Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

6x Superlemonhaze greenhouse Cocogrow

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    6x Superlemonhaze greenhouse Cocogrow

    Korting op 420shop
    hallo, zal mezelf eerst even snel voorstellen, ik ben jordy 21 jaar jong, werk 40uur en kweek al sinds mijn 13e(van kleins af aan meegekregen) voor de hobby.
    Na een aantal succesvolle jaren buitenkweek ben ik 2 jaar geleden begonnen met indoorkweek in een kweektent van secret jardin ds90,
    ik kweek met 400w bulp, 2ventilatoren, can-busfilter met in-pipe afzuig motertje en tot slot actieve lucht inlaat wat word gepakt van buiten,
    dit is nu mijn 2e kweek met deze "setup",
    kweek 1 was master kush (uiteraard een makkelijke voor te beginnen), deze kweek wou ik het wat lastiger maken voor mezelf dus besloot super lemon haze te kweken,
    eerlijk gezegt nog nooit een haze soort gekweekt, maar houw wel van een nieuwe uitdaging,
    de zaadjes van greenhouse ontkiemt in een propegator met 2xtl coolwhite,
    zit inmiddels in week 3,5 van de kweek en de plantjes lijken (na mijn mening) mooi gezond te groeien, en zoals bekend bij haze, snel,
    ik zal vanaf vandaag iedere dag wat mooie fotos van mijn kweek posten en hoop zo toch misschien wat tips en advies te krijgen,

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    toevoeging; ontkiemt met sponges en voeding B.A.C, aptus, canna coco en plagron,
    zelf klein schematje gemaakt.
    als nog iets mist hoor ik het graag!
    Attached Files

    #2
    Re: 6x Superlemonhaze greenhouse Cocogrow

    ImageUploadedByTapatalk1435631644.835413.jpg foto week 2


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    Comment


      #3
      Re: 6x Superlemonhaze greenhouse Cocogrow

      ImageUploadedByTapatalk1435632230.058457.jpgImageUploadedByTapatalk1435632245.831403.jpgImageUploadedByTapatalk1435632257.337153.jpgImageUploadedByTapatalk1435632271.761094.jpg


      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

      Comment


        #4
        Re: 6x Superlemonhaze greenhouse Cocogrow

        lekker soortje ... heb hem ook net gekweekt en vond het geen moeilijke plant .. als je ze topt haal je wel meer oogst .. mijn ongetopte lemon haze haalde een 25 gr droog en een getopte een 40 gr droog dus wel een verschil

        ik ga je zeker even volgen

        heb er nu namelijk ook nog 2 staan van green house seeds en ben heel content over hun zaden .

        grtz dieseltj en succes

        Comment


          #5
          Re: 6x Superlemonhaze greenhouse Cocogrow

          ik zal je vertellen dat ik niet echt kweek voor opbrengst maar meer als hobby, opbrengst is een leuke bijzaak, ben er mee opgegroeid zouw bijna zeggen dat ik niet beter weet haha, tips en adviezen zijn altijd welkom zonder commetaar word je nooit beter, heb in het begin een klein magnesium probleempje gehad maar is optijd verholpen met CaMg- boost van aptus voor de rest nog niet echt bijzonderheden gehad bij deze kweek.. ik hou je op de hoogte


          Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

          Comment


            #6
            Re: 6x Superlemonhaze greenhouse Cocogrow

            trouwens ook nog niks aan te merken aan de zaden van greenhouse, mijn vorige indoor kweek (master kush 5x & blue candy 2x) netjes uitgebloeid zonder enige rare problemen!


            Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

            Comment


              #7
              Re: 6x Superlemonhaze greenhouse Cocogrow

              Welkom en succes met de kweek,
              Kijk graag even mee
              2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
              2016 - Greyvol's buitenkweek
              2017 - Santa Maria van Space Cees

              Comment


                #8
                Re: 6x Superlemonhaze greenhouse Cocogrow

                image.jpgimage.jpg

                Comment


                  #9
                  Re: 6x Superlemonhaze greenhouse Cocogrow

                  Hallo Jordy .

                  Ik wens je veel suc 6 met jou kweek , het in ieder geval een goede keuze en lekker als ie klaar is !

                  Mvg V.N.
                  Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile

                  Comment


                    #10
                    Re: 6x Superlemonhaze greenhouse Cocogrow

                    de eerste haartjes zijn tevoorschijn gekomen, laat dat bloeien maar beginnen!ImageUploadedByTapatalk1435952670.314324.jpgImageUploadedByTapatalk1435952684.317669.jpgImageUploadedByTapatalk1435952702.876490.jpg


                    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                    Comment


                      #11
                      Re: 6x Superlemonhaze greenhouse Cocogrow

                      Waarom zijn je plantjes nat? Niet verstandig terwijl het licht aanstaat.

                      Thugz
                      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                      Comment


                        #12
                        Re: 6x Superlemonhaze greenhouse Cocogrow

                        is net het moment geweest voor de lamp uit ging, spuit ze paar maal per week af voor het schoon houden van de blaadjes ivm eventueele insecten/grond en noem het maar op, zal niet veel bijzonders doen maar vind het zelf wel fijn als alles schoon is, toch bedankt

                        jordy


                        Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                        Comment


                          #13
                          Re: 6x Superlemonhaze greenhouse Cocogrow

                          topjes gaan goed!ImageUploadedByTapatalk1436393448.758525.jpgImageUploadedByTapatalk1436393464.597677.jpg


                          Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                          Comment


                            #14
                            Re: 6x Superlemonhaze greenhouse Cocogrow

                            helaas heeft 1 plant het niet gered had hier al rekening mee gehouden omdat mijn kweekruimte eigelijk te klein is voor alle planten, het lijkt dat er nog 1 zieke tussen zit, over de rest mag ik zeker niet klagen, beginnen flink wat thc te krijgen,
                            eindelijk resultaatImageUploadedByTapatalk1437439233.845458.jpgImageUploadedByTapatalk1437439253.836495.jpgImageUploadedByTapatalk1437439287.051320.jpg


                            Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                            Comment


                              #15
                              Re: 6x Superlemonhaze greenhouse Cocogrow

                              lekker !!! super lemon haze ben benieuwd hoe die gaat smaken
                              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                              Comment

                              Bezig...
                              X