6 keer Shivahaze

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Petrosapien
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Feb 2013
    • 12

    #1

    6 keer Shivahaze

    Korting op 420shop
    - 6 # Shivahaze stek op cocos
    - 2 # 600 watt philips greenpower
    - 1500 m3 afzuiging
    - passieve inlaat
    - 750 watt kachel
    - clipfan
    - handmatige bewatering 1 keer dag (zo veel als nodig)

    Voeding


    - Elixer A&B
    - Aptus startbooster t/m eerste week bloei
    - Aptus topbooster eerste dag bloei t/m 2 weken eind bloei
    -Aptus CalMag 3e t/m 5e week bloei 1 keer in de week
    - Plagron enzymen om de dag
    - GHE Mineral magic 1 keer in de week
    - Velda bacterial om de dag
    - Canna PK 13/14 ergens eind van de bloei

    Week 1 bloei Ec 1.4 Ph 5.8
    lamp aan: 27-29 celcius
    lamp uit: 20-25 celcius

    Dag 1 bloei:_MG_2556.jpg_MG_2558.jpg_MG_2559.jpg_MG_2560.jpg_MG_2561.jpg_MG_2562.jpg_MG_2567.jpg


    Last edited by Petrosapien; 5 March 2013, 05:17.
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Re: 6 keer Shivahaze

    Ze zien een beetje bleek, of niet ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • Petrosapien
      Plantje
      Nieuw Lid
      • Feb 2013
      • 12

      #3
      Re: 6 keer Shivahaze

      Dat dacht ik ook te zien ja? Denk dat dat deels komt door mijn witbalans maar een calcium en magnesium tekort zou dat kunnen? Die a & b voeding geef ik minder als wat op de fles staat. Een ec van 2.2 lijkt me niet helemaal juist in dit stadium.

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Dat dacht ik ook te zien ja? Denk dat dat deels komt door mijn witbalans maar een calcium en magnesium tekort zou dat kunnen? Die a & b voeding geef ik minder als wat op de fles staat. Een ec van 2.2 lijkt me niet helemaal juist in dit stadium.

      Comment

      • General
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Apr 2012
        • 919

        #4
        Re: 6 keer Shivahaze

        Sommige sativas zijn kenmerkend lichter van groen.

        Ziet er mooi uit!

        mobile message

        Comment

        • Petrosapien
          Plantje
          Nieuw Lid
          • Feb 2013
          • 12

          #5
          Re: 6 keer Shivahaze

          Bedankt general... ben nu een week verder en vooral de nieuwe scheuten zijn wat lichter van kleur en het middelste en onderste is mooi groen. Ik zal snel wat foto's updaten...

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #6
            Re: 6 keer Shivahaze

            Doe eens een paar foto's maken als de lampen net uit gaan.
            Dan zit die vervelende gele hps-kleur er niet bij.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • Zoetstof
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Jan 2012
              • 266

              #7
              Re: 6 keer Shivahaze

              Ziet ermooi uit.
              Moet maar een stoeltje bij!
              Kijk mijn vorige microkweek: 2 x PP, 3 x 18w TL, 70x50x120cm.
              Kijk mijn nieuwe ronde: Zoetstof's Sweet Skunk Auto's Vensterbankplanten

              Comment

              • smetjuuuh
                Stoner
                Member
                • Oct 2012
                • 23

                #8
                Re: 6 keer Shivahaze

                Hoe lang hebben ze in de groei gestaan voordat je begon met de vloei.ze zien er mooi uit ik volg je ook wel

                Comment

                • Petrosapien
                  Plantje
                  Nieuw Lid
                  • Feb 2013
                  • 12

                  #9
                  Re: 6 keer Shivahaze

                  zoetstof: bedankt man...jou kweekje ziet er ook leuk uit...vooral het klussen van zon mooi hokje waardeer ik wel. Hoezo een stoeltje? komje er gezellig bij zitten?

                  smetjuuuh: Vanaf het moment dat ze wortelde denk ongeveer 20 dagen...ze waren ook best lastig te stekken..maar dat kan komen door de lage luchtvochtigheid op het moment van stekken! Al met al heb ik ze best lang laten voorgroeien maar ik heb niet het idee dat ie heel erg streched! afkloppen want ik zit nu in de tweede week bloei en miss schieten ze ineens door! Maar hewb zon gevoel dat ik een prima toppen dekje krijg Ik heb ze eerst gefimmt en zovernodig gesupercropped.

                  Morgen kom ik waarschijnlijk met een fotoupdate...ze staan er mooi bij en het begin van de topvorming is begonnen!

                  Comment

                  • Petrosapien
                    Plantje
                    Nieuw Lid
                    • Feb 2013
                    • 12

                    #10
                    Re: 6 keer Shivahaze

                    Excuses voor het oponthoud! Hier een aantal fotos met aangepast witbalans!
                    Dit is dag 14 van de bloei! Ze gaan super goed! _MG_2643.jpg_MG_2649.jpg_MG_2650.jpg_MG_2651.jpg

                    Comment

                    • smetjuuuh
                      Stoner
                      Member
                      • Oct 2012
                      • 23

                      #11
                      Re: 6 keer Shivahaze

                      Prachtig gewoon

                      Comment

                      • djw4
                        Super Grower
                        MemberLucky Member
                        • Aug 2012
                        • 1916

                        #12
                        Re: 6 keer Shivahaze

                        mooie plantjes en hoever zijn ze nu greets
                        Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

                        Comment

                        • Petrosapien
                          Plantje
                          Nieuw Lid
                          • Feb 2013
                          • 12

                          #13
                          Re: 6 keer Shivahaze

                          Thnx djw4... ze zijn nu in week 5! Ik kom na het weekend met ene update. Ze ruiken echt heel erg sterk worden mooie toppen!

                          Comment

                          • lyra49
                            Expert Stoner
                            Member
                            • Mar 2013
                            • 78

                            #14
                            Re: 6 keer Shivahaze

                            Ben benieuwd! zien er goed uit...

                            grt
                            sigpic

                            Comment

                            • QnQ
                              Godlike Grower
                              Lucky Member
                              • Sep 2010
                              • 26093

                              #15
                              Re: 6 keer Shivahaze

                              Yeah, er zijn al zo weinig cocos kweekverslagen, en deze is ook een beetje mager, qua info en foto's.
                              Op de laatste foto's hadden ze het iig warm.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment

                              Bezig...