Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuw kweekje 10X Amnesia heis

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Nieuw kweekje 10X Amnesia heis

smoker2002: ph wel effe op 5,8 houden he......
    momnet ze 1 week zijn en je hangt de hps lamp erboven.....zodra je d eBLOEIFASE start niet meer dagelijks voeden.....in d egroeifase dagelijks geven he.....en relax met je fishmix....ook niet te veel he....slechts 2x per week is ruim genoeg.

XXXX trouwens waarom geef je nu al A+B van canna? is nog niet nodig laat ze eerst effe wennen aan de wortelrootz..... zodra ze op 12 uur gaan kun je starten met de A en B voeding....
    (remember: ph 5,8)

ter info: cocos is neutraal dus eerst spoelen met de juiste waarde van ph is onnodig. ik kweekte jaren op coco's en deed altijd rechtstreeks in de potten en zaad erin en gaan. zoalng je maar de goede EC hebt en de coorecte ph van 5,8.......5,8..........5,8............5,8 ....enz....... dus niet 6 en hoger gewoon 5,8 dan komt het helemaal goed.
    sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

heb A&B gegeven (Plagron) omdat je zei dat ik voeding moest geven aan de rand van de potten in post nr 12
      als je gezegd had enkel wortel stimulans had ik dat geweten lol
      hopelijk verbranden ze niet van 1x
      kga nog een ww'tje en een critical van mijn vorige kweekje blowen
      tot morgen
      greets
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
      KEEP ON GROWING AND SMOKING

Comment

nee man verbranden niet van 1 x..... maar tot aan de bloei gewoon rustig die wortelstim geven..... als z eredelijk staa kun je wel a en b geven maar niet overdreven veel.....
        water geven aan de rand he....ph ook goed doen he....
        sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

hey kweker
          ik heb er nu al 2 dagen geleden toch de 400 hps er boven gehangen
          er staan nu 5 plantjes mooi open laatse zijn lop blaadjes zaten vast aan elkaar heb het zelf open gedaan had nooit kracht genoeg gehad om het te openen ze plakten vast aan elkaar en het gras prietje heeft nog altijd niet van blaadjes maar is nu wel al in 3 sprietjes vertakt ( tes iets raars)
          de ph staan op 6.0 momenteel en om de 2 a 3 dagen geef ik wortel stimulans mee in het water anders gewoon afgezuurd water
          zal later vandaah nog enkele foto's posten heb nu ff weinig tijd
          thx voor de hulp Kweker

greets

Comment

cocos bevat weinig og geen stikstof,en dat hebben je planten nodig in de groei en begin van de bloei.alleen water geven kan wel op coccos aarde.

Comment

hallo hier ben ik terug sorry dat het ff duurde maar had enkele drukke dagen
              hier zijn de foto'kes het grassprietje blijft groeien maar het lijkt weinig op een plant ???
              ik geef om de 3 dagen wat wortel stimulans mee in hun afgezuurd water en da lamp hangt nu op 90cm en gaat nu iedere dag 10 cm naar beneden
              lv rond de 50% meer haal ik niet met de 400 hps lamp luchtbevochtiger staat op max
              en 2x per week fish mix DSC01198.jpgDSC01199.jpgDSC01200.jpg

Comment

hallo hier ben ik nog eens

ze staan nu iets meer dan 1 week onder de 400 watt hps lamp en de lamp hangt nu op 50 cm van de dames

ze krijgen afgezuurd water op 5.8ph en om de 3 dagen wortel stimulans

lv is op 50 met lamp aan lamp uit gaat tot 75%

krijg de lv niet hoger dan 50% met de lamp aan

wanneer mag ik ze nu in bloei trekken

heb enkele foto's bij gestoken is dan makelijker voor jullie advies te geven

mvg DSC01225.jpgDSC01226.jpgDSC01227.jpgDSC01228.jpg

Comment

ziet er allemaal zeer mooi uit
                  & je hebt nog meer dan genoeg plaats lijkt me wel
                  dus je kunt nog lekker laten voorgroeien maar dat zul jij beter weten dan ik
                  doe zo verder alvast groetjes

Comment

Met smoke the grass bedoelen ze toch echt iets anders, ghehehehe. Succes met je grassprietje

Comment

om lv hoger te krijgen
                      enkele bakken met water zetten of vloer natmaken
                      of natte handdoeken om de zoveel tijd

veel plezier met je grow

grtz

je zult wel de bloei ingaan en dan hoef die niet meer zo hoog te zijn
                      bij jouw dus weinig kans op schimmel in de laatste weken(lv < 40)

Comment

B2N bedankt voor de tip
                        kheb dat vroeger nog gedaan maar je kas staat dan direkt vol
                        daarom heb ik luchtbevochtiger staan die 18 uuren op max draaid
                        in de bloei hou ik het meestal rond de 40lv

grtz

Comment

vandaag trek ik ze in bloei
                          foto's volgen eind van de week
                          grtjs

Comment

hallo

zoals beloofd hier zijn de foto's
                            en zoals je kan zien het gras sprietje leeft nog lol
                            ze krijgen nu 1 dag voeding en de dag erna enkel afgezuurd water en zo wissel ik af
                            en begin traag met de opbouw van voeding
                            het is te warm in de kast maar ze hebben er blijkbaar niet veel probleem mee meer kan ik niet doen heb al aanzuiging van buiten

grtjs DSC01252.jpgDSC01253.jpgDSC01254.jpgDSC01255.jpgDSC01256.jpg

Comment

Kun je eens wat foto's maken zonder dat irri hps-licht ? En met wat vergelijkingsmateriaal ernaast, of 'n foto van opzij ofzo
                              Volgens mij zien ze er niet zo happy uit, en ze groeien ook erg langzaam toch ?
                              Ben je niet te vroeg naar bloei gegaan ? Of staan ze nu al in 11L potten, en vertekenen te foto's zo ?

Je bent ook gras aan het kweken voor je konijn ?
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

neen ze staan nog altijd in kleine potjes en ja ze groeien zeer traag
                                ze hebben 5 dgen in de broedkast gestoken om te ontkiemen
                                heb ze dan 14 dagen onder tl lampen gehangen 4x55watt (18 uur licht)
                                en heb ze dn 14 dagen on hps gehangen had geen groei lamp zo was een hps (18 uuren licht)
                                dat is een maand samen voor groei is toch wel veel voor amnesia een maand voor groei
                                en heb ze dan na 1 maand in bloei getrokken nu beginnen ze iets sneller te groeien zal dit weekend nog wat nieuwe foto's posten

neen QnQ das geen gras das uit 1 amnesia zaadje gekomen het lijkt op gras maar is zeer stevig aan de stengel en als je kijkt met een vergroot glas staan er allemaal kleine tandjes naast elkaar op de stengels ( heb al een foto geprobeert maar je kan de tandjes niet zien op de foto ze zijn te klein om het te kunnen zien )

Comment

Bezig...
                                X