Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste micro setup

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Mijn eerste micro setup

    escar hoeveel is van dat plantje gekomen...1 joint ? (las te snel...ik wacht even af op het resultaat)
    ziet er wel schattig uit

    bombadil ik heb zelf ook 4 planten, zelfde soort en toch zie je bij 1 duidelijke indica en bij de rest sativa...wel zijn ze even groot
    wat is de maximale grootte die je planten mogen bereiken eigenlijk ?

    grtz
    Last edited by gezelligheids roker; 26 September 2013, 12:42. Reden: te snel gelezen

    Comment


      #32
      Re: Mijn eerste micro setup

      MaartenP: Niet kopen. Als je die koopt, ben je gewoon beter af met spaarlampen. Die lampen zijn veel te zwak, en te goedkoop. Goedkoop zal bij die leds wel duurkoop zijn. Je koopt al een 125W spaarlamp (zonder armatuur, maar dit zit er bij je LEDs ook niet in) voor een kleine 30€. Daarmee kan je je hele aquarium voorzien, de hoogte van zo een spaarlamp, als je hem horizontaal hangt, zal niet veel meer zijn dan je E27 led spots die je naar beneden moet richten.

      Gezelligheids roker: Hangt enkel en alleen af van hoeveel ruimte je hebt, en hoeveel groeiweken dat je gaat doen. Hoe groter je hok, hoe langer je ze kan laten groeien, en hoe groter ze kunnen worden. Er zijn buitenplanten van over de 3-4m, en ik denk dat met een beetje goodwill daar nog enkele meters bij kunnen. Al is dit praktisch wat moeilijker: Je gaat geen binnenhok vinden die zo groot is (behalve als je een hangar hebt) en buiten werkt de zon niet op een timer die je op 12/12 kan zetten wanneer jij dat wil
      "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

      Comment


        #33
        Re: Mijn eerste micro setup

        Oorspronkelijk geplaatst door Bombadil View Post
        MaartenP: Niet kopen. Als je die koopt, ben je gewoon beter af met spaarlampen. Die lampen zijn veel te zwak, en te goedkoop. Goedkoop zal bij die leds wel duurkoop zijn. Je koopt al een 125W spaarlamp (zonder armatuur, maar dit zit er bij je LEDs ook niet in) voor een kleine 30€. Daarmee kan je je hele aquarium voorzien, de hoogte van zo een spaarlamp, als je hem horizontaal hangt, zal niet veel meer zijn dan je E27 led spots die je naar beneden moet richten.
        Thanks for the advice but aahhh crap, heb de 2x 15W al besteld... Naja ik monteer ze boven de 2 planten, samen met de T5 en ik neem niet aan dat het slecht voor de planten zal zijn.. Ik zal http://www.dutch-headshop.com/nl/spa...row-p-649.html overwegen voor de bloei.

        Het enige nadeel is dat ik alles uit china heb besteld (fans, fancontroller, tools etc.). Ik zal denk ik pas over een week of 4 kunnen beginnen met de constructie.
        In de tussentijd zal ik wat zwart-wit folie regelen, growmix en 2 geschikte potten/kommen vinden.
        Last edited by MaartenP; 30 September 2013, 13:07.

        Comment


          #34
          Re: Mijn eerste micro setup

          Hmmm, die ledjes... Wordt 2 keer niets vrees ik.
          Hang er maar ineens een spaarlamp bij.
          sigpic
          100% BIO Indoor autoflower enthusiast

          Comment


            #35
            Re: Mijn eerste micro setup

            Oorspronkelijk geplaatst door Gamm View Post
            Hmmm, die ledjes... Wordt 2 keer niets vrees ik.
            Hang er maar ineens een spaarlamp bij.
            Godd*mned... Ik begrijp dus dat ik 20,- euro heb weggegooid.. Is het wel handig ter ondersteuning? Anders heb ik ze helemaal voor janlul gekocht .
            Last edited by MaartenP; 30 September 2013, 13:42.

            Comment


              #36
              Re: Mijn eerste micro setup

              Daar kan je best een plantje onder zetten eh..
              Desnoods pak je ergens een flinke TL-buis weg als ondersteuning.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #37
                Re: Mijn eerste micro setup

                Ter ondersteuning kun je ze eventueel wel gebruiken. Voor veel extra zullen ze wel niet zorgen als je dan toch een spaarlamp zal plaatsen.
                Het verschil op het einde van de kweek zal wel iets zijn hoor.

                Best informeer je je hier eerst...
                Geloof me, op dit forum zit niemand die het vanaf het begin volledig goed had.
                sigpic
                100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                Comment


                  #38
                  Re: Mijn eerste micro setup

                  Jawel hoor, ikke, ik heb het zo goed, dat ik geheid gekheid ga krijgen.
                  Maar dat is wat ik wilde

                  Mooi werk Maarten, geen slechte keus alsnog HPS.
                  Je zal niet de laatste zijn, ik zal denk ik snel volgen.
                  Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                  Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                  Comment


                    #39
                    Re: Mijn eerste micro setup

                    Helaas (voor mezelf) heb ik goed en slecht nieuws...
                    De fans, fan controller en bekabeling is eindelijk binnen. Helaas is mijn werkgever vorige week failliet verklaard en moet ik waarschijnlijk 4 tot 6 weken wachten op mijn volgende salaris, wat ik anders de 25e zou ontvangen.

                    Ik zal dus nog meer geduld moeten hebben voordat ik de potgrond, voeding en al het overige kan bestellen.

                    Waarschijnlijk zullen jullie dit topic over een maand weer uit het niets naar boven zien komen ^^.

                    Comment


                      #40
                      Re: Mijn eerste micro setup

                      ahh balen man ben zelf ook aan het wachten op geld voor spullen haha succes ermee en hopelijk kan je snel aan de gang.

                      heb op internet hele goedkope ph en ec meters gevonden die ook in menig growshop te koop zijn aleen dan voor meer dan het dubbele. duurt wel zn 2 weken voordat het bij je thuis is maarja

                      de EC Meter: http://www.tinydeal.com/index.php?ma...at_change=true

                      de PH Meters: http://www.tinydeal.com/index.php?ma...at_change=true
                      Last edited by chinchan9; 4 November 2013, 15:40.

                      Comment

                      Bezig...
                      X