Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1 plant / 1 m2 / 1 kiloWatt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1 plant / 1 m2 / 1 kiloWatt

    Korting op 420shop
    Als er van je 5 zaadjes maar 1 ontkiemt, wat doe je dan? Precies: Gewoon doorgaan met 1 plant. Die laat je lekker opgroeien:
    superplant_001.jpg
    Dan donder je 'r plat:
    superplant_002.jpg
    En je laat 'r op 12/12 weer omhoogkomen:
    superplant_003.jpgsuperplant_004.jpgsuperplant_005.jpgsuperplant_006.jpg
    Niet vergeten water te geven:
    superplant_007.jpg
    En dan eindig je met een plant:
    superplant_008.jpgsuperplant_009.jpg
    Tijdens de oogst:
    superplant_010.jpg
    En uiteindelijk heb je dan een zakje wiet. Niet heel spannend allemaal:
    superplant_011.jpg

    Maar. Nou zat ik een lekkere pijp te roken van mijn wietje, en kreeg allemaal rare ideeen in mijn hoofd. Had ik namelijk, vlak voor de oogst, deze plant 1 dag buiten gezet, dan was het een gedoogde plant geweest. Dan was ook de oogst onder het gedoogbeleid gevallen: Je mag namelijk niet alleen 5 planten bezitten, maar ook de oogst van 5 planten. Dus:
    - Ik mag met mijn zakje-wiet-van-1-plant best een weekendje naar Terschelling. Ik las namelijk dat bij de drugscontroles aan de veerboot volwassenen 5 gram wiet mogen houden. Dan mag ik mijn ene plant houden. Toch?
    - Een coffeeshop mag normaal gesproken 500 gram wiet in huis hebben. Maar een shop moet toch ook 5 kilo mogen hebben, zolang het maar van 5 planten komt?
    - Met steeds 1 bloeiende plant, maximaal 3 groeiende planten en 1 drogende plant moet je een commerciele kwekerij kunnen opzetten die 5 kilo per jaar aflevert. Jammer toch, dat Opstelten heeft bedacht dat 5 planten een professionele kwekerij kan zijn. De rotzak.
    - Als ik op straat wordt aangehouden met mijn zakje wiet, moet ik dan meteen roepen dat het van 1 plant is, en foto's laten zien? Of toch beter mijn mond houden?
    - De "Cannabis Social Clubs" schijnen er vanuit te gaan dat je met 5 planten 1 persoon van wiet kan voorzien. In feite kan je met 5 planten 10 mensen voorzien van een gram per dag. Misschien moet iemand die clubs eens leren kweken. Ik stel met beschikbaar.

    #2
    Re: 1 plant / 1 m2 / 1 kiloWatt

    Wauw.....
    Life's a bitch and then you die.
    So fuck the world and lets get high.

    Comment


      #3
      Re: 1 plant / 1 m2 / 1 kiloWatt

      Wauuu

      Boven in dit topic Rechts kan je dit topic Waarderen ik heb het gedaan wat een mooie post en wat een mooie plant
      God was never on your side..

      Comment


        #4
        Re: 1 plant / 1 m2 / 1 kiloWatt

        Mooie dame. Hoe lang voorgegroeid??? Dat ze maar mag smaken. Have fun. Gr JB
        Keep em green

        Comment


          #5
          Re: 1 plant / 1 m2 / 1 kiloWatt

          Zal ik dan toch maar iets meer informatie geven?

          Het is een "Peacemaker" van "Finest Medical". Zowat 9 weken voorgegroeid onder 100 watt aan spaarlampen, op 24/0.
          Daarna ging de HPS erop: 2x600watt in een zelf ontwikkelde kap: De "blanikap"
          dubbelekap.jpg
          Halverwege de kweek ben ik teruggestapt naar 800watt, omdat de afzuiging het niet meer aankon. Ik zag geregeld temperaturen boven de 32 graden.
          Halverwege de kweek is er iets mis gegaan met mijn automatische voeding. Ze heeft (schat ik) 2 dagen droog gestaan. Dat heeft ze overleeft, maar ze heeft er een behoorlijke klap van gekregen.
          Door de hoge temperaturen gebruikte de plant veel meer water dan voeding. Ik moest mijn voedingsvat blijven verdunnen, maar vaak ging het zo hard dat ik een EC van 2.5 of meer zag... op een gegeven moment zelfs 3.0.
          Overigens kweek ik dus op cocos. Ik voed met Canna Coco A/B. Dagelijks (later zelfs 2x dagelijks) doorweek ik de cocos compleet.
          PK13/14 heb ik niet gebruikt: Die zooi verstopt mijn voedingssysteem. Boosters/ripeners gebruik ik zowiezo nooit. Ik spoel wel mijn cocos, zo eens in de 3 weken, met enzymen.

          Ik denk dat er nog meer mogelijk is. Als ik geen fouten maak met voeding en water, en als ik voluit op 1200 watt kan draaien, dan moet een kilo mogelijk zijn. Mooi projectje voor volgende winter.

