Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Nou wat een compliment. 😊
Maar let wel, dit is ook pas m'n eerste keer op cocos en in een tentje, voorheen kweekte ik in de mini grow one.
Dus kan goed zijn dat ik nog genoeg fouten maak, maar daar kan je dan ook weer van leren, dat dan weer wel. 😉
idd. verschil is dat jij er 9 hebt terwijl ik hoop op 5 + jij zult deze hobby ook wel al enkele jaren beoefenen
ik wil wel lst training uitvoeren in die 3de week. Hoeveel keer moet dit zoal gebeure?
Ja ik ga het gewoon nog een keer zeggen, ik vind ze bleek! Of is dat normaal op Cocos ofzo? Ik heb nog geen enkel blad zo licht van kleur als jouwe hiero wat meer naar beneden. Week 3 en 5 bloei..
Ok… en wat is de ec/ph van dat water? Want lijkt me duidelijk dat de oorzaak dan niet te weinig water is. Dan blijven te weinig voeding of verkeerde ph over toch? PS.. staan er verder prima bij he… zie dit aub niet als kritiek of als je dat toch doet… opbouwende kritiek
Ik zou een voedingsbeurtje geven met callmag
Daar worden ze mooi groen van
En vaak rond de 5e week bloei vinden ze magnesium wel fijn
Vandaar dat ik in week 4 nog 1x een waterbeurt geef met callmag
En ik start de 1e week ook met een halve dosis callmag
Ik heb na 30jr cannabis gebruik eindelijk besloten om te stoppen met blowen.
Ik ben sinds een tijd helemaal gestopt met alcohol en de helderheid in m'n koppie is verslavend, ik voel me zo goed, maar ik kan me nog beter voelen want het blowen maakt me passief en lui.
Ik wist rationeel gezien dat het blowen niet goed voor me was maar gevoelsmatig won de verslaving elke keer weer.
Maar eindelijk zegt m'n gevoel nu ook, het is tijd Babs tijd om eindelijk helemaal stoppen.
Dus ben dan ook met m'n kweekje gestopt en heb alles afgebroken, voelt goed.
En tja net nu ik die hele setup heb gekocht stop ik er mee, maar dit besluit om te stoppen is mij goud waard dus...
Allen dank voor de interactie hier en het volgen van m'n kweek avonturen, maar het is tijd voor een nieuw hoofdstuk in Huize Babs. 😊🌞🌷
Ik zal beslist niet zeggen dat alles wat goed voelt ook goed is, maar als jij voor jezelf vindt dat dit de juiste beslissing is juich ik het van harte toe!
Volg mijn fototopic voortaan hier als JD is gestopt.
Comment