Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Greyvol goes Coco..

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Bladtemp en kamer heb ik ook een keer bekeken, en voor vandaag lamp op 75%
    filedata/fetch?id=1935132&d=1749808054&type=thumb filedata/fetch?id=1935131&d=1749808054&type=thumb
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.
    Last edited by Greyvol; 13 June 2025, 11:49. Reden: Rechts zijn ze rond de 90 cm, links drie stuks 1,22 net zo hoog als de lamp hangt.
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

Ze staan er gezond bij maar die hoogteverschillen zou mij persoonlijk een doorn in het oog zijn. Toen ik nog een peuter was zou ik er om wenen. Dat wou ik toen al niet bij mijn kweekjes zien!

Niet eens om hoe het er uitziet, maar vanwege de problemen die er uit voortvloeien zoals planten die kopzwaar worden en dientengevolge met de snuit in de lekbak kiepen. En verbrandde toppen, altijd de diksten. Onderin alleen fluff. Etc.
      Volg mijn fototopic voortaan hier als JD is gestopt.

Tot dan klik HIER.

Comment

• Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Een voorspelling die zo snel uitkomt zijn de beste!

• Grow Co
        Grow Co commented
        Editing a comment
        Voortaan eerst n paar wietboterkoffie!!!!
        Voordat je aan de slag gaat 🫶🏻

• Greyvol
        Greyvol commented
        Editing a comment
        Yep tegen de warmte, nu weer volle bak en iets meer lamp afstand. En eerst wat vapen met een bak koffie doe ik altijd als eerste in de ochtend
        Met stofzuiger trok ik hard aan de stekker en toen flikkerde bijna het stopcontact in een volle lekbak, schampschot deze keer en meteen weggehaald voor de zekerheid, toch wel een beetje van geschrokken..

De verhoging weer even weggehaald, lekbak ongelukje en nu lekker een biertje, mooi man! Ruikt super lekker en groeit als kool!
      ieder weer een liter en voor het eerst was er 1 lekbak leeggetrokken. de flexi lekbak tilde ik op en klabats alles over de grond. Daar stond ook het meeste water in, 15 liter denk ik.
      Buiten de reserve ingezet en mannetje genekt, voordat ik ben begonnen met het verlagen heb ik de slowcooker aangezet met flink wat knoflook en wat groente erin. Piepers waren op..
      Als camouflage geur toch elke keer die deur open om tafels te sjouwen.
      filedata/fetch?id=1935926&d=1750344920&type=thumb filedata/fetch?id=1935923&d=1750344916&type=thumb filedata/fetch?id=1935925&d=1750344917&type=thumb filedata/fetch?id=1935924&d=1750344917&type=thumb filedata/fetch?id=1935922&d=1750344916&type=thumb filedata/fetch?id=1935920&d=1750344916&type=thumb filedata/fetch?id=1935919&d=1750344916&type=thumb filedata/fetch?id=1935918&d=1750344916&type=thumb
      This gallery has 9 photos.

Comment

• Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Die kat heeft het allemaal al eens gezien, geweldige blik. Lijkt mij een tof beest
        Dames maken er een fijne binnentuinjungle van, mooi groen ook

Ik draai een wasje met extra wasverzachter, kook een stoofpot of beide 😀
        Werkt goed he

• Greyvol
        Greyvol commented
        Editing a comment
        Knakken kan ook met de aankomende warmte vond ik het wel een strak idee. Komt wel weer terug en als ik meteen 12/12 ga volgende keer lijkt het me geen probleem. Iets te lang voorgegroeit deze keer. Lamp hangt nu nog iets hoog, is erg kut om omlaag te krijgen. Die kat is hoog bejaard en was echt een draak toen ze jong was (1 keer teveel aaien en hap), nu is ze kei lief en er een beetje vanaf. Ziet niet zoveel meer, hoort slecht en zuipt als een zeeman maar ze is al over de 20

• Voor het eerst
        Voor het eerst commented
        Editing a comment
        ik ben gestart op 12/12 en zit nu op 1.80M

