Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

autoflower kweek coco 11 liter spaarlamp tornado 6x20 2x23 166 watt + badkamerafzuiging24w

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    autoflower kweek coco 11 liter spaarlamp tornado 6x20 2x23 166 watt + badkamerafzuiging24w

    Korting op 420shop
    ik heb quick one rqs besteld 10x zaden waren goed ontkiemd kwamen allemaal uit en nieuwe hps lamp 400 watt voor in me ikea kast
    dit ging niet echt lekker wat me vrouw al zij dat ging gebeuren maar ja ik ben 20 en ben jong en eigenwijs
    en wil laten zien dat het wel kan het werd 60 graden alle planten dood en ik een boze vrouw in me nek natuurlijk
    op 1 na ook een plant die al een maand oud was en die ik in deze setting van ze ouden hok naar deze heb verplaats was overleden
    waar na ik de lamp heb vervangen voor 6x20 watt en (2 x 23 watt verschuifbaar van hoogte) tornado spaarlampen
    totaal 166 watt als de verpakking moet geloven daar staat 20 watt geeft voor 90 wat licht en 23 watt geeft 150 wat licht
    dus ongeveer 800 watt aan licht
    en heb voor een ventilator 30 euro betaalt die afzuigt nieuw
    ik zit altijd te klooien met nieuwe hokken daarom heeft dik hok mijn 250 euro gekost+-
    Terwel makkelijk voor 120 euro kon erg dom dus gelukkig is geld gratis bij mij hehe.dan nog wel zonde
    1 gratis wietzaadjes.nl amnesia haze autoflower zaden besteld en geplant
    dus totaal 9 planten waar van dus
    1 rqs quick one 1 gratis zaadje amnesia haze autpflower en de rest allemaal 7 speed van sweet seeds autoflower
    hier zie je hoe het met de planten gaat na 14 dagen
    ze krijgen bloei en groei voeding om dat het af zijn lijkt me dat het beste ze bloeien en groeien te gelijk logies dezen keuzen dus merk plagron
    IMG_20160214_182332.jpg zo ziet het er uit na 14 dagen als je afvraagt waarom ik 3 planten die er eigenlijk niet horen heb staan heb je het goed gezien
    dat zijn extra plante ik kan beter een Herma hebben dat ik die er uit trek en omruil met een reserve
    en dan 2 weggooien dan ik er 1 te kort kom en er 5 heb terwijl het dus 6 moeten zijn
    alles ziet ook in 11 liter op die reserve na temperatuur is wel redelijk gemiddeld 24 graden overdag en in de avond 20 graden licht aan hoeveel ik stook in huis voor groot deel
    ik geef ze nu 20 uur 6x20 watt en 24 uur 2x23watt verschuifbaar
    is er iets wat ik anders moet doen tips zijn welkom
    en is het nou verstandig om 24 uur licht te geven ?
    (iedere dag 1 update als ik het niet vergeet)
    Last edited by boesboeswietboer; 14 February 2016, 18:39.

    #2
    Re: autoflower kweek coco 11 liter spaarlamp tornado 6x20 2x23 166 watt + badkamerafzuigin

    Spaarlampjes 5 tot maximaal 10 cm van de plantjes af houden.
    Voor een autoflower wordt een licht/donker-schema aangehouden van 18/6 of 20/4
    Bloeivoeding is voor als ze bloeien.
    Het wattage van een spaarlamp is wat ze verbruiken, een 23W spaarlamp is dus 23W en geen 100+W
    Succes.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: autoflower kweek coco 11 liter spaarlamp tornado 6x20 2x23 166 watt + badkamerafzuigin

      welkom,plantjes zien er goed uit
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment


        #4
        Re: autoflower kweek coco 11 liter spaarlamp tornado 6x20 2x23 166 watt + badkamerafzuigin

        dan heb je het mooi verkeerd begrepen was ik niet duidelijk genoeg waarschijnlijk nou ja maar goed
        ze geven licht voor 150 watt aan lumen in vergelijking met een gloei lamp\
        en die verbruikt geen 150 watt zo als een gloeilamp als die aan de lumen moet komen van 23 watt
        attendeer de fabrikant staat er op de verpakking het gaat dus om Lummen en licht is gewicht dus lumen en het fabeltje
        watt is gewicht is onzin het gaat echt om lumme voor de mensen die dat niet weten ik hou de lamp al 10 tot 5 cm er boven
        dat is een lamp die er inhangt maar voor de foto weg gehaald het andere lampen zitten in de kast verwerkt als extra licht ondersteuning
        een schema van 18/6 of 20/4 weet ik ook al en ook niet auto flower 12 12 ik kweek al ander half jaar
        ik heb met tenten gewerkt alles maar vind echt deze lampen de besten hps is ook super stom om te gebruiken als je de popo on air dat ziet kan je inval krijgen
        deze blijven binnen de normale normen 20 tot 26 graden en 400 watt aan spaar presteert beter dan 400 watt aan hps
        maar ik heb nu om strekken tegen te gaan 24 uur 2 x 23 watt en 6 x 20 watt staat op een schema van 20 uur van de week gaat dezen 2 x 23 watt ook op schema van 23 watt
        ik mis namelijk een klok die kan ik hier niet kopen maar ik ga dezen op het andere net aansluiten van mijn anderen
        alleen moet ik een schroevendraaier morgen kopen die ander is kwijt en dan staat alles op 20 /4

        dankjewel jorem krank
        Last edited by boesboeswietboer; 15 February 2016, 00:23.

