Hallo medekwekers
Hier ben ik terug met een nieuw ronde ( Nu op cocco )
heb mijn vorig kweekje op aarde is gedroogd en heb er niet veel van mijn 6 plantjes gehad maar is wel heeel lekker
hopelijk gaat het beter deze rond
Nu heb ik 10 Amnesia heis gefiminiseerd van Royal queen seeds
ik heb ze 5 dagen in de broedkast gestoken iets te lang want na 5 dagen hadden ze al wotels van 5 a 6 cm en bij somige kwamen de lop blaadjes al te zien
nu na 5 dagen in kleine potjes zie ik dat er 7 gaan overleven , er zijn er 2 dood door een kraakje in het steeltje hoe het komt ik weet het niet heb ze enkel water gegeven en 1 dat niet uitkomt en het laatste steekt juist een sprietje uit
ze krijgen nu al 5 dagen water straks ga ik ze een beetje wortel stimulator geven van Canna en een beetje enzymes van Plagron
de lv staat op 75% met lampp aan en lamp uit rond de 50%
warmte rond de 29° met 4x55 wat Tl lampen ( van de growshop )
hier onder vind je nog enkele foto's
als je tips hebt of comentaar laat maar horen
keep on smoking greets !!!!!!!!
DSC01172.jpg DSC01175.jpg DSC01174.jpg DSC01173.jpg
Hier ben ik terug met een nieuw ronde ( Nu op cocco )
heb mijn vorig kweekje op aarde is gedroogd en heb er niet veel van mijn 6 plantjes gehad maar is wel heeel lekker
hopelijk gaat het beter deze rond
ik heb ze 5 dagen in de broedkast gestoken iets te lang want na 5 dagen hadden ze al wotels van 5 a 6 cm en bij somige kwamen de lop blaadjes al te zien
nu na 5 dagen in kleine potjes zie ik dat er 7 gaan overleven , er zijn er 2 dood door een kraakje in het steeltje hoe het komt ik weet het niet heb ze enkel water gegeven en 1 dat niet uitkomt en het laatste steekt juist een sprietje uit
ze krijgen nu al 5 dagen water straks ga ik ze een beetje wortel stimulator geven van Canna en een beetje enzymes van Plagron
de lv staat op 75% met lampp aan en lamp uit rond de 50%
warmte rond de 29° met 4x55 wat Tl lampen ( van de growshop )
hier onder vind je nog enkele foto's
als je tips hebt of comentaar laat maar horen
keep on smoking greets !!!!!!!!
DSC01172.jpg DSC01175.jpg DSC01174.jpg DSC01173.jpg

Comment