          Comment


            #6
            Re: 1 plant / 1 m2 / 1 kiloWatt

            Nice. THE sky is the limit. Handige Harry. Vergeet geen patent aan te vragen op die lamp. Gr JB
            Keep em green

            Comment


              #7
              Re: 1 plant / 1 m2 / 1 kiloWatt

              Mooi gedaan zeg.

              Comment


                #8
                Re: 1 plant / 1 m2 / 1 kiloWatt

                knap! mooie plant

                Comment


                  #9
                  Re: 1 plant / 1 m2 / 1 kiloWatt

                  Mooi gedaan hoor.
                  Met genoeg licht en voldoende groeitijd lukt dat met veel soortjes wel, dan kun je gewoon 1:1 draaien.

                  Alleen met dat gedoogbeleid zit je er naast denk ik. (ik weet het ook niet zeker eh, ik ben geen jurist en heb geen zin dat weer op te zoeken) kweken.

                  Ook de oogst van 5 planten mag je niet in bezit hebben.
                  In feite zou je er tussendoor kunnen fietsen zolang die wiet nog aan de plant zit en de planten buiten staan.
                  Zolang het niet meer dan 5 zijn, is het buiten gedoogd, en zolang de wiet er nog aan zit "mag" het.
                  Tot zover de theorie. Hoe het in de praktijk gaat kan weleens verschillen natuurlijk.

                  Maar om nou met zo'n zak wiet over straat gaan is de goden verzoeken.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #10
                    Re: 1 plant / 1 m2 / 1 kiloWatt

                    De oogst van 5 planten is wel degelijk gedoogd: Daar is een uitspraak van de Hoge Raad over geweest:
                    http://uitspraken.rechtspraak.nl/inz...HR:2012:BW9183

                    Die uitspraak is onleesbaar, maar hier wordt wat duidelijker taal gesproken:
                    http://hennepadvocaat-hennepkwekerij...nepkwekerijen/
                    Ook 326 gram afkomstig van 3 plant valt binnen gedoogbeleid


                    ** TIP **
                    Wij adviseren u bij het oogsten van de maximaal 5 planten foto's te maken voor het geval dat de politie later bij u binnenvalt. U kunt met de foto's bewijzen dat de hoeveelheid hennep afkomstig is van niet meer dan 5 planten, zodat het nog valt binnen de gedoogde hoeveelheid.
                    Als je nou plantjes kiemt onder een lamp, maar dan buiten afbloeit... is dan opeens de oogst verboden? Of als je alleen de laatste maand buiten afbloeit? Of de laatste dag?
                    Ikzelf ga er ook mijn vingers niet aan branden, maar voor advocaten, social clubs en coffeeshops zouden dit interessante proefprocessen kunnen zijn.

                    Comment


                      #11
                      Re: 1 plant / 1 m2 / 1 kiloWatt

                      Gedogen is geen mogen. Omdat men het gedoogt is het nog lang niet legaal. Dat men niet actief vervolgt wil niet zeggen dat het binnen de wet valt. Ook bij 1 plant buiten zonder hulpmiddelen val je buiten de wet en zal men deze ook moeten komen afknippen als er een melding is. Je bent er dan wel met een afstandsverklaring vanaf.

                      p.s. ik ben ook geen jurist.

                      Comment


                        #12
                        Re: 1 plant / 1 m2 / 1 kiloWatt

                        Ok, ik zie het.
                        Het speelde wel in 2012, en ging over een zaak uit 2008.
                        De zaak werd behandeld met de aanwijzing Opiumwet van 6 februari 2002 !

                        Na 2002 zijn er nogal wat dingen veranderd in de Opiumwet.

                        Mgoed, doet er -voor mij- verder niet zoveel toe, ik loop nooit met wiet over straat.

                        Het ligt er denk ik aan wanneer ze precies bij je binnen vallen.
                        als je net de planten in je garage hebt staan als je bezoek krijgt, is het een binnenkweek.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #13
                          Re: 1 plant / 1 m2 / 1 kiloWatt

                          mooie scrog weer van je
                          die kilo zal je wel lukken
                          ik neem aan dat je wandbekleding van mylar is
                          leuke kap die 'blani'kap

                          ik herinner mij nog een proces over twee buitenplanten die 7 kilo opbrachten ergens in Noord-Brabant
                          dat proces heeft geleid tot het beperken van opbrengst per plant

                          goed dat jij ook het nut van die boosters niet ziet
                          wel leuk weer eens iets van je te zien

                          Comment


                            #14
                            Re: 1 plant / 1 m2 / 1 kiloWatt

                            Mylar? Geen idee. De growshop (die goeie ouwe tijd...) verkocht het als antidetectiefolie. Ideaal spul voor een muts tegen psychotronische straling. Prettig te verwerken op de naaimachine.

                            antidetectiepet.jpg

                            Comment


                              #15
                              Re: 1 plant / 1 m2 / 1 kiloWatt

                              okee
                              eerste gedacht was aluminiumfolie, wat een erg slechte en onevenredige reflectie geeft
                              niets kan op tegen witgekalkte muren
                              wat heb jij gebruikt?
                              is dat van dat spul wat op die kweekisolatieplaten zitten?

                              Comment

                              Bezig...
                              X