Stekken verslagje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ready Set Grow
    Retired
    • Jan 2010
    • 796

    #16
    Re: Stekken verslagje

    Hij prutst veel maar het lukt hem wel altijd
    Man wat doe jij het goed maat
    Veel suc6 verder
    Grtz

    Comment

    • Prutser
      Retired
      • Dec 2008
      • 622

      #17
      Re: Stekken verslagje

      Alles overgepot, allemaal gelukt

      Nog enkele foto's...
      Attached Files

      Comment

      • Ready Set Grow
        Retired
        • Jan 2010
        • 796

        #18
        Re: Stekken verslagje

        Die zien er nu toch wel super gezond uit ^^
        veel succes verder..
        Grtz

        Comment

        • Ganjax
          Guru of all Growers
          420 MemberMemberLucky Member
          • Apr 2009
          • 10443

          #19
          Re: Stekken verslagje

          Hey prutser, dat stekpoeder van Aveve, kan je even de naam ervan geven?
          Heb het er nog nooit zien liggen, dus dan kan ik er even naar vragen aan een verkoper.
          thnx!
          ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

          Comment

          • Wiet Smurf
            Retired
            • Mar 2010
            • 182

            #20
            Re: Stekken verslagje

            Prutser prutst het toch weer allemaal goed in elkaar

            Comment

            • Prutser
              Retired
              • Dec 2008
              • 622

              #21
              Re: Stekken verslagje

              Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax
              Hey prutser, dat stekpoeder van Aveve, kan je even de naam ervan geven?
              Heb het er nog nooit zien liggen, dus dan kan ik er even naar vragen aan een verkoper.
              thnx!
              Zal straks even kijken voor je, maar ze hebben er volgens mij maar 1 soort.

              Comment

              • Homegrown
                Retired
                • Jul 2009
                • 253

                #22
                Re: Stekken verslagje

                hee, nog bedankt voor de link naar dit verslag
                een paar vragen:
                - Die plantjes waar je stekjes van trekt, overleven die dat?
                - Kun je daar dan nog een keer stekjes van pakken?
                - En als zo'n stekje dan volgroeid is tot een volle plant, kun je daar dan nog eens stekjes van nemen?

                Comment

                • Prutser
                  Retired
                  • Dec 2008
                  • 622

                  #23
                  Re: Stekken verslagje

                  Oorspronkelijk geplaatst door Homegrown
                  - Die plantjes waar je stekjes van trekt, overleven die dat?
                  - Kun je daar dan nog een keer stekjes van pakken?
                  - En als zo'n stekje dan volgroeid is tot een volle plant, kun je daar dan nog eens stekjes van nemen?
                  Hoi Homegrown
                  Heb je vragen vanmorgen pas gezien
                  - de planten waar ik stekjes van nemen overleven dat, ik zelf hou m'n moeders ongeveer net geen jaar, maar het zou langer kunnen alhoewel het een 1 jarige plant is...
                  - Je kunt er gemakkelijk ieder week enkele stekjes van halen als de moeder onder TL staat zoals bij mij, onder HPS wel enkele meer per week
                  -Zolang deze plant onder een licht regime staat van minstens 18 uur licht en 6 uur donker gaat dat lukken, maar na enige tijd door stekken en door stekken vermindert de kwaliteit...

                  Comment

                  Bezig...