B52 kweek op cocos.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • westport
    Wicked Grower
    420 MemberLucky Member
    • Aug 2008
    • 3847

    #61
    Re: B52 kweek op cocos.

    Update 4/10/2009
    Het einde naderd, veel bladeren die door hun voeding geraken.
    Nu krijgen ze nog enkel water met enzymen. Morgen terug het dode bladafval van het medium en de grond verwijderen. Dinsdag zet ik preventief nog wat roofwants uit.
    Ph 6.2, Ec 2.0










    Grtz
    Last edited by westport; 6 October 2009, 11:27.
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

    Comment

    • markster
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2008
      • 2151

      #62
      Re: B52 kweek op cocos.

      mooie top man
      ziet er lekker uit!
      grtz

      Comment

      • monty
        Banned
        • May 2009
        • 11215

        #63
        Re: B52 kweek op cocos.

        Schone dames west. nice

        Grtz

        Comment

        • Smoking Fifi
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Jan 2009
          • 1362

          #64
          Re: B52 kweek op cocos.

          Die zijn al lekker bijgevuld
          Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

          A. The cop!

          Comment

          • replay
            Retired
            • Nov 2008
            • 216

            #65
            Re: B52 kweek op cocos.

            Dat ziet er heerlijk uit westport


            Grtzzz

            Comment

            • westport
              Wicked Grower
              420 MemberLucky Member
              • Aug 2008
              • 3847

              #66
              Re: B52 kweek op cocos.

              Geoogst. Zijn nu anderhalve weekje aan het drogen. Zitten sinds enkele dagen in een weckpot.


              Enkele plukjes B52 met tip en vloei als afweergeschut.




              De grinder in, en maar draaien.


              Nu nog maar even toerollen . Men desk lijkt meer op hasjdesk dan wat anders



              En roken maar , eerst even een goed trekje nemen, de B52 laat al zen bommen los in men longen kuhkuh. Zeker geen slecht smaakje, maar doet mij enorm aan k2 weedje denken, het effect is zo meer eerst wat high maar hoe meer ik er van rook hoe stonder ik wordt..
              Na een tijdje halfweg de joint begint ie meer wat zo naar citrus te smaken .
              Zo nu ga ik hem even oproken. Nu hoe langer hij in de weckpot kan narijpen hoe meer smaken en geuren er zullen loskomen, cannabis bevat vele olien en meer dan 100 essentiele parfums. Zeker een goed soortje om te roken bij tv of een filmke, maar tijdens de dag zou hij je meer in de zetel houden.

              Grtz
              420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

              Comment

              • Smoking Fifi
                Expert Grower
                MemberLucky Member
                • Jan 2009
                • 1362

                #67
                Re: B52 kweek op cocos.

                Ziet er lekker weedje uit mmmm....
                Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                A. The cop!

                Comment

                • monty
                  Banned
                  • May 2009
                  • 11215

                  #68
                  Re: B52 kweek op cocos.

                  Super man, ziet er echt al smakelijk uit om een avondje terug in de tijd te flitsen. Zal idd nog wel beter worden tijden het curen .

                  Comment

                  • replay
                    Retired
                    • Nov 2008
                    • 216

                    #69
                    Re: B52 kweek op cocos.

                    Laat het je smaken westport . Ziet er lekkere wiet uit .



                    Grtzzz

                    Comment

                    • markster
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jul 2008
                      • 2151

                      #70
                      Re: B52 kweek op cocos.

                      idd mooi wietje,laat m je smaken!
                      grtz

                      Comment

                      • bearprolec
                        Junior Grower
                        MemberLucky Member
                        • Aug 2008
                        • 559

                        #71
                        Re: B52 kweek op cocos.

                        smakelijk westie ik zen es curieus hoe hij gaat proeven hehe hopelijk tot snel dak er ook es aan kan proeven hehe

                        Comment

                        • ijscoman1
                          Super Grower
                          MemberLucky Member
                          • Mar 2008
                          • 1768

                          #72
                          Re: B52 kweek op cocos.

                          Yo West dat ziet er lekker uit zeg! B52 vind ik altijd fijn om te roken. Hoop dat ze je smaken maar zo te lezen bevalt het wel. Rookse!

                          Comment

                          • olivier
                            Senior Grower
                            MemberLucky Member
                            • Aug 2009
                            • 800

                            #73
                            Re: B52 kweek op cocos.

                            mooi mooi west. laat je oogst je smaken ^^

                            Comment

                            • emiel_s
                              Grower
                              MemberLucky Member
                              • May 2008
                              • 694

                              #74
                              Re: B52 kweek op cocos.

                              zeker mooie topjes
                              Schutto In tha house

                              Comment

                              • bobo
                                Cronic Grower
                                • Oct 2007
                                • 3103

                                #75
                                Re: B52 kweek op cocos.

                                Zonder woorden .

                                Grtz

                                Comment

                                Bezig...