Kiekjes van de buitentuin, reserve laag hangende dame ingezet vandaag, komt uit de kas, dus vandaag parapluutje en morgen gewoon weer volle bak
      filedata/fetch?id=1935933&d=1750346432&type=thumb filedata/fetch?id=1935929&d=1750346431&type=thumb filedata/fetch?id=1935932&d=1750346432&type=thumb filedata/fetch?id=1935930&d=1750346432&type=thumb filedata/fetch?id=1935931&d=1750346432&type=thumb
      This gallery has 5 photos.
      Last edited by Greyvol; 19 June 2025, 17:24. Reden: Is regulier van Cees en de automaatjes zijn rijper van rechts naar links? De rechtse bloeit nog niet en de linkse wel en alles ertussen

Comment

• Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Wow, wat zijn dat voor beestjes? Luizen?
        Dat is al een hele tijd bezig zo te zien

• Minigrowcase
        Minigrowcase commented
        Editing a comment
        Waarom zet je buiten en binnen als ik vragen mag? Heb je geen buren of iets?

• Greyvol
        Greyvol commented
        Editing a comment
        Yep luizen, kei dik stammetje. In de kliko!
        Ik maak gebruik van twee buitentuinen van anderen, niet bij mij in de tuin, alleen een beetje voorgroeien in eigen kas. In verleden wel gedaan, maar nu bloei ik buiten in eigen tuin niks af oogst van buitentuinen is bonus voor de boter en binnen is dagelijks vape materiaal buiten heb je wel eens gewoon niks en kan ik niet alleen van rond komen qua gebruik.. dit jaar hoop ik records te gaan breken

Mooi man!
      Laatste op de reserve bank..
      filedata/fetch?id=1936137&d=1750493057&type=thumb filedata/fetch?id=1936136&d=1750493052&type=thumb filedata/fetch?id=1936135&d=1750493052&type=thumb
      This gallery has 3 photos.

Comment

• Grow Co
        Grow Co commented
        Editing a comment
        Mooi man 👍🏻
        👀

filedata/fetch?id=1937298&d=1751195133&type=thumb filedata/fetch?id=1937299&d=1751195133&type=thumb filedata/fetch?id=1937300&d=1751195133&type=thumb filedata/fetch?id=1937301&d=1751195133&type=thumb filedata/fetch?id=1937302&d=1751195133&type=thumb 3 weken en 3 dagen bloei (5 juni mooi pruikje)
      Last edited by Greyvol; 29 June 2025, 13:07. Reden: Zelfde foto maar lamp op 25 %, de lamp hangt erg hoog op 90 cm maar krijg hem niet omlaag. Of te hoog of te laag, maar denk juiste keuze met deze warmte

Comment

• kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Beter zo! Gaat je goed af dit. Niet te veel meer aan doen.

• Grow Co
        Grow Co commented
        Editing a comment
        Staat er mooi bij 👀

• Minigrowcase
        Minigrowcase commented
        Editing a comment
        Mooi groen ook!

Gaat zo mooi als het maar kan!

Tot dan klik HIER.

Comment

Thanx!
        Kan ik lekker iets anders gaan doen erg relaxed wiet aan het kweken..
        filedata/fetch?id=1937439&d=1751300760&type=thumb
        This gallery has 1 photos.

Comment

Precies mijn insteek! No worries about weed!

Tot dan klik HIER.

Comment

• Greyvol
            Greyvol commented
            Editing a comment
            Yep, this is the way..

Toch was ik weer even geschrokken van 2 trosjes bananen in 1 dame in de bak die ook voor het eerst was leeggetrokken. Precies de eerste plant en recht voor me neus. Open gesprongen en al!
          Moest ook meteen aan hork denken, laat ze nou niet droog vallen. Leermomentje voor me. Nu bij 1/2 cm water in bak, water geven. Bak 1 drinkt meer als de andere 2 en na watergift 2 kootjes van mijn wijsvinger. Ongeveer 2 cm.

Niks paars geworden of andere dingen opgemerkt. Wel wat oranje haartjes of verkleuring. Toen zat ik me te bedenken dat ik dat wel vaker terug zie komen en ik beter moet gaan selecteren. Heb nu toch een kneusje hier en daar toegelaten. De dikste in het midden was/is ook zo’n kneusje. Niet dat dit nu bij een kneusje was, maar elke plant zo nauwkeurig controleren doe ik niet en kan ik ook niet.

