Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweek koelkast

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Kweek koelkast

Op rollingstoned.nl staat een mooie artikel over moeder planten. Ik ga dat uitvoeren. Ik ga idd het oppervlakte vergroten van de bubbels. Dwc stekken bak ga ik ook ooit nog 1 maken. En van de zomer een buiten kweek op dwc.

Comment

Yes. Vandaag van 300 liter per uur zuurstof naar 720 liter gegaan. 2 pompen 4 uitgangen en 4 bruis stenen. Onder op de bodem vast gezet met zuignapjes en tyrips.
      De v vorm bruis steen die op de foto mist, zit er na de foto wel in.

Comment

http://images.bidorbuy.co.za/user_im...eOpticLamp.jpg

Ik heb dit opgelost door t hele boeltje in aluminiumfolie te draaien, en dan met alu-isolatieplakband alles afgeplakt.

Comment

Hey,

Ja die links voor is zielig. Is van zand naar water een blad kwijt geraakt met het overpotten. En is tegen de lamp gekomen. En laatst ook nog gevallen.

Maar hij is wel aan het genezen. De rest gaat echt super goed. Vanavond weer het water vervangen. Denk weer met ec 1.0. Of wat denk jij?

Even een verschil in groei foto.

Dit is op 1 september. Rechts onderin daar gaat het om.

Deze is op 12 september.

Last edited by nimrod; 12 September 2014, 11:44.

Comment

Comment

gezellig oerwoudje!
              update? Welke pH en EC gebruik je nu?

Comment

Zelf zou ik door de filter gaan blazen zodat deze ook buiten de koelkast kan voor wat meer hoogte.

Comment

Heb de auto's eruit gehaald. Nu alleen stek royal caramel. En uit zaad Royal caramel. Vandaag op 12/12 gezet. Op het moment knoei ik wat aan. De temperatuur is niet te doen in de koelkast. De berging waar alles staat is niet te koelen. Wil een kweektent. En naar hps. Mijn vriendin nog even overtuigen. En ben ventilatie aan het maken in een buitenraam. Waaruit lucht uitgeblazen gaat worden en lucht ingezogen.

Ph 5.8
                  Ec nog 1.2

Heb de ruimte nog niet nodig maar wanner wel dan da ik idd laten blazen door de filter.

Comment

Oooooowww yeah!! Mijn eerste tent is een feit. De homebox growlab 80L maten 150x80x200. Heb alles opgekocht wat de man had liggen. Propagator 55 watt. Tneon wattage nog niet gekeken. Ph en ec meter. 12 11 liter potten. Stek blokjes. Hygrometer. Afzuiger met temperatuur en toerental regelbaar. Lucht slangen. Extra tent stokken. Koolstof filter. Mini ventilator. Vsa. Schakel klokken davin. En een plastic schakel klok. Hoop spanningskabel. Had alles maar 1 keer gebruikt. Hij had 3 tenten en deze moest plaats maken. <br /><br />Mijn vriendin belde me rond het middaguur op. En vertelde dat ze mijn buitenkweek voor de tweede keer dit jaar hebben gestolen. Eerst mijn autoflower. En nu mijn royal caramel. Had niet verwacht dat ze voor een tweede keer zo brutaal zouden zijn. Maar jawel. Stom stom van me. Aankomend jaar komt er een elektrische rolluik. Kan ik ook nog gaan verduisteren. Maar neemt niet weg dat ik er van baal. Zo erg dat ik meteen ben gaan aankopen. Was er al wel een tijdje naar opzoek en had dit al op het oog. Is een goede maat voor mijn berging. Vriendin belde en zei. Je bent weer bestolen. Koop maar een tentje. Fijn vriendinnetje. [emoji7] [emoji9] <br /><br />Nu alleen nog opzoek naar een hps lamp. En reflector kap. <br /><br />Morgen lekker vrij en de hele dag aan de slag.<br/>

Comment

Bale dat je geript bent, veel succes in de tent.

Comment

Zou misschien wel een nieuw koolstoffilter halen..?
                        Vorige eigenaar heeft er misschien door gezogen, dan kun je er volgens mij nu niet door gaan blazen.
                        Bovendien is een tweedehands filter een risico wat je kunt voorkomen.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

De afzuiging zuigt er nu ook door. En mocht die stinken heb ik nog een andere. Nu nog Ff groeien.

Comment

Heb een beetje wortel rot in mijn dwc emmer door te laag water niveau. Is dat een oplossing voor?

Mss in aarde zetten.

Comment

Waterstofperoxide dacht ik weleens gelezen te hebben.
                              Maar ik ben geen waterkweker, zou even wachten op advies van iemand met ervaring.

btw. Ik vind die verdeeldoos daar niet zo handig. Kan je de elektra niet van de vloer af hangen ?
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Is nu van de vloer af. Te snel een foto gemaakt.

Waterstof peroxide heb ik staan. Ik wacht nog even af. Anders toch eens testen.

Comment

Bezig...
                                X