt van de LST schade dat ze heeft opgelopen, heb er wel 2 takken aan dat half gebroken zijn 😅.
                  Heb vandaag ook een "clip"fan opgehangen die ik heb gekocht in de action, het is eigenlijk een soort van clip ventilator voor in de auto dat je kan aansluiten op de sigarettenaansteker.
                  Maar ik had een ander idee ervoor namelijk ventlatie voor in de tent, dus heb ek de aansteker plug verwijderd er een 6 volt adapter op aangesloten in de plaats en hem in de tent gemonteerd zodat hij juist boven de dames blaast. het leuke is hij occileert ook dus de lucht wordt mooi verdeeld over de tent. Dat was het voor vandaag.

                  Peace,
                  Smokey 💚💛❤️
                  Hier onder nog enkele foto's van de plantjes
                  Click image for larger version

Name:	Screenshot_2022-03-30-21-46-22-078_us.grwh.jpg
Views:	92
Size:	44,3 KB
ID:	1699736

                  Click image for larger version

Name:	Screenshot_2022-03-30-21-46-16-913_us.grwh.jpg
Views:	78
Size:	34,4 KB
ID:	1699737

                  Click image for larger version

Name:	Screenshot_2022-03-30-21-45-22-765_us.grwh.jpg
Views:	78
Size:	39,2 KB
ID:	1699738

                  Click image for larger version

Name:	Screenshot_2022-03-30-21-45-33-214_us.grwh.jpg
Views:	78
Size:	38,1 KB
ID:	1699739

                  Click image for larger version

Name:	Screenshot_2022-03-30-21-45-42-574_us.grwh.jpg
Views:	78
Size:	41,7 KB
ID:	1699743

                  Click image for larger version

Name:	Screenshot_2022-03-30-21-45-46-497_us.grwh.jpg
Views:	78
Size:	32,8 KB
ID:	1699742

                  Click image for larger version

Name:	Screenshot_2022-03-30-21-46-03-412_us.grwh.jpg
Views:	79
Size:	47,1 KB
ID:	1699741

                  Click image for larger version

Name:	Screenshot_2022-03-30-21-46-10-179_us.grwh.jpg
Views:	78
Size:	29,9 KB
ID:	1699740
                  My only fear of death is reincarnation and have to come back to this f*** up nation

                  Comment

                  • smokey_72
                    Chronic Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2008
                    • 161

                    #15
                    Hello gromies,

                    Eerst en vooral sorry voor de late update maar ik heb een week of 2 in het hospitaal doorgebracht vanwege m'n epilepsie en ben er nu een beetje door aan het komen dus update-time:
                    De dames hebben vandaag weer elk 1,5l water gekregen met een ph waarde van 5,9 en een ec waarde van 0,7. Ipv van regenwater aangezien mn regenput leeg is 😅 hebben ze een mix gekregen van 50/50 kraanwater/gedemineraliseerd water, de reden hiervoor is dat mijn kraanwater een EC waarde heeft van 0,7 uit de kraan als ik daar dan nog eens voeding moet bij doen loopt de ec waarde wat hoog op.

                    Ik heb de plantjes ook even uit de tent gehaald voor foto's te maken en terwijl nog een beetj lst training 😈 gedaan bij de plantjes zo dat de stammetjes wat aandikken en de plantjes ongv even groot blijven. Met de plantjes gaat het goed het mainlinen en zo is wel niet echt goed verlopen met ziek te worden 😞, een maat van me heeft de plantjes komen verzorgen terwijl ek er niet was. Hij heeft ze water gegeven en een beetje lst toegepast, toppen wou hij liever niet doen dus heb ek een aantal planten met 4 toppen ipv 8 toppen maar ben al blij dat ze ng allemaal leven en dat hij ze heeft willen verzorgen 😊.

                    Ik heb de klok vorige week maandag op 12/12 gezet om de planten in de bloei te laten gaanben eens benieuwd wnr de eerst haren gaan komen.
                    De 2 Sherbets zouden 8 weken bloei nodig hebben en de 2 Cheech Island x Tropisour zouden 9 weken nodig hebben.
                    Maar als ik de Cheech Island #1 bekijk en zn fijne blaadjes zie denk ik dat het wel iets langer zal worden gok eerder 10-11 weken, de Cheech Island #2 vertoond meer "hybride" bladeren dus bij die zou het nog kunnen maar denk het niet.
                    De Sherbet's hun bloeitijd kan wel kloppen aangezien het kleinere plantjes zijn met echt brede indica bladeren. Maar ik reken bij allemaal wel een week extra en voor de cheech Island #1 een week of 2😅

                    Wel dat was het zo wat voor vandaag.

                    Peace,
                    Smokey 💚💛❤️
                    Hier onder nog enkele foto's van de plantjes

                    Groepsfoto:

                    Click image for larger version  Name:	Screenshot_2022-04-25-21-31-38-368_us.grwh.jpg Views:	0 Size:	63,9 KB ID:	1706916

                    Cheech Island x Tropisour #2:

                    Click image for larger version  Name:	Screenshot_2022-04-25-21-31-51-952_us.grwh.jpg Views:	0 Size:	39,1 KB ID:	1706917

                    Click image for larger version  Name:	Screenshot_2022-04-25-21-31-56-792_us.grwh.jpg Views:	0 Size:	41,7 KB ID:	1706918

                    Click image for larger version  Name:	Screenshot_2022-04-25-21-32-10-978_us.grwh.jpg Views:	0 Size:	44,2 KB ID:	1706919

                    Sherbet #1:

                    Click image for larger version  Name:	Screenshot_2022-04-25-21-32-15-444_us.grwh.jpg Views:	0 Size:	32,9 KB ID:	1706920

                    Click image for larger version  Name:	Screenshot_2022-04-25-21-32-20-751_us.grwh.jpg Views:	0 Size:	46,9 KB ID:	1706921

                    Click image for larger version  Name:	Screenshot_2022-04-25-21-32-24-952_us.grwh.jpg Views:	0 Size:	46,4 KB ID:	1706922

                    Cheech Island x Tropisour #1:

                    Click image for larger version  Name:	Screenshot_2022-04-25-21-32-38-499_us.grwh.jpg Views:	0 Size:	43,6 KB ID:	1706923

                    Click image for larger version  Name:	Screenshot_2022-04-25-21-32-44-168_us.grwh.jpg Views:	0 Size:	49,3 KB ID:	1706924

                    Sherbet #2:

                    Click image for larger version  Name:	Screenshot_2022-04-25-21-33-01-718_us.grwh.jpg Views:	0 Size:	33,9 KB ID:	1706925

                    Click image for larger version  Name:	Screenshot_2022-04-25-21-33-18-171_us.grwh.jpg Views:	0 Size:	47,8 KB ID:	1706926

                    Click image for larger version  Name:	Screenshot_2022-04-25-21-33-22-729_us.grwh.jpg Views:	0 Size:	44,9 KB ID:	1706927
                    Last edited by smokey_72; 25 April 2022, 20:57. Reden: Paar typ foutjes verbeteren 😁
                    My only fear of death is reincarnation and have to come back to this f*** up nation

                    Comment

                    Bezig...