Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Droogtent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Droogtent

    Korting op 420shop
    Heb zojuist mijn kweektent omgetoverd in droogtent. Ik had last van te hoge luchtvochtigheid dus heb verbindingsslang tussen filter en afzuiging verwijderd en heb deze in elkaar geschoven. Zie fotos


    Verstuurd van mijn GT-B5510 met Tapatalk

    #2
    Re: Droogtent

    Is dat je Royal Dwarf die erin ligt?
    Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


    Comment


      #3
      Re: Droogtent

      @Michevan

      Neen, de bovenste is Blueberry autflower, de middelste is Quick One autoflower en de onderste is de LittleDwarf autoflower

      Comment


        #4
        Re: Droogtent

        Oke, heb gisteravond de Dwarf nog ff gerookt, is echt een lekker rokertje met een prima effect!
        Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


        Comment


          #5
          Re: Droogtent

          Nice Michevan!!

          Ik ben nog wat aan het sukkelen met de luchtvochtigheid in de tent , ik begon van 80% maar sinds ik verandering heb gedaan door verbindingsslang weg te halen daalt het ondertussen nu wel al naar de 72% , dus dalen doet het wel maar klopt het dat het zo lang duurt die daling of moet dat instant gebeuren? ik wil die 50% hebben :p

          Greetz LittleDwarf

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Re: Droogtent

              Is het normaal gesproken niet zo dat de koolstoffilter in de tent hangt en de geurloze lucht naar buiten gezogen wordt nadat het door de filter is geweest? verder leuke setup.
              Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

              Comment


                #8
                Re: Droogtent

                niets mis me , zo kan het ook
                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                Comment


                  #9
                  Re: Droogtent

                  Als je een slakkenhuis fan hebt dan zijn die beter in het afzuigen dan in het blazen. Dan is het dus beter om door het filter heen te zuigen. Bij zo'n badkamerventilator heb je dat verschil niet en kun je dus ook gewoon door het filter uitblazen.

                  Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                  Comment


                    #10
                    Re: Droogtent

                    Ah ok, nou bedankt voor de info, dat is goed om te weten, dit scheeld sowieso flink ruimte.
                    Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

                    Comment


                      #11
                      Re: Droogtent

                      Oorspronkelijk geplaatst door Dkuttekop View Post
                      Ah ok, nou bedankt voor de info, dat is goed om te weten, dit scheeld sowieso flink ruimte.
                      Ik plaats mijn filter altijd buiten de tent scheelt idd qua plaats!

                      Greetz LittleDwarf

                      Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y625-U51 met Tapatalk

                      Comment

                      Bezig...
                      X