Vind die verschillen ook wel apart om te zien, maar dan is het risico op banaantjes hoger. Eb en vloed gaat het volgende keer worden, met pompje enzo. deze kweek is om te kijken of dat coco iets voor me is. Maar daar ben ik al uit, zwakste schakel is nu degene die water geeft, dus dat kan nog iets beter

Vorige ronde was dramatisch en heel veel stress en bananen, maar de wiet is voor mij uitstekend te gebruiken en vaar er beter op als die van de legale shop. Ben actiever en vrolijker en minder zorgen over het kweken doet me ook erg goed!. Ben weer met van alles bezig buiten het wiet kweken en dat is geweldig! Twee potten inmiddels op van de santa maria en een paar zaadjes, slechts 1 kapot gegrind, maar kon de 2 halve uit de shit halen. Niet anders als van de legale, daar zit ook af en toe een zaadje in. En toen ik bij cees op visite was, zat hij aan tafel met kleine bergjes wiet, de zaadjes eruit te plukken. De smaak is niet top en heb niet dezelfde smaak als ik gewent ben, de eerste sate stokjes uit de smartpot waren wel precies die typische smaak. Misschien iets te droog of nog niet lang genoeg gecured, maar wat geef ik erom. Het werkt! Dus ookal gaat de kweek helemaal mis, is er nog steeds goeie shit. Dat is ook wel fijn om te weten en om te overbruggen legale shit. Dit jaar is nu al helemaal geweldig wiet jaar. Wooohooooo! En deze zaadjes ga ik gewoon een keer proberen, lijkt me dan ook niks mis mee.
          filedata/fetch?id=1937510&d=1751356853&type=thumb
          This gallery has 1 photos.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Greyvol View Post
            Vorige ronde was dramatisch en heel veel stress en bananen, maar de wiet is voor mij uitstekend te gebruiken en vaar er beter op als die van de legale shop. Ben actiever en vrolijker en minder zorgen over het kweken doet me ook erg goed!. Ben weer met van alles bezig buiten het wiet kweken en dat is geweldig!
            Goed om te horen dat je eigen kweek je beter bevalt dan doe Stalinistische Staatswiet!
            Tja, met andere dingen bezig zijn dat het wiet kweken is wel zo fijn. Vanaf week 2 bloei hoef ik niks meer te doen behalve 1 keer in de 7-8 dagen het vat bijvullen wat een kwestie is van de slang er inhangen en gaan. Waarden regelen en klaar weer. Ik hang tegenwoordig een net in de kweekruimte waardoor ik 's ochtends wanneer het gepeupel naar het werk fietst tot week 3 bloei de takken rijg echter zie ik dat niet als werk maar meditatie.

Tot dan klik HIER.

Comment

• Greyvol
              Greyvol commented
              Editing a comment
              Ja, mooi man. De legale wiet is goed, maar is duur en de goedkoopste is niet altijd even goed. Eigen shit, is dat ook wel eens een topje minder en pak dan gewoon nog een topje erbij. Ruim genoeg in de wiet zitten vind ik heel prettig en niet hoeven kijken naar hoeveel je gebruikt is gewoon pure luxe! Mooi man, nog 6 potten over en zit heerlijk relaxed te vapen en aan de wietboterkoffie..

• Hork
              Hork commented
              Editing a comment
              Ja ik heb ruim in de wiet zitten hoog op de prioriteitenlijst staan. Menigeen voelt zich terecht gepasseerd door Mary Jane die nooit complain. Zoals Willy Nelson zei 'het is mijn langste huwelijk!'

