Re: Vrieskast--> Kweekast bouw verslag!
www.afzuikapfilterwinkel.nl Daar had ik de mijne op gevonden. Maar zoals Berry ryder al aangaf ook bij de handy man en andere zaken wel te vinden. Hij werkt iig goed zojuist bewezen by berry
Dankje
ja.. denk volgende week oogsten word echt super snelle wiet onder de turbo-Neon gehehe
Kan wel... maar wit is niet beter als reflectie dan aluminium als het op de reflector van de lamp aan komt. Voor de wanden zou het wel opgaan. Dit vooral omdat wit het licht diffuus verspreid. Heb wel op en ander forum leuke resultaten gezien met spiegel plaat aluminium spreekt me ook wel aan om eens wat mee te proberen. Kost alleen wel een vermogen dus miss wat voor een volgende kweek.
greetzzz mafferd
www.afzuikapfilterwinkel.nl Daar had ik de mijne op gevonden. Maar zoals Berry ryder al aangaf ook bij de handy man en andere zaken wel te vinden. Hij werkt iig goed zojuist bewezen by berry
Oorspronkelijk geplaatst door roel213
View Post
ja.. denk volgende week oogsten word echt super snelle wiet onder de turbo-Neon gehehe
kan je die kap niet wit spuiten met spuitlak? Wit reflecteert toch meer dan vlakke aluminium??
greetzzz mafferd

Comment