Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Maxi grow op cocos 😁

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Nuchterheid wordt zwaar overschat.

Stoppen met alcohol snap ik. Zelf ook een half jaar geleden mee gestopt. Zatte kapitein fantasy is gewoon niet zo schattig. Alcohol is een onnozele drug. Zatte Babs zal ook niet altijd zo schattig geweest zijn...

Maar wiet....

Comment

• Babz
      Babz commented
      Editing a comment
      Haha nou ik was geen zatlap ofzo, maar ik wil gewoon weer die helderheid in het koppie terug hebben, en ik ben klaar met die passiviteit die ik altijd van wiet krijg.

Erg jammer voor ons Babz maar voor jou een bewuste keuze en alleen maar sterk dat jij hierachter staat. Begint allemaal uiteindelijk bij jezelf. Wellicht een idee om door te gaan met kweken maar dan met CBD soortjes? Kan je op veel manieren gebruiken en blijft lekker bezig met een mooie hobby? 1x per jaar in de tuin ofzo

Comment

Jammer Babz... we zullen jou en je verslagen missen.. las ze met veel plezier..
      Binnenkweek
      Hydro
      Kokos

Comment

Gewoon sativa's roken, daar kak je niet van in.
        Slaap wiet is alleen lekker een kwartier voor het pitten. 🙂
        Baas in eigen brein.

Comment

Nu al een paar dagen nuchter, voelt heerlijk!

Bedankt voor alles lieve woorden mensen. 🙏😊🌷

Comment

• Fenderbender
            Fenderbender commented
            Editing a comment
            raar hoor Hork dat je er niets van voelt want Ik vind dat vapen toch echt inslaat als een bom... bij het roken of de vlam in de pijp of bong gaat er al een heel deel verloren, met de vape zit ik bij die eerste trek echt effe met ogen dicht te genieten van de smaak die puur is en de rush kvoel het zo helemaal over men hersenen en lichaam trekken. Nu met de bong is dat ook wel maar de smaak van de vape is toch echt wel superieur je proeft enkel de goeie stoffen geen asbak mond, je proeft een kwartier later nog wat je gevaped hebt want alles is gecoat met de terpenen.

• Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Het is lang geleden dat ik gevaped heb en als jullie zeggen er wél stoned van te worden dan heb ik wellicht nog nooit een goeie vape gerookt. Bongs krijg je geen asbaksmaak van in je mond hoor, heb dat wel met joints.

• Takketoelli
            Takketoelli commented
            Editing a comment
            Een 'verbrandsmaak' is een betere benaming.

Weekje verder en naast wat milde hoofdpijn af en toe heb ik geen klachten, voel me echt lekker man. 😃

Comment

• Babz
            Babz commented
            Editing a comment
            Bedankt! 🙏😊

• Fenderbender
            Fenderbender commented
            Editing a comment
            Dus je hebt halverwege de groei alles buiten geschopt? straf... veel succes! Ik weet niet hoe ik dat zou doen zeg, wiet maakt me net dragelijk tov van de medemensen anders sta ik veel te scherp en schiet ik iedereen met één zin dood.. met wiet denk ik ach t'is oké laat iedereen maar doen :p

• Minigrowcase
            Minigrowcase commented
            Editing a comment
            Dus je bent agressiever zonder wiet dan met?😜

Respect babz. Zeer fijn om te horen dat je niet al teveel ontwenningsproblemen hebt 👍

Comment

Bezig...
          X