Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

White pearl omgedoopt tot purple pearl

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    White pearl omgedoopt tot purple pearl

    Korting op 420shop
    Daar gaan we,

    Een kruising tussen snow white en silver pearl maar omgedoopt door smokey met de naar smaak zijnde naam White pearl. Klinkt allezins goed maar toch maar afwachten, gaat tot nu toe heel goed.
    Maandag heb ik ze geplant, drie zaadjes en na twee dagen stonden ze al boven, dit beloofd.

    Hou julie tuurlijk op de hoogte van de White pearl.





    Hebben nog geen voeding gehad maar in het medium waar ze in staan is coco met N-P-K , 0-0-5 voedingswaarde, net genoeg om die week door te komen, en volgende week in de 4 liter potten. Later meer

    Grtz

    #2
    Re: White pearl ( gedoopt naar smokey)

    Nice,hopen dat het bij mij ook zo vlotjes gaat gaan.
    wat zijn de plannen? hoelang ga je ze voorgroeien? of wordt dit ook een mama.

    peace

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Re: White pearl (gedoopt naar smokey) verslag met foto's

        Eerst even de wortelgroei bekeken en overgepot naar hun 4l pot. Klein potje was mooi doorworteld.



        Hun eerste voedingsbeurt zit er ook op, Halve dossis begin ik altijd mee en zie dan verder hoe ik opbouw door te kijken naar de plant.
        Wortel stimulator hebben ze deze keer ook nog meegekregen, telkens ik overplant krijgen ze deze mee.



        Nu een 2 a 3 dagen afwachten en ze een beetje laten bekomen van de shock van het overplanten die ik zo miniem mogelijk probeer te houden, maar je mag nog zo voorzichtig zijn die 2 a 3 dagen staat de plant wel effectief stil met groeien en werkt ze eerst en vooral aan de wortels.

        Grtz

        Comment


          #5
          Re: White pearl (gedoopt naar smokey) verslag met foto's

          Gaat goed met de plantjes er zijn veel nieuwe wortels aangemaakt in hun nieuwe potmaat.



          Ben benieuwd naar het resultaat van de nieuwe kruising, als het resultaat goed is zal ik er even over nadenken om het zaad verder te ontwikkelen om een stabiele lijn te krijgen.
          Maar dat is voor de toekomst.

          Grtz

          Comment


            #6
            Re: White pearl (gedoopt naar smokey) verslag met foto's

            De twee white pearls zijn nu ong. 15 dagen oud en heb gisteren hun hoofdtop er uit geknipt.
            Het derde waar ik van dacht dat het een mannetje is groeit ontzettend boven de twee andere dus het zal wel een mannelijke plant zijn.
            De nieuwe bladeren beginnen zeven vingerig blad aan te maken, wat zie ik die bladeren graag.



            Ze hebben eveneens hun eerste volle dossis voeding achter de rug en nemen dit in dank aan.
            Morgen ga ik om nieuwe timer en gaan de white pearls in bloei.
            Ze hebben drie dagen terug ook al een bladvoeding gehad met vismix (stinken net alsof je in de vismijn staat of bij een hoop vrouwen die zich al een jaar niet gewassen hebben )

            Grtz

            Comment


              #7
              Re: White pearl (gedoopt naar smokey) verslag met foto's

              Door omstandigheden nog niet aan timer geraakt, is voor zaterdag. Dus ze kunnen nog een dagje of drie groeien. Heb ze nog eens goed verwend de drie plantjes met een lichte bladvoeiding met halve dossis vismix .
              En ze wilden ten alle prijze eens samen gefotografeerd worden dus heb ik maar ff mijn goed hart laten zien.

              Het achterste zou volgens mij het mannetje zijn.



              Grtz

              Comment


                #8
                Re: White pearl (gedoopt naar smokey)

                eindelijk aan timer geraakt gisteren (woensdag) en vanavond zullen ze hun eerste dagje bloei ingaan.

                Spijtig genoeg zal ik de white pearl een andere benaming moeten meegeven, aangezien er al een tijdje White pearl zaad te verkrijgen is van de zaadbank High Quality seeds.

                Bij deze dus Smokey mag je nog eens een prachtige naam bedenken .





                Vanavond nog eens een goeie verwenbeurt geven met volle dossis voeding en ze kunnen er weer tegen voor een dag of twee.

                Grtz

                Comment


                  #9
                  Re: White pearl (gedoopt naar smokey)

                  Yu.
                  ik zou niet weten welke naam je het dan kan geven, Silver Snow? Dan klint White Pearl wel mooier.
                  maakt toch niet zoveel uit wat zij het noemen of wel?

                  Anywayyy, het plantje ziet er super uit, veel zijvertaking hoop dat het bij mij ook zo goed gaat.
                  4 Zaadjes zijn al geplant maar bak is omgevallen en de aarde stond ff droog dusja, ze hebben wel al een witte wortel.
                  ik hoop dat ze tegen maandag boven zijn.


                  peace!!

                  Comment


                    #10
                    Re: White pearl (gedoopt naar smokey)

                    ik zou niet weten welke naam je het dan kan geven, Silver Snow? Dan klint White Pearl wel mooier.
                    maakt toch niet zoveel uit wat zij het noemen of wel?
                    Idd ik houd de naam white pearl voorlopig, we zien wel verder.

                    Grtz

                    Comment


                      #11
                      Re: White pearl (gedoopt naar smokey)

                      Dat ziet er weer mooi uit e.
                      Gaat wel snel he, nu is het afwachten geblazen op de geslachten.

                      Peace

                      Comment


                        #12
                        Re: White pearl (gedoopt naar smokey)

                        Klopt de geslachten maar daar ben ik 100% zeker van 1 man 2 dames,

                        Van de drie zit er zeker 1 mannetje tussen dat weet ik nu al, groeit heel wat hoger en de internoden en vertakkingen zijn heel wat minder, morgen post ik deze eens beiden zodat het verschil duidelijk te zien is tussen beiden.

                        In de groei kan men al veel afleiden van het geslacht eens je de planten leert kennen.

                        Heb drie zaadjes geplant , zijn mooi boven gekomen en zit 1 mannetje tussen dus ik ben tevreden heb twee dames die ik kan laten uitbloeien en als dit goed komt zal ik een lekker rokertje hebben aan deze twee plantjes.

                        Grtz

                        Comment


                          #13
                          Re: White pearl (gedoopt naar smokey)

                          Ja idd, mijn PxH groeide ook erg hoog en snel.
                          Toen dachten we ook dat het een mannetje ging zijn en gelijk hadden we .

                          peace

                          Comment


                            #14
                            Re: White pearl (gedoopt naar smokey)

                            Ja is meestal zo dat de uitschieters mannetjes zijn omdat ze rap over de vrouwtjes willen groeien, om hen te bevruchten als het zover is. .

                            grtz

                            Comment


                              #15
                              Re: White pearl (gedoopt naar smokey)

                              Oh dat wist ik niet.
                              dacht dat het manneke gewoon sneller groeide .

                              Comment

                              Bezig...
                              X