Hey iedereen,
Hier ga ik even mijn kastje voorstellen
Dit is dus een klein kastje dat in mijn woonkamer staat,
het heeft 1 glazen deur aan de voorkant, en ventilator + koolstoffilter + elektriciteit is weggewerkt achter
een verwijderbaar paneel (werkt magnetisch). Het is gemaakt voor 1 plantje (meer mag niet in België).
Eerst was er voorzien om 2 Tornado spaarlampjes in te hangen, maar dit ga ik zo snel mogelijk
'upgraden' naar 54 watt LED bloeilampen, dus ik ga ook nog een extra fitting bijplaatsen.
Ook ga ik de fittingen (e27) wat lager hangen.
Door de glazen deur moet ik me wel met autoflowers tevreden stellen (niet lichtdicht).
Maar ik vind het de moeite waard omdat niets mooier is dan in de zetel te zitten en naar een mooie
plant met verlichting te kunnen bekijken
De foto's waren getrokken toen de ronde juist klaar was, dus het mooie is niet te zien
en de camera is ook niet perfect,
maar zo heb je op zijn minst een idee.
Growbox5.jpg Growbox1.jpg Growbox2.jpg Growbox4.jpg Growbox3.jpg
Dit was dan mijn voorstelling
Djordos
Hier ga ik even mijn kastje voorstellen
Dit is dus een klein kastje dat in mijn woonkamer staat,
het heeft 1 glazen deur aan de voorkant, en ventilator + koolstoffilter + elektriciteit is weggewerkt achter
een verwijderbaar paneel (werkt magnetisch). Het is gemaakt voor 1 plantje (meer mag niet in België).
Eerst was er voorzien om 2 Tornado spaarlampjes in te hangen, maar dit ga ik zo snel mogelijk
'upgraden' naar 54 watt LED bloeilampen, dus ik ga ook nog een extra fitting bijplaatsen.
Ook ga ik de fittingen (e27) wat lager hangen.
Door de glazen deur moet ik me wel met autoflowers tevreden stellen (niet lichtdicht).
Maar ik vind het de moeite waard omdat niets mooier is dan in de zetel te zitten en naar een mooie
plant met verlichting te kunnen bekijken
De foto's waren getrokken toen de ronde juist klaar was, dus het mooie is niet te zien
maar zo heb je op zijn minst een idee.
Growbox5.jpg Growbox1.jpg Growbox2.jpg Growbox4.jpg Growbox3.jpg
Dit was dan mijn voorstelling
Djordos

Comment