Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De kweekserre: het langverwachte bouwverslag :P

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: De kweekserre: het langverwachte bouwverslag :

    Ziet er echt nice uit man! Vind het alleen wel risky om dat glas er bovenop zo te laten liggen, net zoals de fundering, die zou ik toch liever vastzetten.
    Om je kast langer mee te laten gaan zou ik kijken dat je de kopse kanten van het hout afdekt om rot te voorkomen, als het ergens gaat rotten is het daar. Kan je doen door bijv. een klein stukje bitumen er overheen te plakken, of gewoon folie er overheen vastnagelen.

    Comment


      #17
      Re: De kweekserre: het langverwachte bouwverslag :

      Dan bekijk je dit topic, sla je alle foto's in een zo hoog mogelijke resolutie op, zit je dan een halfuurtje te watertanden... En mag je terug naar je eigen lelijk prefab kweektentje Als ik ooit een tuin heb...

      Comment


        #18
        Re: De kweekserre: het langverwachte bouwverslag :

        hoe dik is dat glas wel niet? totaal ongeschikt voor een sere volgens mij..

        voor de rest denk ik dat da watersysteem je planten de das om gaat doen, er zijn veels teveel dingen die kunnen falen qua verbindingen enzo, en je moet er zoveel aan kloten telkens dat je denk ik beter de gieter kan pakken..

        maargoed desalniettemin, succes

        groet

        Comment


          #19
          Re: De kweekserre: het langverwachte bouwverslag

          Hallo,
          Goed gedaan kan je er ook 1 in het groot maken waar meer ruimte in zit stuur me een bericht ben ik ben bereid om er wel 1 van je te kopen

          Comment


            #20
            Re: De kweekserre: het langverwachte bouwverslag

            hey bram sorry dat ik je bericht nu pas zie
            goh had ik nu veel tijd gehad zou ik het met liefde en plezier doen maar ik kan niet zeggen dat dat het geval is op het moment
            Ik hoop dat je toch nog een mooie serre gevonden hebt!

            Peace!
            grow da weed, smoke it's buds

            Comment

            Bezig...
            X