"Chemiel's 1e binnen avontuur; Bouw microkast"

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • chemmie
    Super Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • May 2013
    • 1535

    #316
    Re: "Chemiel's 1e binnen avontuur; Bouw microkast"

    ohh zon ding is dat. Dat valt wel zelf te maken. Een soort demper is dat toch met van die luchtkamers ofzo?
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

    Comment

    • Escargot
      Amazing Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2013
      • 4984

      #317
      Re: "Chemiel's 1e binnen avontuur; Bouw microkast"

      Je hebt ondertussen heerlijk leren klussen Chemiel, dat gaat jou best lukken.

      Succes met jouw nieuwe spulletjes.
      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

      Comment

      • Wietefras
        Amazing Grower
        MemberLucky Member
        • Mar 2013
        • 4374

        #318
        Re: "Chemiel's 1e binnen avontuur; Bouw microkast"

        Eigenlijk gewoon een kist met twee gaten.

        Staat wel een thread met wat info hier op het forum: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...140#post272140


        Was op Wietforum een mooie thread van (met de ventilator opgehangen in rubbers), maar de plaatjes doen het daar niet meer. Plaatjes staan wel nog in een gallery:

        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

        Comment

        • chemmie
          Super Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • May 2013
          • 1535

          #319
          Re: "Chemiel's 1e binnen avontuur; Bouw microkast"

          Scroggnet er ook net in gehangen.

          DSC_0118.jpg DSC_0120.jpg DSC_0119.jpg
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

          Comment

          • tuinbroek
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Sep 2013
            • 2470

            #320
            Re: "Chemiel's 1e binnen avontuur; Bouw microkast"

            Nou je hebt best nog veel ruimte in je kastje, in elk genoeg om te scroggen.
            Maar zie ik dat goed, je stelen zijn wel erg donker maar dat zal het soortje wel zijn.Nog 10 cm en dan kan de lol beginnen.
            De beentjes straks scheren als ze een mooi
            veldje met toppen produceren.Gebruik je nu al orgatrex, dat kan zelfs al in de groei, alles word er uitbundiger van, maar pas op want je geeft snel teveel.Ik heb nog steeds 1 amnesia x fruit staan die is opnieuw gaan bloeien en word nog dikker.:eek:

            Comment

            • chemmie
              Super Grower
              420 MemberMemberLucky Member
              • May 2013
              • 1535

              #321
              Re: "Chemiel's 1e binnen avontuur; Bouw microkast"

              Klopt stelen zijn erg donker, denk wel dat het stress is maar hadden ze vanaf het begin al en toch lijken ze tevreden...
              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

              Comment

              • chemmie
                Super Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • May 2013
                • 1535

                #322
                Re: "Chemiel's 1e binnen avontuur; Bouw microkast"

                Laatste aanpassing is eindelijk gedaan. Ik had een probleem met mijn luchtfiltratie door een te zwakke ventilator. Dus de boel uit elkaar en alles anders gedaan. Voor info zie dit topic! http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-al-te-stinken

                DSC_0142.jpg
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                Comment

                • tuinbroek
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2013
                  • 2470

                  #323
                  Re: "Chemiel's 1e binnen avontuur; Bouw microkast"

                  Je hebt je passieve inlaat zo gelaten? Als ik het goed zie, hangt die in rubbers? Anders hoor je de afzuiging fibrilleren.
                  Nou hoop dat het nou goed gaat en je je kan concentreren op het scroggen.
                  :eek:

                  Comment

                  • chemmie
                    Super Grower
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • May 2013
                    • 1535

                    #324
                    Re: "Chemiel's 1e binnen avontuur; Bouw microkast"

                    Ja ik heb ze zo gelaten. En de filter hangt in kettingen. De hoes die ik had opgehaald hangt er wat slap omheen dus even met elastiek gedaan. Afzuiger zelf hangt niet in rubbers en valt erg mee met fiberen gelukkig.
                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                    Comment

                    • matthijs1990
                      Bong Master
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2010
                      • 326

                      #325
                      Re: "Chemiel's 1e binnen avontuur; Bouw microkast"

                      Mooi opgelost chemiel! En ik wil zelf ook gaan scroggen. Al is het me nog niet helemaal duidelijk hoe ik dat moet gaan doen. Gr


                      Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

                      Comment

                      • chemmie
                        Super Grower
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • May 2013
                        • 1535

                        #326
                        Re: "Chemiel's 1e binnen avontuur; Bouw microkast"

                        Hey Matthijs, thx voor je reactie! Mij was het ook nog niet helemaal duidelijk, maar het werkt makkelijker dan het lijkt. Gewoon je planten beetje buigen zodat ze onder het net blijven en plat groeien. Ik zal komende tijd veel foto's plaatsen van het scroggen in mijn kweekverslag. Zal alles in stapjes fotograferen misschien dat het je wat duidelijkheid geeft. Kweekverslag is hier te vinden! http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...n-scrogg/page8
                        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                        Comment

                        • tuinbroek
                          Ultra Grower
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2013
                          • 2470

                          #327
                          Re: "Chemiel's 1e binnen avontuur; Bouw microkast"

                          Volgens mij moeten ze juist op het net en niet eronder.:eek::o

                          Comment

                          • QnQ
                            Godlike Grower
                            Lucky Member
                            • Sep 2010
                            • 26093

                            #328
                            Re: "Chemiel's 1e binnen avontuur; Bouw microkast"

                            Ja, op het net binden. Anders tilt de plant je hekwerk op.

                            Er zijn wel wat kweekverslagen waar dit gedaan wordt heh..voorbeelden zat.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment

                            • chemmie
                              Super Grower
                              420 MemberMemberLucky Member
                              • May 2013
                              • 1535

                              #329
                              Re: "Chemiel's 1e binnen avontuur; Bouw microkast"

                              Ik dank jullie! Logischhhh

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              Nog tips voor goede bindclipjes? Die ik nu heb werken niet echt naar wens
                              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                              Comment

                              • berry ryder
                                Special member
                                420 MemberLucky Member
                                • Dec 2012
                                • 2666

                                #330
                                Re: "Chemiel's 1e binnen avontuur; Bouw microkast"

                                Ik zweer bij haarklemmetjes. Maar dat ben ik.
                                20140222_072650.jpg
                                Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                                The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                                Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...