Eind week 5 bloei
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
-
Re: Eind week 5 bloei
Ja, dacht ik ook. Gaat boven verwachting eigenlijk in deze nieuwe gefabriceerde kweekruimte. De klimaat factoren zijn standaard gunstig in de ruimte en dat scheelt echt heel veel...en scheelt een hoop geneuzel met alle klimaat factoren te manipuleren zoals voorheen.
Het is K2.
Moet wel zeggen dat dit kweekje er ook 'knuppel in het hoenderhok' achtig uitziet!!! http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...7-week-6-bloeiComment
-
Re: Eind week 5 bloei
helemaal goed dan
heb zelf 2 rondjes met k2 gedaan,kut soort die bij mij maar niet wil groeien.zelfs met 3 weken voorgroei,kreeg ik geen bomen maar kleine scharminkels
Comment
-
Re: Eind week 5 bloei
Ok! Ik heb de stekjes wel van een doorgewinterde kweker, welke er erg goed en mooi geworteld uitzagen...wel 2 weken 18uur licht. Ik heb hiervoor ook wel eens een partij stekjes gehad, waarvan er de helft ook heel erg achterbleven. Dus denk dat de kwailteit van de stekjes wellicht het probleem was dat ze niet doorgroeien (?)Comment



Comment