Heerlijke geur en kleur, wietboter ook alweer op en vandaag mooie dag om nieuwe wietboter te maken
            Hier en daar worden de toppen te zwaar en heb wat touwtjes opgehangen..
            filedata/fetch?id=1938306&d=1751965134&type=thumb filedata/fetch?id=1938308&d=1751965134&type=thumb filedata/fetch?id=1938309&d=1751965135&type=thumb filedata/fetch?id=1938307&d=1751965134&type=thumb filedata/fetch?id=1938310&d=1751965135&type=thumb

Comment

• Minigrowcase
              Minigrowcase commented
              Editing a comment
              Bijna oogst tijd 😁

• Greyvol
              Greyvol commented
              Editing a comment
              Dankje, maar nog zeker 4 weken

• Minigrowcase
              Minigrowcase commented
              Editing a comment
              En nu al bloeiharen uitgedroogd?

Vaped poo wietboter, mooie vlinder in de kas en win11 loopt als een tietje
            filedata/fetch?id=1938330&d=1751982739&type=thumb filedata/fetch?id=1938333&d=1751982739&type=thumb filedata/fetch?id=1938331&d=1751982739&type=thumb filedata/fetch?id=1938332&d=1751982739&type=thumb
            This gallery has 4 photos.

Comment

• Hork
              Hork commented
              Editing a comment
              Lege theezakjes met twee krenten als bonus!

• Greyvol
              Greyvol commented
              Editing a comment
              Das tomaten ketchup, kei lekker!
              En de na tieteling van Body Double is beter als de shit die tegenwoordig uit komt..

• Hork
              Hork commented
              Editing a comment
              Krijg nou tetten! Dat is zo!

Oorspronkelijk geplaatst door Greyvol View Post
            Heerlijke geur en kleur, wietboter ook alweer op en vandaag mooie dag om nieuwe wietboter te maken
            Hier en daar worden de toppen te zwaar en heb wat touwtjes opgehangen..
            filedata/fetch?id=1938306&d=1751965134&type=thumb filedata/fetch?id=1938308&d=1751965134&type=thumb filedata/fetch?id=1938309&d=1751965135&type=thumb filedata/fetch?id=1938307&d=1751965134&type=thumb filedata/fetch?id=1938310&d=1751965135&type=thumb
            Zie je dat mannetje op dat schilderij links? Dat ben ik nu! De toppen worden zo dik en je hebt alleen een touwtje om ze mee te ondersteunen. Ik baar me ernstig zorgen of je zo wel voorkomt dat ze bezwijken onder hun eigen gewicht en in het water vallen (dat in de lekbak staat als je naar me geluisterd hebt) en dan krijg Kees toch nog gelijk dat hydro kut met peren is!!!

Tot dan klik HIER.

Comment

• Takketoelli
              Takketoelli commented
              Editing a comment
              Smaak

• Greyvol
              Greyvol commented
              Editing a comment
              Om misverstanden te voorkomen, wat SpeesCees precies zegt heb ik opgeschreven en staat hier ook ergens tussen. Maar wat Hork bedoel, snap ik wel. Wilde de potten met elkaar verbinden zodat ze niet kunnen vallen. Maar is er nog niet van gekomen, heb tentharingen liggen maar wilde die niet in de wortels gaan prikken, dus het word toch houtje touwtje..

• Hork
              Hork commented
              Editing a comment
              Wat geheid werkt en waarvan ik uit ervaring weet dat de dames er geen hinder van ondervinden zijn bamboestokjes. Prik er ff in elke pot één en daar knijper je de dames gewoon aan vast met de tak. Geen touwtjes nodig en veel gemakkelijker.

Dit is kliko materiaal toch? Wtf het lijkt wel tabak! image_517755.jpg

Tot dan klik HIER.

Comment

• Hork
              Hork commented
              Editing a comment
              Lol over smaak valt niet te twisten!

• Takketoelli
              Takketoelli commented
              Editing a comment
              De smaak is er niet meer, die is al opgedampt. Vandaar oliecapsules, dan proef je er niks van

• Greyvol
              Greyvol commented
              Editing a comment
              Olie capsules is inderdaad een goed idee, ik heb alleen moeite met pillen slikken en heb liever een slok vieze koffie dan..
              Cake en koekjes vond ik zonde, bak liever een lekker koekje ghehehe. Maar zo is er voor ieder wel een manier van nuttigen, mooi man!
          Bezig...
          X