Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AK-47 en afghaanse kush(coco)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: AK-47 en afghaanse kush(coco)

clipfan onder je lamp doen blazen, kan je nog iets dichter komen ookwat bedoel je met vertakken van je plant
    Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Ermm bijknippen zodat ik meer takken heb,en wat is clipfan grtjs

Comment

Die 18 graden in je tent is dat met de lamp aan?
        Hoe zit het met je luchtvochtigheid enz?
        Ververs je je lucht?
        Ec en ph?

Comment

Ja Mijn Tent Staat In Een Garage had nergens anders plaats ervoor en met dit weer hier in belgie is het well wat koud,en daarvoor zou ik eens moeten kijken weet het niet nu direct ben namelijk niet in de buurt van de plant

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Alle Hulpmiddeltjes zijn welkom btw, is mijn eerste keer dat ik ze zet dus weet nog niet echt zoveel ervan qua details enzo.

Comment

Ik wil je niet ontmoedigen he maar zo gaat het niet lukken, veel te koud.
            Je ziet het ook aan de plantjes, beetje zonde van de energie die je erin steekt.
            Als het dan toch in de garage moet zul je moeten zorgen dat je een dubbelwandig
            hok met isolatie hebt en daarin je tent, en dan zal je nog lichtjes moeten bijwarmen
            met zo'n klein warmluchtkacheltje met thermostaat in de winter.

Comment

Zal eens kijken in paar winkels voor zoiets dankj alvast

Comment

20130203_233729.jpg20130203_233650.jpg20130203_233701.jpg

Mijn Ak-47 Is Volop In De Groei,de afghan kush komt wel wat achter

Comment

Hoge druk natrium

Comment

Dankj voor de reactie zal mie heel wat hebben.en had je het over die royal queen of over de ak-47 en afgh kush want die royal queen is een plant van eenvriend die ik er gewoon eens wouw opzetten want ikzelf vind de plant niet echt goed na 8 maanden zo er uit te zien? Wouw gewoon weten wat jullie ervan vonden.. hoe vind je de ak en afgh kush anders? Ik gzbruik cana a en b en wortelstimulator voor deze kgebruik ook een boost maar heb het een week nx ggeven want de planten werden geel dusbik denk dat ik nu weer zal beginnen met de stoffen er terug bij te doen.

Dankj voor de reactie zal mie heel wat hebben.en had je het over die royal queen of over de ak-47 en afgh kush want die royal queen is een plant van eenvriend die ik er gewoon eens wouw opzetten want ikzelf vind de plant niet echt goed na 8 maanden zo er uit te zien? Wouw gewoon weten wat jullie ervan vonden.. hoe vind je de ak en afgh kush anders? Ik gzbruik cana a en b en wortelstimulator voor deze kgebruik ook een boost maar heb het een week nx ggeven want de planten werden geel dusbik denk dat ik nu weer zal beginnen met de stoffen er terug bij te doen.

Comment

Ik gebruik nooit geen booster ze zijn vet duur en hebben naar mijn mening te weinig effect Ook de canna A canna B gebruik ik niet meer dan 30 ml op 10 liter aangegeven staat 40 ml op 10 liter maar het helpt niks ja je voeding is sneller op en je kunt weer sneller nieuwe kopen. 62 euro voor tien liter. Verder zou ik wel een klein elektrisch radiatortje (500 wat) gebruiken als de lampen uit zijn, deze heb je in bouwmarkt al voor 30 euro. Ik moet toegeven dat je met leuke soorten experimenteert Maar houd het eerst om ervaring op te doen bij makkelijke soorten die minder gevoelig zijn bv een K2 dit is een korte bloeier 7 a 8 weken en kan beter tegen kou dan bv een Jack Herrer.(wat wel een super op brenger is heb hier al 50 gram per plant mee gehaald) Het schema hierboven heb ik dan ook ontwikkeld voor Indica's de korte bloeiers. Een Sativa bv Amnesia Haze bloeit veel langer 11 weken dus voeg je hier de PK13/14 pas toe in week acht(Laatste 3 weken van de bloei 5 tot 8 keer meegeven).

Batzzbatzz

Comment

veel succes nog
                        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

heb mijn planten al wat bijgeknipt en gedaan,nu heb ik een vraagje,
                          -wanneer kan ik beginnen met de tijd van lampen te veranderen om ze in de bloei te zetten? ze zijn nu al een goeie 3 maanden bezig.

foto's volgen nog,grts
                          Last edited by smetjuuuh; 18 February 2013, 19:31.

Comment

Ik vind ze er best gezond uitzien...prima! Onkruid vergaat niet

autoflowers hoef je niet op 12/12 te zetten maar kan wel...18/6 is beter maar na drien maanden(erg lang) kan je ze zeker in de bloei zetten! Ze zien er ook best gezond uit dus doen zoui ik zeggen! ben benieuwd of i e zal smaken

autoflowers hoef je niet op 12/12 te zetten maar kan wel...18/6 is beter maar na drien maanden(erg lang) kan je ze zeker in de bloei zetten! Ze zien er ook best gezond uit dus doen zoui ik zeggen! ben benieuwd of i e zal smaken
                            En je cocos nooit droog laten worden...kan ze prima kletsnat houden omdat cocos heel luchtig is! Gaat ie gelijk een stuk sneller groeien

Comment

Dus mag er eigenlijk veel water bij de coocos en ze zijn nu al denkek 4 maanden bezig moet ik ze nu al ind e bloei zetten of ng eventjes wachten ik zal moegen fotos uploaden ook grts en ze ruiken lekker hoor

Comment

Bezig...
                              X