        Comment


          #5
          Re: autoflower kweek coco 11 liter spaarlamp tornado 6x20 2x23 166 watt + badkamerafzuigin

          Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dan men karakter heeft...

          Comment


            #6
            Re: autoflower kweek coco 11 liter spaarlamp tornado 6x20 2x23 166 watt + badkamerafzuigin

            hoeveel gaat deze kweek mij opleveren ?

            Comment


              #7
              Re: autoflower kweek coco 11 liter spaarlamp tornado 6x20 2x23 166 watt + badkamerafzuigin

              dat hangt af van wat jij voor tuinman bent en hoe goed de dames het zullen doen

              ook van het licht is er veel te zeggen -> lees altijd licht is gewicht
              sigpic
              LED there be light

              Comment


                #8
                Re: autoflower kweek coco 11 liter spaarlamp tornado 6x20 2x23 166 watt + badkamerafzuigin

                Hoe goed jij bezig bent dan denk ik zeker kilotje of 3.
                Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                Comment


                  #9
                  Re: autoflower kweek coco 11 liter spaarlamp tornado 6x20 2x23 166 watt + badkamerafzuigin

                  Ik kom ook even een bakje koffie drinken hiero is er nog plek Keep US updated boesboeswietboer .

                  Comment


                    #10
                    Re: autoflower kweek coco 11 liter spaarlamp tornado 6x20 2x23 166 watt + badkamerafzuigin

                    IMG_20160215_122251.jpgIMG_20160215_122326.jpgde lamp hangt wat lager zo dat ze nog minder strekken de 9 planten wat minder de
                    andere lampen maak ik volgende kweek een bord voor zo dat ik hem lager of hoger kan hangen en niet aan het plafon vast zitten erg slegt overna gedacht
                    maar zo als ik al zij erg veel gekloot met een zelf gemaakt hok in het begin maar moet het er maar mee doen
                    ik heb vandaag ook gekeken en sommige plantjes hebben bruine puntjes verbrand of beetje gedraaid blad mij lijkt dat dit komt door de gene het blad voel niet droog of gerimpeld aanIMG_20160215_121608.jpg
                    IMG_20160215_122402.jpgde beenermeel die ik had gebuikt ging schimmelen die had ik verwijdert en nieuwe grond voor gepakt maar is die schimmel schadelijk?
                    erg jammer.
                    maar goed wel me eigen schuld want ik was weer te lui om de voeding te metenIMG_20160246_122740.jpg gooide maar een beetje wat op een liter erg dom
                    ik had zeker beter moeten dan die fout maken
                    dit komt om dat ik er met me hooft niet bij ben me opa is net overleden en kan je niet zo helder denken
                    ondanks alle stomme tijten doen de plantjes het goed

                    Comment


                      #11
                      Re: autoflower kweek coco 11 liter spaarlamp tornado 6x20 2x23 166 watt + badkamerafzuigin

                      Die pokon moet je gelijk wegdoen das voor kamer planten en jouw dames hebben hele andere voeding zooi nodig als een kamer plant

                      Plagron en Bio Bizz en Canna dat moet jij hebben enz enz , en het dan wel afmeten wat hun in schema aangeven (vaak er onder gaan zitten zelfs nog met hoeveelheid)
                      sigpic
                      LED there be light

                      Comment


                        #12
                        Re: autoflower kweek coco 11 liter spaarlamp tornado 6x20 2x23 166 watt + badkamerafzuigin

                        je ik weet dat canna beter is maar had net een verbouwing achter de rug had niet zo veel budget meer moet ook nog eten
                        en ja de helft van de voeding die er aan gegeven staat geven weet ik maar zo als ik al zij was ik laats beetje lui ik ga de planten niet meer voeding geven
                        om dat je daar wel gelijk in moet geven dat dat niet goed is en die hebben
                        die hebben nu wel genoeg voor een hele kweek en weet iemand waarom bladeren draaien

                        Comment


                          #13
                          Re: autoflower kweek coco 11 liter spaarlamp tornado 6x20 2x23 166 watt + badkamerafzuigin

                          Wacht maat tot je zak met gratis geld binnen is
                          God was never on your side..

                          Comment


                            #14
                            Re: autoflower kweek coco 11 liter spaarlamp tornado 6x20 2x23 166 watt + badkamerafzuigin

                            Je lijkt me nogal een impulsief iemand als ik dat zo mag zeggen

                            Wel wil ik nog 1 ding zeggen. Schimmel is gevaarlijk. Pas daar mee op. Zeker als je kinderen hebt.
                            Wees wel een beetje veilig aub!
                            Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                            Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                            Comment


                              #15
                              Re: autoflower kweek coco 11 liter spaarlamp tornado 6x20 2x23 166 watt + badkamerafzuigin

                              xxx.jpg vandaag vind boes boes een hele rare plant wie heeft hem eerder gezien?

                              Comment

                              Bezig...
                              X