Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chocolate Haze 12/12 in kokos.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

IMG_1945.jpg Kleine sneak-preview….
    Attached Files
    Binnenkweek
    Hydro
    Kokos

Comment

Inmiddels ligt alles in de netten.. Qua opbrengst een van mijn beste rondes (tijd meegerekend), wel een beetje verschil qua structuur die op zich allen verklaarbaar zijn nu ik de potten ook geïnspecteerd heb. Duidelijk is in ieder geval... meeeeeeeerrrrrrrrrr water. Of in ieder geval eerder dan... maar goed, die conclusie had ik al eerder in de ronde getrokken en het is jammer om te zien dat ik gelijk heb gehad. De wortels zijn niet echt diep de potten ingegaan, met de helft hadden ze het ook gered. Anderzijds heb ik ze direct op 100% licht en 12/12 schema gezet, letterlijk tijdens het ontkiemen. Dat de bovenlaag dan snel uitdroogt is erg logisch. Dat wil ik de komende ronde voorkomen door gewoon dagelijks handmatig te voeden totdat de wortels diep genoeg zitten voor de blumats.
      De geur is bizar.... gewoonweg verschrikkelijk.. echt een haze geur die scherp is aan de neus en je ook dat rare gevoel geeft... ben verder gaan knippen in de tent want ik rook het letterlijk op straat. daarom dus ook alles al geknipt want in het donker zitten werkt niet lekker. de laatste do-si-dos had nog wel een weekje gemogen dus die wiet tel ik maar even niet mee. 1 chocolate haze bleek tijdens het knippen had ook nog wel een weekje langer gemogen, verder lijkt het erop dat ik op exact het juiste moment geoogst heb. denk zo'n 10-15% amber verdeelt over de toppen en eigenlijk geen heldere meer. je zult het haast niet geloven maar ik ben echt vergeten foto's te maken

Moet dan ook eerlijk bekennen dat ik totaal geen zin had om te knippen maar goed.. dat heb ik wel vaker niet. In de tent is gewoon niet zo relax als op de bank zeg maar.
      Binnenkweek
      Hydro
      Kokos

Comment

• Voor het eerst
        Voor het eerst commented
        Editing a comment
        Ik heb gelukkig een tumbler.. anders was ik denk ik nu nog bezig… vond 3 dagen meer dan genoeg. Pa ja de geur is positief

• Minigrowcase
        Minigrowcase commented
        Editing a comment
        Op de bank knippen ben je gek😂 haal één comfortabele stoel om te knippen in je tent haha

• Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Koelbox natuurlijk.
    Bezig...
    X