Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

white weirdo twin top ( W.W & J.D) Cocokweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    white weirdo twin top ( W.W & J.D) Cocokweek

    Korting op 420shop
    Hey beste growertjes,
    Hier een klein kweekverslag van White Widow en superlekkere Jorges Diamond. Is ondertussen bijna een jaartje geleden en ondertussen al heel wat bijgeleerd.
    Dus dacht ik ff een paar fotokes te posten.Ik heb hier ook een wel iets wat rare White Widowplant. Ikzelf noem hem Twin top . Echt wel mooi om te zien. En er groeit zelfs een minitopke op het blad.
    J.D.jpgJ.D nr1.jpgJorgebush.jpgtwin top W.W.jpgwhite weirdo twin top.jpg1st 2 pics zijn J.D en de laatste 2 zijn dus TwinTop White Weirdo.
    Jorge zit bijna op zn laatste dagen W.W mag zoals gewoonlijk dikke week langer staan. Zal blij zijn dat ik kan gn knippen eindelijk terug Jorge blowen.
    !!!PEACE!!!

    #2
    Re: white weirdo twin top ( W.W & J.D) Cocokweek

    Hehe grappig die twin top, zeker met zijn mini-blad-topje
    Mooie planten verder! Je maakt me ineens jaloers, ben ook al een tijdje benieuwd naar Jorges Diamond eigenlijk. Kun je hem aanraden? Je hebt er precies al ervaring mee

    Comment


      #3
      Re: white weirdo twin top ( W.W & J.D) Cocokweek

      Hey NiPulse, ik kan je die ZEKER aanraden man als je graag een zoete en fruitige smaak wilt hebben. Ikzelf noem dit Playstationweed omdat ie lekker hard aankomt dan plof ik mij in de zetel en game on.
      hier is alvast een link met wat uitleg over J.D en ik zou zeggen probeer een kweekje met Jorge en je zult zeker geen spijt hebben. http://azarius.nl/seedshop/dutch_pas...in/?currency=5
      !!!PEACE!!!

      Comment

      Bezig...
      X